حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ١١ با نمایشگر ٩٠ هرتز و Dimensity 810 معرفی شد: شروع از ١٨٧ دلار

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، ردمی

رویداد امروز ردمی، پر از غافلگیری و جذابیت بود. جذاب‌ترین محصولاتی که در این رویداد جدید معرفی شدند، سری Redmi Note 11 بود. ردمی در کنار معرفی گوشی‌های گران‌تر خود، از گوشی ارزان‌تر ردمی نوت ١١ رونمایی کرد. این گوشی، ارزس خرید بالایی دارد. در ادامه، با ما همراه باشید!

مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت ١١

در مورد معرفی دو گوشی برتر سری ردمی نوت ١١ صحبت کردیم. این دو دستگاه، برترین ویژگی‌های سری ردمی نوت شیائومی را با خود یدک می‌کشند!

 

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس معرفی شدند: خط و نشان کشیدن ردمی

 

در گزارشی از XIAOMIUI، دو گوشی برتر سری ردمی نوت ١١ معرفی شدند. کانون توجهات رویداد جدید ردمی، نوت ١١ پرو و نوت ١١ پرو پلاس بودند. اما یک عضو سوم که ارزان‌تر است در این بین وجود دارد. عضو مورد اشاره که Redmi Note 11 نام دارد، یک گوشی ارزان اما قدرتمند است.

از نمایشگر این گوشی تازه وارد شروع می‌کنیم. نمایشگر Redmi Note 11 قدرت ۶.۶ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD را داراست. این بر خلاف ردمی نوت ١٠ است. چرا که ما در آن دستگاه، استفاده از نمایشگر AMOLED را شاهد بودیم. همچنین ردمی بالأخره به سراغ استفاده از رفرش ریت ٩٠ هرتزی در نمایشگر نسخه پایه سری Redmi Note 11 رفته است. این نمایشگر، در بالا از یک حفره مرکزی بهره مند است. چینی‌ها در قاب پشتی نیز از ماژول دوربین اصلی دوگانه استفاده کرده‌اند که این تا حد زیادی عجیب است.

تراشه به کار رفته در Redmi Note 11، دیمنسیتی ٨١٠ است. این تراشه ۶ نانومتری، چندی پیش برای گوشی‌های اقتصادی‌تر معرفی شده بود. ردمی این گوشی را در نسخه‌های مختلفی عرضه کرده است. زیرا ما شاهد نسخه‌هایی با ۴، ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستیم! ردمی اعلام نکرده است که این گوشی نیز از قابلیت حافظه رم مجازی بهره می‌برد یا خیر. حسگر تشخیص اثرانگشت Redmi Note 11 مشابه نسل قبل با دکمه پاور ادغام شده است و از روی فریم قابل دسترسی است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

همان طور که اشاره کردیم، ردمی نوت ١١ از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. جالب این جاست که ردمی نوت ٨، نوت ٩ و نوت ١٠، همگی از سیستم دوربین اصلی چهارگانه ۴٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کردند. اما در نهایت، ردمی دست به تغییر زد و از دوربین اصلی دوگانه ٨+۵٠ مگاپیکسلی در Note 11 استفاده کرد. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، ساخت سامسونگ است و ISOCELL JN1 نام دارد. خوشبختانه لنز فوق عریض حذف نشده است. همچنین مانند دیگر اعضا، ردمی Note 11 هم دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی دارد. سیستم عامل این گوشی، اندروید ١١ است و رابط کاربری MIUI 12.5 در کنار آن قرار گرفته است.

جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type-C، وای فای دو بانده، فریم پلاستیکی و حفره نمایشگر کوچک‌تر، از دیگر مشخصات این گوشی هستند. در نهایت، ردمی باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در Redmi Note 11 قرار داده است. در بخش شارژر نسبت به نسل قبلی تغییری ایجاد نشده است. بنابراین، این گوشی همچنان به وسیله شارژر ٣٣ واتی شارژ می‌شود. ردمی از استریو بودن یا نبودن اسپیکر گوشی جدید خود صحبتی به میان نیاورده است.

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس

در ادامه، قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی را مشاهده می‌کنید:

– ۴/١٢٨ گیگابایتی: ١,١٩٩ یوان چین (معادل ١٨٧ دلار آمریکا)

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,٢٩٩ یوان چین (معادل ٢٠٣ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١,۴٩٩ یوان چین (معادل ٢٣۴ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ١,۶٩٩ یوان چین (معادل ٢۶۵ دلار آمریکا)

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس

به نظر شما ردمی نوت ١١ چگونه است؟ آیا قیمت این گوشی را می‌پسندید؟ با رویکرد ردمی در سری ردمی Note 11 موافق بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منفی در مثبت میشه منفی ، چیپستش رو قوی کرده ولی صفحه نمایش ضعیف یعنی پسرفت و تمام

mbazzaz81

یعنی اگر صفحه رو ضعیف کنه و پردازنده رو میشه منفی در منفی
که میشه مثبت
زیبا بود اما دیگر نفرستید

Mahdi

نفهمیدی چی گفتم ، پردازنده مثبت ،صفحه نمایش منفی ، چیز خوریت تموم شد جمع کن برو

m.b

تیتر آنر x30i: فقط 217 دلار!
تیتر مناسب ردمی نوت 11: همون مشخصات فقط و فقط 187 دلار!

m.b

رواله👍🌹

AŁɪ

۸۱۰ توی بهینگی گل کاشت دیمن ۹۲۰ هم به همین صورته

Mohammadreza

خیلی خوبه
اما اگر صفحه نمایش اولد 60 بود بهتر هم میشد

ali karimi

سلام، گوشی خوبیه، یچیزهاییش پیشرفت کرده مثل چیپست و یچزیهاییشم پسرفت کرده مثل صفحه نمایش و تعداد دوربین، اابته اینم بگم صفحه نمایش برای منlcd هم باشه اشکال نداره فقط رفرش ریتش 60 نباشه بیشتر باشه بهتر، خیلی هام آمولد دوست دارن، خب گفتم هرکسی یه نظری داره، قیمتشم خوبه نسخه پایه یعنی نسخه با حافظه کمتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️