حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو وان پلاس Open به شکلی هندی‌وار در دست بازیگر هندی لو رفت!

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

اگر شایعات را بپذیریم، تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس اوپن باید ۲۷ مهر ۱۴۰۲ باشد. تا آن روز حدود سه هفته فاصله داریم. در همین حال گوشی تاشو وان پلاس Open به شکلی هندی‌وار در دست بازیگر هندی لو رفته است! چرا هندی‌وار؟! بیاید این ویدیوها را با هم ببینیم.

گوشی تاشو وان پلاس Open در واقعیت

ابتدا باید بدانید که وان‌پلاس کمپین تبلیغاتی خود را برای Open in India آغاز کرده است و در آن با بازیگر هندی به نام Anushka Sharma همکاری دارد. در پروژه عکاسی یا فیلم‌برداری لازم برای این کمپین، یک عدد OnePlus Open در اختیار ایشان بوده است.

به صورت خیلی عجیبی دو نفر همزمان در کنار خودرو او ایستاده و از گوشی در دستش فیلم گرفته‌اند!

جالب اینکه خانم بازیگر به جای مخفی کردن موبایل، تقریبا زوایای مختلف آن را نشان می‌دهد و حتی اقدام به باز کردن دستگاه می‌کند. البته ابتدا با دست اشاره می‌کند که فیلم نگیرید اما در نهایت گوشی در دستان خودش باز می‌شود!

بیاید این دو ویدیو را با هم ببینیم:

 

 

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این دستگاه تاشو در فرم Fold خواهد بود. همچنین طراحی قاب دوربین دایره‌ای آن کمی متفاوت با محصولات فعلی وان پلاس است اما همان حال و هوا را دارد.

گوشی تاشو وان پلاس Open

گوشی تاشو وان پلاس Open

درون این جزیره دوربین دایره‌ای برجسته حضور ۳ دوربین تایید می‌شود که وقتی گوشی را عمودی در دست دارید، به صورت نامتقارن دیده می‌شوند. همچنین یک فلاش LED بزرگ در گوشه این قاب قرار دارد.

نظر شما درباره این طراحی برای وان پلاس فولد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)