حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 92 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ نسخه اولیه ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو را در ماه مارس سال جاری به همراه پرچمداران خانواده گلکسی اس ۱۰ به بازار عرضه کرد. حال با گذشت سه ماه از عرضه این محصول شایعاتی در خصوص عرضه نسخه دوم آن منتشر شده بود که با انتشار عکس‌های جدید از این محصول شایعات هفته گذشته تایید شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اولین تصاویر از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را ببینید.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

هفته گذشته برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که به دلیل استقبال خوب کاربران از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو، سامسونگ تصمیم گرفته است تا روند ساخت نسخه دوم آن را شروع کند، اما مدرکی برای تایید این ادعا وجود نداشت. حال امروز یکی از منابع معتبر با انتشار عکس‌هایی از Galaxy Watch Active 2 اعلام کرده است که این ساعت هوشمند در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری تولید خواهد شد و همچنین سامسونگ قرار است یک نسخه مجهز به شبکه LTE از این ساعت هوشمند ورزشی را هم تولید کند.

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

به گفته این منبع خبری، نسخه LTE ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 از باتری 340 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد در حالی که نسخه WiFi آن با باتری 237 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد.همان‌طور که هفته گذشته اعلام شده بود، این نسخه از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با نسخه فعلی نخواهد داشت و مانند گلکسی واچ اکتیو 1 دیال چرخان به منظور افزایش ابعاد صفحه نمایش حذف شده است.

تنهای تغییراتی که می‌توان در نسخه دوم نسبت به سری اول مشاهده کرد، شکل دکمه‌های موجود بر روی ساعت و وجود یک حلقه گرد دور سنسور ضربان قلب گلکسی واچ اکتیو ۲ است. برخی از منابع خبری معتقدند که سامسونگ این محصول را به همراه پرچمدارا خانواده گلکسی نوت ۱۰ در تابستان سال جاری معرفی و روانه بازار خواهد کرد، اما این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد زیرا تنها سه ماه از عرضه نسخه اول این محصول می‌گذارد و عرضه نسخه دوم فروش نسخه فعلی گلکسی واچ اکتیو را تضعیف خواهد کرد.

منتظر ارایه گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
92 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Star

حالا ببندی دستت مچتو آتیش بزنه چی؟! 💣اونوقت سامسونگ میگه من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود خخخ😂

_V_

عزیزم امروز کلا حالت خوب نبوده گویا😅
ناراحت نشیا ولی امروز ترول بودی!

Star

مهد کودکه اینجا باید اینجوری کامنت گذاشت یه سری بچه مچه ریختن اینجا ر… ی.. د.. ن به همه چی یکیش هم خودتی!

_V_

ادم بچه ۵ ساله باشه
اصلا حتی ترول باشه
دکل نورد نباشه!…

Star

اینم بدون ترکیدن یکی از ویژگی های شاخص محصولات سامسونگ هس گوشی، لباسشویی و حتی این ساعت هم احتمال داره از این ویژگی برخودار باشه.

_V_

البته بیشتر تا خودشون بترکن چشم دشمناشون میترکه😅😉😊

_V_

محصولات یه برندیم عادت به گنده ***ی دارن😅
هیچوقت یادم نمیره اولین بار که به خاطر جناب عرفانی رفتم مقاومت و کیفیت ساخت یه گوشی قدیمی یه برندیو ببینم(که هم نسل اس۶ بود) چقدر حالم متحول شد😅
مثلا اون برند به با کیفیتی معروف بود

نیما عرفانی

البته که ع.ل.ی.ر.ض.ا جان راجع به هم نسل های إس ۶ قبلاً مفصل صحبت کردم و دیگه لزومی نداره همونارو تکرار کنم.

_V_

جناب عرفانی در خصوص اون صحبتی بود که کردید
که کیفیت سونی و اچ تی سی یه سر و گردن بالاتر بود
منم برای همین رفتم ببینم و خودمم فکر میکردم بهتر از رقیب سامسونگشون باشن ولی وقتی دیدم چه فاجعه بار پودر شدن یعنی مخم سوتید
یعنی همون حس کیفیتی که داشتم به این برندا هم پرید

نیما عرفانی

تا اونجایی که می‌دونم سریِ إس ۶ کم ضخامت ترین گوشی های تاریخ سامسونگ بودن و حتی نسبت به هم نسل های خودشون باریک تر بودن البته نباید این نکته هم فراموش کرد که در نقطه مقابل بیرون زدگیِ دوربینشون فاجعه بود⁦🤦‍♂️⁩😑. حالا با این تفاسیر قطعاً خودت می‌دونی که مقاومت إس ۶ و إس ۶ اج هم بدون ایراد نبود (درمورد مقاومت نمایشگر إس ۶ اج هم که توضیح داده بودم دربارش).
جمع بندی: گوشی های اون زمان هر کدوم نقاط قوت و ضعفی داشتن که نمیشه گفت کدوم بهتر بوده و در خوب بودنشون هم شکی نیست و اثبات شدست اما اگه بخوام حق به جانب نظر بدم ، الحق و الإنصاف اچ تی سی ام ۸ و ام ۹ با بدنه ی تمام فلز و اسپیکرای استریو دنیایی بودن برا خودشون. درمورد جی ۴ هم که اوووووف کلی کامنت عریض و طویل فرستادم و اکسپریا زد ۴ و زد۵ هم رقیب دست و پا بسته ای نبودن.

