حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مفهومی وان پلاس با نام One Concept در CES 2020 ارایه خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | CES 2020، شایعات، وان‌پلاس

هفته گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرد که قصد دارد تا در رویداد CES 2020 از گوشی خاص و جدید خود با نام Concept One رونمایی کند. حال به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که به معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس در رویداد CES 2020 اشاره دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم گوشی مفهومی وان پلاس با نام One Concept در CES 2020 ارایه خواهد شد؟

گوشی مفهومی وان پلاس با نام One Concept

گوشی تاشو وان پلاس

گوشی تاشو وان پلاس

تا این لحظه هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی از طرح مفهومی ویژه Concept One شرکت وان پلاس منتشر نشده است. در این بین برخی از تحلیلگران بازار موبایل معتقدند که وان پلاس قصد دارد تا اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در قالبت طرح مفهومی Concept One معرفی کند. این پیش‌بینی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، زیرا این روزها شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا گوشی‌های تاشو خود را به بازار عرضه کرده‌اند.

همچنین در سال‌های اخیر شاهد انتشار چندین پتنت از شرکت شیائومی برای ساخت گوشی هوشمند تاشو با مکانیزم‌های مختلف بودیم. در این بین شرکت مایکروسافت هم از گوشی هوشمند تاشو سرفیس Duo و تبلت هیبریدی تاشو سرفیس Neo رونمایی کرده است.

متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد طرح مفهومی Concept One شرکت وان پلاس درس دست نیست و تنها می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد تا ششمین سال تأسیس خود را با حضور در نمایشگاه CES لاس وگاس جشن بگیرد و به جای معرفی محصولات کلیشه‌ای جدید مانند ساعت هوشمند و یا هدفون‌های بیسیم، یک گوشی کانسپت را با نام Concept One معرفی کند.

برخی از رسانه‌ها معتقدند که وان پلاس با اعلام این خبر به دنبال جلب توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان دنیای فناوری برای رویداد CES 2019 بوده و به احتمال زیاد این شرکت از پرچمدار جدید وان پلاس 8 به همراه نسخه میان رده وان پلاس 8 لایت رونمایی خواهد کرد. البته انتظارات ما فراتر از یک گوشی هوشمند ساده است و این احتمال وجود دارد که وان پلاس اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کند و یا مانند شیائومی گوشی هوشمند خاص مانند Mi MIX Alpha را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ گوشی تاشو وان پلاس می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گوشی تاشو وان پلاس می تواند جذاب باشد؟ اگر قیمت مناسبی داشته باشه چرا که نه…

amer

این اوپو واقعا به معنای واقعی کلمه بدون هیچ حواشی داره پیشرفت و ترقی میکنه
خبر مسرت بخشی بود

ßÅÐ ßøy

بخدا این وانپلاسه 😂🤭

amer

اوف ببخشید اشتباه کردم
من نمیدونم چرا وان پلاس با این اوپو اشتباه گرفتم
حق با شما بود به هر حال دوتاشون متولد چین هستن

ßÅÐ ßøy

درسته 😂🤭🌹

Amir galaxy

بازم اوپو 😅😅

Chalton

چینی ها فقط ادعا هستن،در عمل پوچ
فقط مفهومی معرفی میکنن ولی کی میخوان تولید انبوه کنن خدا داند شاید 2050

The Destroyer

میکس آلفا که تولیدش شروع شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)