حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست مقاومت گوشی تاشو OnePlus Fold را تماشا کنید

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، وان‌پلاس

وان پلاس فولد در حالی معرفی شد که اولین محصول این برند در دسته گوشی‌های تاشو بود و ادعای مقاومت تا ۱ میلیون بار تاشدن را داشت. این بیش از ۲ برابر بیشتر از ادعای برند پیشرو محصولات تاشو، یعنی سامسونگ است. این‌که OnePlus می‌تواند چنین تعهدی را عملی کند هنوز مشخص نیست اما بیاید با هم ویدئو تست مقاومت گوشی تاشو OnePlus Fold را تماشا کنیم و جنبه‌های دیگر کیفیت ساخت آن را بررسی کنیم.

تست مقاومت گوشی تاشو OnePlus Fold

تست مقاومت وان پلاس فولد

تست مقاومت وان پلاس فولد

وان‌پلاس فولد با وزن و ضخامت کمتر نسبت به رقبای دیگر خود عرضه می‌شود. شاید این سبب شود که فکر کنید از نظر کیفیت ساخت و مقاومت در برابر سخت فیزیکی خیلی کارآمد نباشد. خب، بیاید کمی به آن فشار بیاوریم. این کار را JRE برای ما انجام داده و می‌توانیم نتیجه را در ویدئو زیر ببینید:

 

همانطور که می‌بینید این دستگاه به مانند اکثر گوشی‌های تاشوی دیگر در بخش نمایشگر منعطف داخلی می‌تواند آسیب‌پذیر باشد. چه در تست خراشیدگی و چه در تست شعله مقاومت‌کمتری نسبت به نمایشگ بیرونی دارد که با توجه به محدودیت‌های فعلی طبیعی بوده و دیگر رقبای آن نیز عملکرد بهتری ندارند. وان پلاس می‌گوید که از شیشه فوق نازک یا UTG در این بخش استفاده کرده، فناوری که سامسونگ اولین بار آن را ارائه کرد.

در بحش مقاومت لولا و تاب‌آوری در برابر تاشدن در جهت معکوس باید گفت وان پلاس عملکرد خیلی خوبی داشته است. همچنین لولا در مقابل خاک خیلی خوب مقاومت کرد. آنطور که گزارش شد هیچ خاکی چه از پشت و چه از جلوی دستگاه وارد محفظه لولا نشده است.

نظر شما درباره عملکرد OnePlus در کیفیت ساخت اولین گوشی تاشو این برند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)