_V_

طراحی جدیدش(منظورم کلا سری جدیداس که گردونه حذف شده) زیبایی خاصی داره و مدرن تره ولی مدل قبلی کلاسیک بود و اونم باز زیبایی خاص خودشو داشت و بیشتر هم شبیه ساعت معمولی به نظر میرسید
فکر میکنم احتمال اسیب رسیدن به پنلش هم کمتر بود!
طراحی جدید یجورایی حس میکنم محافظش در حد اپل واچ شده!که از چهار طرف اجه و خیلی شکننده به نظر میاد

afsoon

پس سوپرایزی که ازش سامسونگ حرف میزد چیه 😐طراحیش که دنده عقب رفته

_V_

۱-سامسونگ از سورپرایز حرف زده بود؟😐
۲-مدرن تر شده که

afsoon

نمی‌دونم ترنجی مطلب نوشت چند روز پیش در مورد این ساعت هوشمند و سوپرایزی بودنش .

afsoon

برو به مطالب چهار روز پیش .ترنجی نوشته که تعغیرات بزرگی خواهد داشت .شما هم نوشتی عجب رمز های باحالی رنسانس و داوینچی .واقعا من منتظر یه سورپرایز بودم چون میخام ساعت هوشمند بخرم و منتظرم نسل جدید ها بیاد .

نیما عرفانی

خب این بستگی به برند گوشیتون داره ، یعنی اگه هم برند با گوشی، ساعت هوشمند بخرین بهترِ. قطعاً اولویت اول شما ساعت های شیائومی هست اما اگه دنبال سورپرایز
ساعت هستین پیشنهاد میکنم تا زمان معرفیِ کنفرانس سری میت ۳۰ هواوی و نمایشگاه ایفا و همچنین کنفرانس اپل صبوری کنید.

_V_

اسماشون بله باحال بود خب!
من خودم بخوام ساعت هوشمند بگیرم قطعا معلومه سامسونگ میگیرم ولی بگم من اصلا اطلاعات جامع ندارم درباره این محصولات و از بینشونم فقط با سامسونگیا کار کردم!
اما در کل ساعت هاش خیلی خوش ساخت و خوشگله و حس خوبی میده روون هم هست

Star

سامسونگ تو کیفیت خیلی وقته مُرده.

_V_

باز یه ترول ظهور کرد و با حرف های باد معده ای مارو بهره مند کرد
خوبه ویدیو هاش هست
نذار خاطراتو زنده کنم

Star

سامسونگ پنل اولد میزنه ولی آیفون ایکس با همون پنل از روی سامسونگ رد میشه تو دنیای واقعی چون سامسونگ قدرت کالیبراسیون نمایشگر نداره و تخصصی هم نداره وگرنه همون دیسپلی میت باید حمایتش کنه اون نمایشگر زرد چوبه ای رو چطور توجیه میکنن که حال آدم رو به هم میزنه… سامسونگ خیلی وقته مُرده.

_V_

خخخخ 😂

Star

برو پماد سوختگی بزن به اونجات که میسوزه خخخخخخخ😂

_V_

شما نمیخواد مث انتی سامسونگا تو هر زمینه سعی کنی بهترین رقیب سام تو اون زمینرو مطرح کنی
ببین برند محبوب خودت چن چنده
این کامنتم محض بخش کیفیت و مقاومته که انقدر مانور دادی،،ولی فکر نمیکردم روزی مجبور شم با شما(که بهتره از این به بعد بگم تو) بحث کنم! شروع میکنیم

S6 VS Z5 premium
https://youtu.be/J7-lhmW34CI
https://youtu.be/gVPa8sNY1Xw

با این ویدیو خودت در میابی که سامسونگ از کی سرتر از برند محبوبت بوده
حالا بگو کیفیت
😀

_V_

تمام این مدت معلوم شد شما ترول بودی رو نمیکردی داداش همینکه یه مدت اسوده گذاشتی مارو ولی بازم ایول داره😅

vahid

من قبلا هم گفتم همون گلکسی واچ اکتیو بهینه شده و با صفحه نمایش بزرگتره،،در مورد صحبت آقای عرفانی باید بگم اپل قبول دارم شاید اونم به احتمال کم ممکنه تغییرات‌ ساعت هوشمندشو بیشتر کنه ولی در رابطه با هواوی فکر نکنم بتونه و نباید منتظر تغییرات زیاد باشیم،،

