حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۱۳ دلیل برای خرید پیکسل 5a در تبلیغات جدید گوگل و طعنه این شرکت به ال جی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

درحالی‌که این هفته سری پیکسل 6 همه توجهات را به خود جلب کرده، گوگل به‌تازگی یک تبلیغ سرگرم‌کننده جدید پیرامون پیکسل 5a خود منتشر کرده است که ۱۱۳ دلیل را برای تهیه آخرین گوشی میان‌رده این شرکت بیان می‌کند و کاملاً واضح است که کاربران سابق ال جی را هدف قرار داده است.

۱۱۳ دلیل برای خرید پیکسل 5a

یک تبلیغ 8 دقیقه‌ای جدید در کانال یوتیوب Made by Google، بیش از ۱۰۰ دلیل را توضیح می‌دهد که چرا باید یک گوشی پیکسل را تهیه کنید. درحالی‌که برخی از دلایل ذکر شده، ویژگی‌هایی واقعاً خوب و مفیدی هستند، مانند Call Screen، خدمات عالی گوگل، کیفیت عکس‌ها و قابلیت لنز دوربین و موارد دیگر، تعداد قابل‌توجهی از دلایل نیز شامل برخی از جوک‌های واقعاً خنده‌دار مانند استفاده از تلفن به‌عنوان تخته غذاخوری، استفاده از تلفن هنگام پختن پای (زیرا Pixel فقط دو حرف با پای فاصله دارد) یا یک ترشی رایگان دریافت می‌کنید زیرا واژه Pixel شبیه ترشی (pickle) به‌نظر می‌رسد، می‌باشند.

طعنه گوگل به برندهایی که دیگر در دنیای موبایل فعال نیستند

طعنه گوگل به برندهایی که دیگر در دنیای موبایل فعال نیستند

شاید بهترین شوخی‌ها مربوط به طعنه به دارندگان گوشی ال جی باشد؛ زیرا گوگل به‌وضوح در تلاش است تا صاحبان گوشی ال جی را که درحال‌حاضر عقب مانده‌اند، به سمت سری پیکسل سوق دهد. این تبلیغ با عنوان کامل خود شروع می‌شود: «۱۱۳ دلیل برای اینکه باید به Google Pixel بروید وقتی سازنده تلفن قدیمی شما، تولید گوشی هوشمند را متوقف می‌کند» و در ادامه به Pixel عنوان «بهترین تلفن برای تغییر در زمانی که سازنده گوشی قدیمی شما دیگر گوشی نمی سازد.» را می‌دهد.

 

بهترین طعنه گوگل به ال جی مربوط به دلیل شماره 30 است؛ جایی که اشاره می‌شود Pixel از طرف شرکتی بوده که «به‌دلیل سازماندهی وب و نقشه‌برداری از جهان شناخته شده است» و نه شرکتی که به‌عنوان سازنده ماشین لباسشویی شناخته می‌شود.

اگر به‌خاطر داشته باشید ال جی در ژانویه سال جاری از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شد. درحالی‌که این شرکت قول پشتیبانی مداوم از دستگاه‌های فعلی را داده بود، این پشتیبانی در وهله اول چندان خوب نبوده و با سهم بزرگی از گوشی‌های میان‌رده در گذشته، واضح است که گوگل می‌خواهد به کاربران ال جی یادآوری کند که دستگاه‌های پیکسل، یک گزینه عالی بوده که دلیل این تبلیغ در مورد پیکسل 5a نیز برای همین مورد می‌باشد، زیرا قیمت 449 دلاری آن نسبت به سری پیکسل 6، به محبوب‌ترین دستگاه‌های ال جی نزدیک‌تر است.

درحالی‌که این تبلیغ فوق‌العاده سرگرم‌کننده بوده و گاهی اوقات واقعاً خنده‌دار است، اما به مشکلات بازاریابی گوگل نیز اشاره می‌کند. این تبلیغ حداقل 3 بار Call Screen را برجسته کرده، اما هرگز به این موضوع اشاره نمی‌کند که برای مسدود کردن تماس‌گیرندگان مزاحم چقدر عالی است. این تبلیغ همچنین به‌طور کامل بر روی اندروید 11 متمرکز شده و در پایان فقط به اندروید 12 اشاره می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون تبلیغ جدید گوگل و استدلال ۱۱۳ دلیل برای خرید پیکسل 5a و طعنه این شرکت به ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

گوگل زیاد جو برنداره یادش باشه قبلا نکسوسها و صفحه نمایش و ماژول دوربینش توسط الجی براش ساخته میشد الان اومده یرای الجی که همه این شرکت را خدای نوآوری در جهان میشناسن طعنه میزنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی