حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت بدون قلم می تواند باتری بزرگتر و دوربین بهتر داشته باشد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی نوت و قلم هوشمند S Pen اجزایی جدایی‌ناپذیر از یکدیگر هستند که پا به پای هم رشد کرده‌اند و شاید جدایی آنها برای بسیاری از کاربران قابل هضم نباشد. اما آیا تا به حال به فضایی که این قلم درون دستگاه اشغال می‌کند و به نحوی در طراحی آن و به کارگیری برخی فناوری‌ها محدودیت‌های فراوانی ایجاد می‌کند، فکر کرده‌اید؟ در حقیقت گلکسی نوت بدون قلم می تواند باتری بزرگتر و دوربین بهتر داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت بدون قلم = ۸۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر

درون گلکسی نوت ۸

درون گلکسی نوت ۹

چندی پیش مطالبی منتشر شد و برخی این بحث را پیش کشیدند که بودن یا نبودن S Pen چه تاثیری در گلکسی نوت خواهد داشت. در ادامه این بحث Ice Universe در حساب توییتر خود اعلام کرده که با مهندسین شرکت کره‌ای در این خصوص صحبت کرده و آنها به این صورت اظهار نظر کرده‌اند که بدون S Pen گلکسی نوت می‌تواند ۸۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت بیشتری در باتری داشته باشد. همچنین این قلم دست سامسونگ را برای اعمال خلاقیت در قسمت دوربین می‌بندد و در گذشته یکی از مشکلات اصلی در حذف حاشیه آن محسوب می‌شده است.

این مطالب توسط شرکت به صورت رسمی تایید نشده، اما انتشاردهنده اطلاعات یکی از مورد اعتمادترین افراد در خصوص اطلاعات داخلی سامسونگ است. همانطور که در پایین مشاهده می‌کنید، S Pen فضای نسبتا زیادی را در گلکسی نوت اشغال می‌کند و وقتی به آن دقت می‌کنیم شاید تمامی صحبت‌های مطرح شده دور از ذهن نباشد.

وجه تمایز اصلی خانواده گلکسی نوت با گلکسی اس همین قلم است

البته نباید به راحتی از کنار این مساله بگذریم که S Pen سهم بزرگی در موفقیت‌های خانواده گلکسی نوت داشته است. دلیل بسیاری از افراد برای انتخاب این سری از موبایل های سامسونگ، قلم آن است که مصارف مختلفی از نوشتن و نقاشی کشیدن تا انجام برخی کنترل‌ها از راه دور دارد. اما در این میان هستند افرادی که فبلت‌های نوت انتخاب اول آنها محسوب می‌شود، اما استفاده‌ای از قلم هوشمند نمی‌کنند. در واقع شاید بسیاری از آنها اگر حق انتخابی داشتند، باتری و صفحه نمایش بزرگ‌تر را به وجود قلم ترجیح می‌دادند؛ موضوعی که سامسونگ می‌تواند در گلکسی نوت ۱۰ پرو مورد لحاظ قرار دهد و به این ترتیب تفاوت قابل ملاحظه‌ای نیز با مدل اصلی یا همان گلکسی نوت ۱۰ به وجود آورد. در نهایت با مباحث مطرح شده باید منتظر تصمیم شرکت کره‌ای در این خصوص بمانیم.

نظر شما چیست؟ شما می توانید گلکسی نوت را بدون قلم تصور کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چند روز با قلم کار می‌کنی بعد بدون استفاده میمونه
قلم جدا باشه بنظرم بهتره
800 مینی آمپر کم نیست

pedram_01

هرکی نوت بدون قلم بخواد میره سری اس میخره این دیگ چه حرف هایی هستش

_V_

😑😑

Milad7

اونطوری که دیگه نوت نیست 😐🤔

Mostafa6t

چه حرفا

Mostafa6t

واقعا چرا دوربین سلفیش از اون گوشه اس ده اومد وسط و تو ذوق طراحی زد

مگه اون گوشه کی رو اذیت میکرد
ای بمیری سامسونگ که هر دفعه رو این سری نوت یه مسخره بازی درمیاری

Amir galaxy

مسخره نکنین اخه اینطوری دیگه نوت نیست

3INA

گلکسی نوت بدون قلم ؟ اونوقت دیگه نوت معنی میده ؟ خب هر کی بدون قلم میخواد اس هست
____________________________________

ترنجی جان سایتت جوری شده که خوندن خبر‌هم
مرد میخواد
من با گوشی میام چقدر پاپ اپ آخه

afsoon

مسخره هست .چند تا گوشی نام ببرم که هم ضخامت کمتری هم اندازه کوچکتری دارند و باطری های خیلی بزرگتری داخلشون جای گذاری شده

MohammadFarhaadi

فکر میکنم بدون قلم و باطری بزرگتر و دوربین بهتر خیلی بهتر باشه.البته میشه قلم مغناطیسی بزاره تو جعبش.ولب خوب بحث افزایش باطری ربطی به قلمش نداره فکر میکنم بخاطر احتیاط سامسونگه که مثل نوت هفت نشه.

_V_

“ولب خوب بحث افزایش باطری ربطی به قلمش نداره فکر میکنم بخاطر احتیاط سامسونگه که مثل نوت هفت نشه.:”
چجوری ربطی نداره وقتی کلی جا میگیره
بعدم نوت۷ چه ربطی به افزایش باتری داره😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)