حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0 به زودی ارایه می شود

شرکت سامسونگ اعلام کرد که به زودی نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ را به همراه OneUI 2.0 برای خانواده گلکسی اس ۱۰ منتشر خواهد کرد. نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0 به زودی ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0

اگر نگاهی به سابقه سامسونگ بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که این شرکت در نوامبر سال ۲۰۱۷ نسخه آزمایشی اندروید ۸ را برای گلکسی اس ۸ عرضه کرد و سرانجام، نسخه نهایی آن را در فوریه ۲۰۱۸ برای این تلفن منتشر کرد.

این شرکت کره‌ای در سال گذشته نیز نسخه بتا اندروید ۹ را به همراه نسخه آزمایشی رابط کاربری OneUI در دسترس کاربران خود قرار داد، اما نسخه نهایی در دسامبر همان سال منتشر شد. هم‌اکنون نیز به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند انتشار نسخه بتا و نهایی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ درحال کار هستند.

شرکت سامسونگ در گفتگویی با انجمن رسمی خود در کره جنوبی که گزارش آن توسط وب‌سایت SamMobile منتشر شد، اعلام کرد که به‌زودی نسخه بتا اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری OneUI 2.0 عرضه می‌کند. باتوجه به این گزارش، می‌توان اخبار SamMobile را در رابطه با عرضه برنامه بتا سامسونگ در ماه اکتبر تایید کرد. در گزارش این وب‌سایت اعلام شده بود که سامسونگ نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ را در ماه نوامبر عرضه نخواهد کرد و سامسونگ این برنامه را یک ماه جلوتر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

رابط کاربری سامسونگ One UI 2.0 با قابلیت های برتر اندروید ارایه می شود

سامسونگ می‌گوید که نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را برای گلکسی اس ۱۰ گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای منتشر خواهد کرد. درحال حاضر، هیچ حرفی از خانواده گلکسی نوت ۱۰ به میان نیامده است. اما باتوجه به سابقه سامسونگ می‌توان انتظار داشت که چند هفته پس از انتشار نسخه بتا برای خانواده گلکسی S، برنامه بتا این کمپانی برای خانواده گلکسی نوت ۱۰ نیز منتشر شود.

اگر سامسونگ به جدول زمانی خود برای عرضه آپدیت اندروید ۱۰ متعهد باشد و هیچ مشکلی در مسیر عرضه بروزرسانی‌هایش قرار نگیرد، می‌توان اطمینان داشت که کاربران خانواده گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار زودتر از پرچمداران قبلی این کمپانی از جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری استفاده خواهند کرد.

باتوجه به برنامه سامسونگ، انتظار می‌رود که فرآیند انتشار نسخه نهایی اندروید ۱۰ برای پرچمداران جدید سامسونگ از اوایل یا اواسط ماه دسامبر آغاز خواهد شد. حتی در این صورت، تلفن‌های سری گلکسی نوت ۱۰ نیز زودتر از پرچمداران قبلی سامسونگ به جدیدترین نسخه اندروید مجهز می‌شوند.

کاربران علاقه‌مند به شرکت در برنامه بتا سامسونگ می‌توانند از طریق اپلیکیشن Samsung Members در این برنامه ثبت‌نام کنند. پیش‌بینی می‌شود که آپدیت اندروید ۱۰ در ابتدا برای کاربران کره‌جنوبی و سپس در اختیار کاربران آمریکا، انگلیس و سایر کشورها قرار گیرد.

شما به برنامه نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0 خواهید پیوست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

من که تا حالا یه بار هم بتا رو گوشیم نریختم
ترجیح میدم صبر کنم تا یه نسخه بی نقص ازش بیاد

hadi.motamedi

من اس ۱۰ پلاس نسخه اسنپدراگون سفارش چین دارم، تو سامسونگ ممبر کجا باید ثبت نام کرد برای دریافت بتا؟

Dr.Nazer

و بالاخره😍

Milad7

چه عجب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)