نیما عرفانی

اتفاقاً من برعکس شما فکر میکنم ، اپل در کنفرانس پارسالش رو دیوایسی که بیشترین مانور رو داد اپل واچ نسل چهارم بود که واقعاً فوق العاده بود به ویژه در قابلیت های سلامتی پس اینجا عقل حکم می‌کنه که امسال اپل در کنفرانسش رو آیفون ها بیشتر مانور بده تا اپل واچ .
درمورد هواوی عکسِ همین قضیه صدق می‌کنه، پارسال در کنفرانسش هواوی بیشتر رو گوشی های سریِ میت ۲۰ مانور داد و امسال قطعاً رو گجت های پوشیدنی الخصوص ساعتش بیشتر وقت میذاره و هواوی واچ جی تی رو ارتقاء قابل توجهی میده.
خب حالا جدای از این بحث
آقا وحید در چند پست گذشته مبنی بر ساعت هوشمند آینده ی سامسونگ درمورد میت ۲۰ پرو کامنتی گذاشتم اما متأسفانه از طرف شما پاسخی حاصل نشد. گفته بودم که آپدیت پچ امنیتی و سیستم عامل(رابط کاربریِ) جدید با حجم زیاد برای میت ۲۰ پرو ارائه شد ، شما آپدیت کردین؟ راضی هستین؟ سرعت روش های احراز هویت و سرعت رابط کاربری چطور شده؟ جایگاه ساعت صفحه ی قفل تغییر کرده(مثل سریِ پی ۳۰ که در وسط محور افقی هست) یا همون جای قبلی در گوشه منتهی الیه پایین سمت چپ هست؟ من به شدت راضی هستم و همه جوره عالی شده فقط موقعیت ساعت صفحه ی قفل تغییری نکرده.

vahid

سلام آقای عرفانی،اونی که حدودا360مگابایت بود رو می‌فرمائید؟

نیما عرفانی

عذر میخوام سلام از بنده هستش.اون ۳۱۶ مگابایت پچ امنیتی ماه ژوئن- ژولای بود.
همزمان با اون، آپدیت EMUI9.1 هم ارائه شد با حجم ۴.۱۴ گیگابایت به همراه بهبودهای زیاد.

vahid

والا الان ساعتو نگاه کردم البته قبلا دقت نکرده بودم کجاست چون از تشخیص چهره استفاده میکنم تا حالا نشده بود دقتی خرج بدم روش یا وقتش نمیشد انقد سریع و بدون خطا باز می‌کرد،ولی الان دیدم همون سمت چپ پایین هست،تو احراز هویت به نظر من تغییری نکرده ولی نمیدونم ربطبه آپدیت جدید داره یا نه ولی به نظرم سرعت نصب برنامه ها بالاتر رفته

vahid

آقای عرفانی شما 9.1رو آپدیت کردین یعنی؟ والا برای من همون شبی که اعلام شد وقتی چک کردم دیدم نوشته قرمزآپدیت9.1اومده ولی تا اومدم آپدیت شه نوشت نرم افزار بروز هستش و از اون روز هر بار چک میکنم همینو مینویسه

نیما عرفانی

بله واقعاً تشخیص چهرش به حدی فوق العادست که حسگر اثر انگشت کلاً می‌ره تو سایه . از وقتی هم آپدیت اومده براش ، سرعت و دقت روش های احراز هویت بهتر شده و جای هیچ نارضایتی باقی نمونده.

نیما عرفانی

بله واقعاً تشخیص چهرش به حدی فوق العادست که حسگر اثر انگشت کلاً می‌ره تو سای.ه . از وقتی هم آپدیت اومده براش ، سرعت و دقت روش های احراز هویت بهتر شده و جای هیچ نارض.ایتی باقی نمونده.

نیما عرفانی

بله من تقریباً ۴،۵ روز پیش همزمان دوتا آپدیت رو انجام دادم .
شما یه کاری کنید ، منطقه یا همون region دستگاه رو بذارین رو بریتانیا یا United kingdom و زبان دستگاه هم رو لاتین قرار بدین .
بعد چندبار تا صبح امتحان کنید ببینید آپدیت میشه یا نه.

_V_

باز جناب عرفانی و تایید😅
بله واقعا تشخیص چهره میت ۲۰ پرو فکر میکنم بهترین تشخیص چهره ای هست که تاحالا توی موبایلا بوده و ویدیو هایی که من دیدم از فیس ای دی اپل قشنگ جلو میزنه
و فکر میکنم این یه ضعف برای پی۳۰ پرو باشه که از این قابلیت بی بهرس!
جناب وحید اپدیت جدید emui گویا تو خوندن و نوشتن گوشی تاثیر داره برای همین سریعتر نصب میکنه
توی کار اثر انگشت هم گویا بهبود داره

نیما عرفانی

والا دیگه اینقدر مورد تأیید قرار گرفتم هروقت از خونه میرم بیرون همش احساس میکنم گش.ت ا.رشاد افتاده دنبالم !!!😑
احسنت به این اظهار نظر بدون تعصب و منطقی شما ع.ل.ی.ر.ض.ا جان آره واقعاً عالی شده البته که خب قرار نیست که پی ۳۰ پرو همه جوره نسبت به میت ۲۰ پرو بهتر باشه ، از این طرف میت ۲۰ پرو صفحه نمایش و تشخیص چهره و اسپیکر بهتری داره و از اون طرف هم دوربین و حسگر اثر انگشت پی ۳۰ پرو بهتره (دیزاین و طراحی هم که بحث سلیقه ای هست هرچند که کماکان معتقدم طراحی قاب پشتی میت ۲۰ پرو در حال حاظر بهترین در نوع خودش هست).

