حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به گوشی تاشو وان پلاس Open پیش از رونمایی رسمی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، وان‌پلاس

تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس اوپن احتمالا ۲۷ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود. هنوز تا آن روز فاصله قابل توجهی داریم اما تیم بازاریابی OnePlus بسیار فعال است. به تازگی مصاحبه رسمی مدیر این برند به همراه نگاهی درلفافه به طراحی کلی OnePlus Open منتشر شده است. در این ویدئو لولا گوشی تاشو وان پلاس Open و برخی دیگر از موارد ظاهری آن مشخص می‌شود.

نگاهی به گوشی تاشو وان پلاس Open

یکی از موضوعات جالبی که در این ویدئو درباره OnePlus Open می‌بینیم آن است که قدرت لولای آن در حالت بسته به اندازه‌ای است که اگر یک برگه کاغذ را بین دولبه آن قرار دهید و از کاغذ آویزان شود، می‌تواند دوام بیاورد و نیفتد. خلاصه‌ی قابل‌درک‌تر این عبارت را در تصویر زیر می‌بینید:

لولا وان پلاس فولد

لولا وان پلاس فولد

همچنین در حالت بسته هیچ فاصله‌ای بین دو لبه دستگاه وجود نخواهد داشت، چه در سمت لولا و چه در سمت مقابل آن. مصداق این ادعا را می‌توانید در تصاویر زیر ببینید:

از دیگر مواردی که در این ویدئو درباره طراحی وان پلاس Open می‌توان متوجه شود، تلاش برای کمتر نشان دادن ضخامت هر لبه دستگاه است. همانطور که می‌بینید یک فریم فلزی تخت دور کل دستگاه است و بخش قابل توجهی از قسمت داخلی با جنسی شبیه به پلاستیک مشکی تجهیز می‌شود.

شیشه نمایشگر و قاب پشتی نیز کاملا تخت بوده که کمی با تصمیم دیگر سازندگان گوشی‌های تاشو متفاوت است. در این ویدئو بخش طراحی دوربین پشتی پوشانده شده تا طراحی محصول کاملا مشخص نباشد.

در ویدئو رسمی که مدیر برند OnePlus با کانال یوتوب Unbox Therapy منتشر کرده است، او مدعی می‌شود که این دستگاه بهترین نمونه گوشی تاشو در بازار خواهد بود.

می‌توانید این ویدئو را از اینجا تماشا کنید:

 

نظر شما چیست؟ وان پلاس Open می‌تواند موفق باشد؟ پیش از این نیز OnePlus Open در دست یک بازیگر خانم هندی لو رفته بود.

گوشی تاشو وان پلاس Open به شکلی هندی‌وار در دست بازیگر هندی لو رفت!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)