حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG نکسوس ۲۰۱۶ را می‌سازد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

G4 آخرین دست پرورده ال جی است و تاکنون موفقیت های زیادی را کسب کرده و بازار از این پرچمدار استقبال بسیاری کرده است. اما اگر بخواهیم به گزارشات امروز توجه کنیم و آن هارا قبول کنیم می‌توان دریافت که نکسوس ۲۰۱۶ نیز توسط ال جی ساخته خواهد شد. البته هنوز خبری از نکسوس ۲۰۱۵ نیست و شاید برای قضاوت در این باره کمی زود باشد. در ادامه ترنجی را دنبال کنید.

نکسوس های گوگل هر سال به یک شرکت اختصاص داشته اند و گویا میزبان پرچمدار ۲۰۱۶ گوگل کسی جز ال جی نیست؛ این تلفن هوشمند طبق گزارشات حداقل از نظر ظاهری با همه ی گوشی های این شرکت تفاوت دارد و باید شاهد یک طراحی جدید باشیم. این شایعات در حالی درز پیدا می‌کنند که چشم ها معطوف سازنده نکسوس ۲۰۱۵ است و لودهندگان سر این قضیه به شدت اختلاف دارند و هنوز به طور قطع معلوم نیست باید در پشت نکسوس ۲۰۱۵ چه شرکتی را مشاهده کنیم.

درصورتی که این شایعات درست باشند، باید شاهد یک طراحی کاملا جدید باشیم که دخل و تصرفی به LG G4 نداشته باشد و نسبت به نکسوس ۵ که دستگاه زیبا و با ارگونومی مناسب به حساب می‌آمد، پیشرفت داشته باشد.

هنوز هیچ چیز حتی درباره نکسوس ۲۰۱۵ مشخص نیست و معلوم نگشته است که میزبان این سری هوآوی یا ال جی خواهد بود. باید بیش از این ها صبر کرد تا پس از معرفی این مدل، نوبت به شایعات پیرامون نکسوس ۲۰۱۶ برسد.

نظر شما چیست؟ آیا ال جی را صاحب خوبی برای نکسوس ۲۰۱۶ می‌دانید؟ این شما و این هم تریبون نظرات ترنجی

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/lg-confirmed-nexus-2016/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#377431″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید

همیشه LG نکسوس رو به بهترین شکل معنی کرده.
شرکت لایقی هست یکی از بهترین پرچم دارهای بازار رو داره.

Shahspik

انتخاب شایسته ای هست 🙂

سعید

آقای عطایی اگه امکان داره این مقایسه ها رو انجام بدید چون قراره تلفن بخرم نظرم رو اس ۶ بود ولی جی ۴ زی ۳ بلاس من به شک انداختن.
دوربین زی ۳ رو با جی ۴ اس ۶ مقایسه کنید.
صفحه نمایش هر سه برچمدار رو وارد آزمایشگاه خودتون کنید.
با این مقایسه ای که از صفحه نمایش کردین فهمیدم که باید دهن دیسبلی میت رو گل گرفت با اون بهترین معرفی کردن صفحه نمایش اس۶.

حسین

چرا سایتای ایرانی تلفظ درستشو نمیگن؟؟ نکسز!! همه عادت کردن بگن نکسوس

Blue Tech

آره والا منم موندم من یبار یه جا اون س آخرو بنا به عادتم نوشتم ز یاروو کلی ژست گرفت بهم گفت “میبینم بی سوادم هستی!”

Blue Tech

دوست دارم گوگل
دوست دارم نکسوس :heart:

مصطفی رزمجو

واقعا نکسوس ۵ که عالی هستش و من بی نهایت ازش راضی هستم.به نظرم ال جی بهترین شرکت واسه ساخت نکسوس هستش

Different_boy

گوگل هم دیگه شورشو در اورده.هر سالی که میبینه ی شرکت خوب عمل میکنه میره طرفش و نکسوس رو بهش میده بسازه.با ی شرکت قرار داد ببنده که نکسوس ی روند طراحی مخصوص و پیشرفت خوبی در پیش بگیره.این شاخه اون شاخه پریدن خراب کرده این سری محبوب رو.نکسوس۵ ک دورین و باتری خوبی نداشت.نکسوس۶ هم که اعجوبه بود!!۶ اینچ qhd !!!!
معلوم نیست گوگل به چی میخاد برسه.سری با کیفیت و ارزون نکسوس یهو شد پرچمدار و لوکس!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....