_V_

گشت ارشاد😂

نیما عرفانی

عه گشت ارشاد نرفت برا تأیید؟!!!😂
بعد ر.ضا می‌ره برا تأیید😂😂🙌

_V_

نه گویا گ.شت ار.شاد نمیره تایید ولی بهتره مراقب باشیم در استفاده از این کلمات
یهو دیدید کردنمون تو گونی بعد تو گونی….😉😅

نیما عرفانی

گونی در گونی 😑⁦🤦‍♂️⁩😐

_V_

نه کاملش یه چیز دیگه میشه
کردنمون تو گونی بعد تو گونی کردنمون😑😑😑😐

نیما عرفانی

اوکی اوکی فراتر از این جلوتر نرو که منشوری میشیم!.
من آبرو دارم تو این سایت🙇⁦🤷‍♂️⁩

Jason bourn


عزیزم خودت میگی به سرعت نیست کیفیت مهمه!
تشخیص چهره های می۹ اکسپلور و اوپو فایند ایکس و ایفون xs شرکت مانتیس ویژن توسعشون داده که ایفون xs فک کنم ۳۰ هزار نقطه رو اسکن میکنه و اون دوتای دیگه ۱۵ هزار نقطه
ولی هواوی کدوم شرکت توسعه داده؟ نمیدونیم!
چند نقطه اسکن میکنه؟ نمیدونیم!
یعنی کشته مرده شفاف سازی این برندم!
خلاصه اصلا قابل قیاس با اون اسباب بازی هواوی که اسم تشخیص چهره داره نیستش تا یه مدتی با عکسم گول میخورد خخخ از اینا بگذریم حتی توی پرتره سلفیم عملکرد متوسطی داشت
راستی اینم بگم اسپیکر مونو پی ۳۰ پرو عملکرد بهتری از استریو میت ۲۰ پرو داره

Jason bourn

تصحیح: می۸ اکسپلور نه می۹

_V_

Jason bourn
داش حالا من نرفتم ویدیو های گول خوردن و ایناشو پیدا کنم، به قول خودت شفاف سازیم نداشت ولی ما مثبت نیگا میکنیم 😐
ولی دیگه قطعا از شیائومی بالاتره
سرعتشم خیلی بالاس

نیما عرفانی

@واعظ
همین تیکه از حرفاش گویای همه چیز هست ، بعد من میگم ایشون فقط با هدف تخریب میاد جلو ، شک میکنید!!!
(خلاصه اصلا قابل قیاس با اون اسباب بازی هواوی که اسم تشخیص چهره داره نیستش تا یه مدتی با عکسم گول میخورد خخخ از اینا بگذریم حتی توی پرتره سلفیم عملکرد متوسطی داشت
راستی اینم بگم اسپیکر مونو پی ۳۰ پرو عملکرد بهتری از استریو میت ۲۰ پرو داره).
یعنی ایشون بیشتر از کسی که خودش داره از این گوشی استفاده می‌کنه و تجربش کرده اطلاعات داره و به چندتا تست و مقایسه یوتیوب بسنده کرده .😂👏 ولش کنی خیلی راحت میگه تشخیص چهره میت ۲۰ پرو حتی از نمونه های ۲ بعدی هم ضعیف تره😂😂
هنوز تو اون دوران گول خوردن با عکس مونده در حالی که از اون موقع برا این گوشی ۴-۵ تا آپدیت اومده و من از عملکردش فوق العاده رضایت دارم,این فقط حرف من نیست که بخواد بگه از رو تعصب حرف میزنم، آقا وحید هم خودش میت ۲۰ پرو داره و از تشخیص چهرش تعریف می‌کنه، خودت هم ع.ل.ی.ر.ض.ا چندبار گفتی مقایسه هایی که دیدی بهترین تشخیص چهره رو میت ۲۰ پرو داشته؟ بعد این آقا اینقدر فشار روش زیادِ میاد این دستگاه رو اینجوری توصیف می‌کنه که اسباب بازیِ😂😂👏
مثل این میمونه با اینکه خودش إس ۱۰ پلاس داره من بیام بگم حسگر اثر انگشت اولتراسونیک إس ۱۰ پلاس سرعت و دقت پایین تری از حسگرهای اوپو، ویوو و شیائومی داره پس برای گوشیِ سامسونگ اسباب بازیِ و بگم اسپیکر مونوی إس ۸ پلاس از اسپیکر استریو إس ۱۰ پلاس عملکرد بهتری داره!!
بالاخره بیشتر از این نمیشه از ایشون انتظار داشت فقط برام جالبه با این وضعیتش ادعای فهم و معلومات هم داره.
خلاصه که قصدش این بود که طبق معمول فقط بیاد این وسط اعلام حضور کنه و یه ایرادی از رو هوا بگیره و بره.😏😒

vahid

فک کنم ی ریست فاکتوری بکنم گوشیمو خوب باشه،چون الان خیلی وقت هست در قسمت تم هم وصل به سرورش نمیشم و فقط تم‌های فابریکی و اون قدیمیا که دان کردم میاد،،به نظرتون ریست فکتوری بکنم؟ در ضمن بگم رام گوشیم هم گلوبال هستش

نیما عرفانی

نه نه ریست نیاز نیست که همه چی پاک میشه و داستان میشه .
آپدیت بیاد اوکی میشه

vahid

آقای عرفانی تو قسمت هواوی آیدی بزارم رو بریتانیا Region و،،؟؟
در ضمن مخلص آقای واعظی هم هستیم

نیما عرفانی

نه عزیزم
تنظیمات گوشی قسمت language and region
اول زبان مورد نظر رو انتخاب و اکسپت کنید بعد منطقه رو بذارین رو بریتانیا یا United kingdom.

_V_

نگید اینطوری اقا وحید بنده از شرایط سنی در حد شما و اقای عرفانی نیستم اگر از کلمات جمع یا کلا امثالهم استفاده کنید معذب میشم😅

m.b

فکر کنم امشب بخاطر برداشته شدن تحریم هوآوی عامر نمیتونه بیاد و نظرات گوهربارش رو میده دوستان بفرستن بجاش…😅

_V_

😂

نیما عرفانی

مگه خبر نداری سرش شلوغ شده؟
مدیرعامل جدید سونی جناب کنیشیرو یوشیدا بعد از بازنشستگی جناب کاز هیرای ، عامر رو به عنوان طراح ارشد بخش موبایل انتصاب کرده!!!
ولی جداً دلم براش تنگ شده😅🙌

نیما عرفانی

درمورد بخش آخر کامنتم سوءتفاهم نشه
منظورم این بود: دلم برای ” بنجل پرستان و هواوی دیگه مرحوم شد رفت پی کارش” گفتناش تنگ شده😂😂

_V_

😅

m.b

اممم، بله بله… متوجه‌ام بنجل پرست گرامی…

vahid

ممنون آقای عرفانی،الان گذاشتم قبلشم انگلیسی و رو منطقه آمریکا بود،ایشالا آپدیت رو بده امشب،دهنم صاف شد روزی صد بار چک میکردم،
آقای عرفانی راستی شما یادتونه گفتم در مورد ساعت سامسونگ ساعتی شبیه گلکسی واچ اکتیو سامسونگ میده دوباره با نوت 10 البته احتمالا اسمشم اینجور که از پست برمیاد گلکسی واچ اکتیو2 هستش؟
به جناب واعظی هم میگم احترام متقابل هستش و سن تو این مسئله دخالتی نداره، ادب واسه همس از بچه5 ساله تا پیرمرد90ساله به بالا،من همیشه معرفت،شخصیت و ادب افراد برام مهمه و همیشه سعی کردم به همه احترام بزارم و اصلا جایگاه شغلی و مالی و سنی افراد برام مهم نبود فقط و فقط شخصیت برای من مهمه که خوشبختانه اکثر کاربرای این سایت با شخصیت و با فرهنگ هستن از جمله شما

_V_

بله جناب وحید ولی فکر نمیکنم بقیه کاربرا همچین فکری بکنن😅
ولی باز هم ما مخلص شماییم

نیما عرفانی

بله إن شاء اللّه که آپدیتش برای دستگاه شما هم میاد و امیدوارم لذت ببرین فقط یه خواهش ، به محض اینکه آپدیت کردین لطفاً مجدداً موقعیت ساعت صفحه ی قفل رو چک کنید ، این خیلی رفته رو مخم چون دوست داشتم مثل سری پی ۳۰ بیاد وسط. در کل آپدیت نرم افزاری به این میگن نه اونی که سامسونگ قطره چکانی به سری إس ۱۰ اضافه می‌کنه.
والا اینجور که در حال حاظر مشخصِ بله احتمالش هست همزمان با کنفرانس سری نوت ۱۰، ساعت جدیدش تحت همین عنوان گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی بشه .

m.b

مگه جداگانه نمیشه فقط تم صفحه قفل رو عوض کرد؟

نیما عرفانی

نه مصطفی تم رو میشه عوض کرد ولی باز شکل و موقعیت ساعت تغییر نمیکنه .

m.b

مگه خب تم رو تغییر بدی تم صفحه قفل عوض نمیشه؟
والا ما که میتونیم واسه 6 یا 7 تا چیز هرکدوم تم جداگانه بذاریم…
صفحه قفل
تماس
پیام
مخاطبین
صفحه اصلی
و حتی انیمیشن بوت
یکی دیگه هم یادمه بود که پای لپ‌تاپ هستم و حوصله ندارم ببینم، یادمم نمیاد چی بود…
الان من کلا از تم گوشی راضیم ولی تم صفحه قفل رو صرفاً عوض کردم…
ولی با این حرفت یعنی مکان ساعت گوشیت رو نمیشه با تغییر تم، تغییر داد؟

m.b

آها آخریش هم یادم اومد…
تم آیکون ها رو هم میشه جداگانه تغییر داد…

نیما عرفانی

نه والا نمیشه تغییرات گسترده داد ولی درحد تغییر آیکون ها و تصویر پس زمینه اوکی هست ولی درمورد ساعت و تغییر شکل و موقعیتش نه تاحالا هرچی تلاش کردم نشده ( حالا یه عده از متعصبین همیشه در صحنه همینو بهونه میکنن میان میگم هه خخخخخخ EMUI اینم نداره و به عنوان ضعف تلقی میکنن و میگن پس هواوی بدترین رابط کاربری رو داره😂) .
نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم ولی تاحالا نتونستم تغییرش بدم.

m.b

والا من با emui های جدید سروکار ندارم…
حالا یچی میگم ببین میشه یا نه دیگه…
والا منم از صفحه قفلم راضی نبودم، رفتم تو تم ها گشتم یکی پیدا کردم که توش ساعت وسط صفحه بود و صرفا برای تغییر صفحه قفل، دانلود و نصبش کردم تم رو…
بعد ماجرا به همین جا ختم نمیشه و در روی صفحه قفل هم میشه با میانبر های مخفی که وارد تنظیمات خود تمی که انتخاب کردید میشن، وارد تنظیمات تم شد و فونت رنگ و مکان ساعت رو تغییر داد…
طریقه استفاده از میانبر مخفیش هم توی توضیحات تم نوشته بودن تو فروشگاه…
حالا من نمیدونم کدوم بخش به دردت میخوره…
اون بخشی که تو فروشگاه باید دنبال یه تم که ساعتش وسط باشه بگردی یا یه تم نصب کنی که خودش تنظیمات سفارشی سازی داشته باشه و بتونی ساعتشو تغییر بدی…

نیما عرفانی

ممنون مصطفی جان
میرم ببینم داخل اپ گالری هواوی میتونم چیزی پیدا کنم که قابل دانلود برای ایران باشه یا نه⁦🤦‍♂️⁩😑
قسمت تم ها هم بیشتر دقت میکنم ببینم راهی وجود داره براش یا نه .
بازم ممنون که وقت گذاشتی 🌹⁦♥️⁩💙

نیما عرفانی

فقط یه چیزی
راجع به اون سؤالی که در چند پست قبل مطرح کردم اطلاع داری؟ (کایرین ۸۱۰)
ذهنم رو بدجور درگیر کرده

m.b

والا تا اونجایی که من میدونم تمامی بنچمارک هایی که تو آنتوتو از هوآوی لیست شده رو حالت پرفورمنس هست…
و خود هوآوی هم هیچوقت موقع معرفی رو حالت عادی از گوشی هاش بنچمارک نمیگیره و میذاره رو حالت پرفورمنس که جلو رقبا کم نیاره…
بقول واعظ‌ی مومن اون 220 هزاری که واسه کایرین 980 گفتی از کجا اومده بود؟
والا ما که تا اونجایی که شنیده بودیم کایرین 980 تو حالت عادی 260-280 هزار و تو حالت پرفورمنس 290-310 هزار میاورد…
حالت عادی p30 pro:
http://uupload.ir/files/ulyy_p30pro-benchmark01.jpg
حالت پرفورمنس p30 pro:
http://uupload.ir/files/j2y5_p30pro-benchmark02.jpg
پس برای جمع‌بندی بگم، کایرین 810 رو پرفورمنس آورده 230 هزار که از عادی 980 هم کمتره و این چیز عجیبی نیست…
والا هوآوی خوب کاری کرد که یه چیپست 6 ماهه دوم سال هم معرفی کرد…
دیگه تو چیپست پرچمدار داشت خیلی عقب میافتاد…
دلیل عقب افتادن هواوی از نظر خودم هم میتونم بگم که توضیحش یکم مفصله و دیگه سرت رو درد نمیارم تا فردا اگر خواستی حدسم رو مینویسم برات…

_V_

مومن😂

نیما عرفانی

مصطفی دروغم چیه خب ؟
همین الان مجدداً آنتوتو گرفتم ۲۳۷۶۷۷ داد بدون پرفورمنس ، با پرفورمنس هم قبلاً بالای ۳۰۰۰۰۰ زدم .
http://uupload.ir/files/nljv_screenshot_20190630_035516_com.antutu.abenchmark.jpg

http://uupload.ir/files/0u5r_screenshot_20190630_034717_com.antutu.abenchmark.jpg

گیگ بنچ هم بدون پرفورمنس، تک هسته حدود ۳۳۰۰ و چند هسته حدود ۹۷۰۰ اوردم و با پرفورمنس،تک هسته حدود ۳۵۰۰ و چند هسته بالای ۱۰۰۰۰ اوردم که این کاملاً مناسبِ و در حد و اندازه ی اسنپ ۸۵۵ هست.
http://uupload.ir/files/o0kd_screenshot_20190510_143603_com.primatelabs.geekbench.jpg

http://uupload.ir/files/qnrx_screenshot_20190511_053017_com.primatelabs.geekbench.jpg

فقط بحثم رو تست آنتوتو هستش و نتیجه میگیریم ، امتیاز چیپ کایرین ۸۱۰ رو حالت پرفورمنس در حد و اندازه ی امتیاز چیپ کایرین ۹۸۰ هست رو حالت عادی و بالعکس .
به عبارتی اختلاف امتیاز کایرین ۸۱۰ و ۹۸۰ رو حالت پرفورمنس ، ۶۰-۷۰ هزارتاست!!!
یعنی یا هواوی خیلی کایرین ۸۱۰ رو نسبت به کایرین ۷۱۰ ارتقاء داده یا نخواسته کایرین ۹۸۰ رو زیاد ارتقاء بده وگرنه اختلاف چیپست پرچمدار با میان رده نباید اینقدر کم باشه هرچند که اختلاف زمانیشون حدود ۱۰ ماه هستش(کایرین ۹۸۰ شهریور ۹۷ رونمایی شد و کایرین ۸۱۰ اواخر خرداد ۹۸) و شاید این یکم قضیه رو توجیه کنه .

