حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ (Galaxy Watch Active 2) را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

هفته پیش بود که اولین تصاویر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را با هم در ترنجی دیدیم. امروز اما این ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پوستر تبلیغاتی‌اش لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ (Galaxy Watch Active 2) را پیش از معرفی ببینید.

گلکسی واچ اکتیو ۲ (Galaxy Watch Active 2)

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

هفته پیش در ترنجی خواندیم گلکسی واچ اکتیو ۲ با قابلیت ECG و تشخیص افتادن ارایه می شود. این ساعت هوشمند می تواند با ویژگی مذکور که فعلا در اختیار اپل واچ است، خیلی گزینه جذابی باشد.

ساعت جدید سامسونگ دارای ویژگی جدید نوار قلب ECG هست. البته منظور از ویژگی جدید در سری ساعت هوشمند شرکت کره‌ای هست، چراکه این قابلیت از سری ۴ به بعد به ساعت هوشمند اپل واچاضافه شده است.

از طریق این ویژگی افراد قادر خواهند بود در فضای الکتروکاردیوگرام (محور افقی نشان دهنده‌ زمان و محور عرضی نشان دهنده دامنه ولتاژ) بدون نیاز به هیچ دستگاه خاصی نوار قلب خود را در فواصل زمانی مختلف ضبط کرده و با دکتر خود به اشتراک بگذارند. احتمالاً این ویژگی به طور خودکار نیز فعال بوده و ضربان قلب افراد را زیر نظر خواهد داشت تا در زمان بروز فیبریلاسیون دهلیزی (شایع‌ترین نوع آریتمی قلبی است که تحریک الکتریکی مسیر مشخصی را در قلب طی نمی‌کند) به فرد هشدار دهد.

انتظار داریم که سنسور ثبت ضربان قلب ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز همچون اپل واچ، استانداردهای سازمان دارو و غذای جهانی (FDA) را کسب کرده باشد؛ یا ممکن است کمی بعد از عرضه رسمی گجت شاهد کسب مجوزهای لازم از سازمان FDA و فعال شدن قابلیت مذکور باشیم.

ویژگی جدید افزوده شده به گلکسی واچ اکتیو ۲ که پیش‌تر در اپل واچ باعث نجات یافتن فردی هنگام تصادف شد، تشخیص سقوط از ارتفاع است. به واسطه این ویژگی اگر فرد مورد ضربه سنگین یا سقوط از ارتفاع قرار گیرد، به وی هشدارهای لازم از طریق ساعت داده خواهد شد. اگر فرد نتواند به این هشدارها توجه لازم کند، ساعت به طور خودکار با شماره تماس‎های اضطراری از پیش ثبت شده تماس خواهد گرفت و موقعیت جغرافیایی وی را اعلام می‌کند.

نظر شما درباره گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

میزان حاشیه ها به شدت کم شده و در این زمینه ، اپل واچ سری ۴ رو تداعی می‌کنه و در کنار قابلیت های جدید و مشابه با اپل واچ سری ۴ ، می‌تونه به یک گزینه ی ایده آل با پرفورمنس بالا که خارج از اکوسیستم اپل هست بدل بشه.

_V_

ساعت خوبی هست
جناب وحید کجایید باید از الان ساعت بازی رو شروع کنیم😂📿

ahmad

عالی و خوشگل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)