نیما عرفانی

مصطفی اون قسمت تم و تغییر ساعت هم اوکی شد. حله
ممنون

m.b

دروغ چیه رفیق پرسیدم کجا دیدی همچین چیزی رو…
جدا میگی داری 237 هزار میاری؟
میدونستی حالت عادی هوآوی هم مصرف باتری cpuش بیشتر از اسنپدراگونه؟
چه برسه به حالت پروفورمنس که کلاک پایه cpu رو یک‌دهم تا دودهم هم برده بالاتر…
هرچند من تا الان چون نمودار فرکانس 980 و 810 رو ندیده بودم ولی دیشب که گفتی و رفتم یه نگاه انداختم برای همین من کایرین 810 رو از اسنپ 730 به همون دلایلی که گفتم برتر نمیدونم چون واقعاً بخاطر اینکه cpu عملکرد بهتری داشته باشه تو تست ها، کلاک پایه که هر چی پایین تر باشه بهتره و مصرف باتری رو میاره پایین تر، رو حالت پرفورمنس کاملاً مشخص بود که تازه از 0.1 تا 0.2 بالاتر نسب به خود حالت عادی هوآوی که نسبت به بقیه خودش بالاتر بود شروع میشه!
که این یعنی باتری بیشتری مصرف میشه…
الان اسنپ 730 از اسنپ 855 هم کم مصرف تر بود…
نمیدونستم حالت پرفورمنس هوآوی همچین کارایی میکنه با پردازنده…
برای من بنچمارک عادی 810 خیلی قابل قبول تره چون پردازنده داره مثل بقیه گوشی ها نرمال پردازش میکنه و مصرف بالا نمیره و بهینه‌تر هست…
اما راجب کایرین 980 باید بگم یکی از بزرگترین اشتباه هاشون در cpu استفاده از حداکثر فرکانس 2.6 گیگاهرتز بود و ایکاش مثل اسنپدراگون 2.84 استفاده میکرد…
کلاً هر پردازنده ای که فاصله بین کلاک پایین و بالاش بیشتر باشه و کلاک میانگینش به متوازن ترین کلاک از نظر مصرف باتری و قدرت پردازشی مناسب، نزدیک تر باشه، عملکرد بهتری در تست ها از خودش به جا میزاره…
الان کلاک mi 9 که یکی از بهترین ها در بنچمارک هاست و همه بنچمارک هاش اومده، هم کلاک پایه‌ش از دو‌دهم پایین تر نسبت به هوآوی شروع شده که دستگاه اکثرا حول و حوش کلاک پایه کار میکنه و این یعنی مصرف باتری کمتر…
و هم کلاک بالاش دو‌دهم بالاتر از حداکثر کلاک کایرین 980 بود که یعنی عملکرد بهتر در بنچمارک ها…
بعد مدیریت باتری ضعیف تر هوآوی رو با حالت پرفورمنس که فراتر از حالت معمول داره پردازش رو سختگیرانه میکنه ترکیب کن، میشه مصرف چشمگیرتر کایرین 810 نسبت به اسنپدراگون 730…
واقعاً بعضی ترفند های هوآوی رو نمیپسندم که برای بعضی اعداد و ارقام هر کاری میکنه…
اون از گذشته که برنامک مخفی طراحی کرده بود که توش تقریباً تمام نرم‌افزار های بنچمارک معروف رو تعریف کرده بود که اگه کسی اونارو اجرا کرد، تمامی پردازش هایی که تو اون برنامه نیاز نیست رو متوقف کنه که بنچمارک بالا بیاره…
اینم از الان که بعد از اینکه مچش رو گرفتن، رفت یه حالت به اسم پرفورمنس راه انداخت که به مصرف باتری توجه خیلی کمتری داره…
والا معنای big little رو گذاشته کنار…
اولش سازنده ها فهمیدن هر چی کلاک رو ببرن بالاتر، پردازنده قدرت بیشتری پیدا میکنه، بعداً دیدن مصرف باتری خیلی داره میره بالا و big little رو راه انداختن که تو این طریقه، هر چی فاصله بین کلاک بالا و پایین بیشتر باشه هم برای قدرت و هم برای باتری بهتره که هوآوی برعکس تو حالت پرفورمنس برای دستیابی به نتیجه بهینگی مصرف رو گذاشته کنار…
حالا تو همون حالت عادی هم بهینگی اسنپدراگون رو نداشت چه برسه به حالت پرفورمنس…
البته معماری پردازنده هم خیلی مهمه ها…
پردازنده که چندین قسمت مختلف داره، خیلی مهمه که طوری اجزاش چیده شه که دمای یه قسمتش رو عملکرد بقیه قسمت ها تاثیر نذاره…
که تو این زمینه هم هوآوی دو تا چهار درجه دمای پردازندش بیشتر بود که عملکرد و بازده رو کمی کمتر میکنه…
برای همین هوآوی خیلی سریعتر از بقیه داره به سمت معماری های با نانومتر کمتر میره(فکر کنم همین کایرین هم اولین 7نانومتری بود درسته؟) که بتونه مدیریت باتری و عملکرد رو بهتر کنه و اگر بشه و بنچمارکش رو حالت عادی خوب باشه، دیگه نیازی به حالت پرفورمنس نیست و میتونه کلاک پایه رو در فرکانس پایین تری قرار بده…
برای من این ترفند های نادرست بدترین بخش ماجراست…
انا بدترین بخش عقب افتادن هوآوی تو بنچمارک ها که خودتم میدونی، هسته پردازش گرافیکیه…
که بیشترین اختلاف عملکرد رو با پردازنده های دیگه داره…
وگرنه تو مدیریت رم هوآوی به لطف هوشمندی پردازنده، وضع بهتری نسبت به بقیه داره…

نیما عرفانی

بله درسته و توضیحات کامل بود
اما باید به این نکته هم دقت کرد که پردازنده‌های هواوی نسل به نسل داره فاصلش رو با رقبا کمتر می‌کنه و حتی در بعضی بخش ها عملکرد بهتری هم داشته و در تست ها و عملکرد واقعی هم اینو ثابت کرده .
قطعاً این پیشرفت و این رویه با کایرین ۹۸۵ ادامه پیدا می‌کنه و فاصله رو به حداقل میرسونه.
خواستم بیشتر توضیح بدم دیگه دیدم نیاز نیست و صحبت های خودت کفایت می‌کنه . فعلاً صبر میکنم تا ببینیم چی پیش میاد.

_V_

رضا

تایید خواهد شد؟?

_V_

دوستان یکی از کلماتی که میره تایید ر.ضا هست مراقب باشید!

m.b

آره دیدم نوشتی “رض‌ا تایید خواهد شد؟?” بعد اومد واسه تایید…😅

_V_

اره اینجوری میبینم تایید میرن یا نه😅😂
اخه واقعا ر.ضا برای چی باید بره تایید

m.b

دیگه وضع همینه دیگه…

نیما عرفانی

اینم از معیارهای عجیب و غریب آقای ع.طایی هست دیگه، حتی مورد داشتیم اسم افسو.نگر ، چا.لتون و و و و م.صیب میرفت برا تأیید!!!

vahid

چشم آقای عرفانی حتما بعد از آپدیت بهتون اعلام می‌کنم،در مورد آپدیت سامسونگ هم بگم حرف شما درسته ولی پارسال با ارائه one uiکه با اندروید9واقعا تحت تاثیرش قرار گرفتم،البته اون آپدیت با ارائه اندروید 9 ارائه شد،،ولی ببینیم امسال با اندروید10 جفتشون چه میکنن و رابط کاربریشون چقد تغییر به خودش میبینه،
در ضمن یادم رفت درمورد خارج شدن اسم هواوی از لیست سیاه تبریک بگم،دوباره انتظار کشیدن واسه سری میت جدید لذت بخشه ولی برای خریدش یکم سخته😋😋😋خدا کنه ایرانم از لیست سیاه در بیاد مردم ی نفسی بکشن

_V_

منکه فکر میکنم هواوی از میت ۲۰ پرو بخواد بیشتر سر و صدا کنه
برای اینکه دوباره نگاه هارو سمت خودش جلب کنه و این تعداد ادمی که این مدت از دست داد دوباره برگردن

نیما عرفانی

سپاسگزارم بزرگوار،بله oneui هم عالی بود اما به قول خودتون اون یه آپدیت بزرگ بود که برپایه‌ی اندروید ۹ ارائه شد اما آپدیتی که هواوی داد(EMUI 9.1) در واقع میتونست به عنوان EMUI 10 تلقی بشه چون واقعاً نسبت به EMUI 9 بهبودهای فراوان داشته.
در نهایت مطمئن باشین که قطعاً سری میت ۳۰ ارزش صبر و تحمل رو داره و فوق العاده تر از همیشه ظاهر میشن .

_V_

یعنی مثلا کلمه اسکل نمیره تایید
اونوقت ر.ضا میره
/-:

_V_

گوه
تایید؟

_V_

نرفت تایید😐

_V_

اقای عرفانی اگه بدونید چه کلماتی نمیرن تایید شاخ در میارید😅
در حدی که اینجا تو این پست جرات ندارم امتحان کنم الان😅😂

m.b

هموطن اینجا “اه ماشین لباسشویی رو خودت روشن میکنی؟” هم نمیره واسه تایید…😂
پس لطفاً تک تک الطافی که به ذهنت میرسه رو وارد بازی با سیستم خاص پسند این سایت نفرما…😅
شبتم بخیر

_V_

تک تک الطافی که به ذهنت میرسه
😂
اوکی🙏
ولی حتما یه شب اگه سایت خلوت بود کل کلماتی که میرن تاییدو پیدا میکنم و در گزارشی تو یه کامنت به همه اعلام میکنم😂
ولی حتما باید خلوت باشه😐چون صحنه ی جذابی نخواهد بود😑

m.b

ماشاالله ذهنتم که آخر شب خط نمیده…
خب یه پست قدیمی انتخاب کن که هیچکس نبینه دیگه…😅

_V_

نه مومن خط میده
تو پست قدیمی بدارم تو پیشخوان میاد که😐

نیما عرفانی

لطفاً در بخش صندوق انتقادات و پیشنهادات این موضوع بسیار مهم و حیاتی رو از طریق این پل های ارتباطی؛ کا.نال و آ.ی دی تل.گرام یا پست الکترونیک با آقای ع.طایی در میون بذارین 😂😂😅🙌

_V_

😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)