حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهبود عملکرد حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰ با آپدیت نرم افزاری

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گوشی‌های گلکسی اس 10 و 10 پلاس سامسونگ هر دو از نسل بعدی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اولتراسونیک بهره می‌گیرند اما به نظر می‌رسد این حسگر دچار مشکلاتی شده است. اگر کاربر این دستگاه ها هستید خبر خوبی برای شما داریم، بهبود عملکرد حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰ با آپدیت نرم افزاری ممکن بوده و سامسونگ در حال آماده سازی آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حسگرهای اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش گلکسی اس 10 سامسونگ در مقایسه با حسگرهای نوری شرکت‌های رقیب هم سریع‌تر و هم دقیق‌تر است اما به نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران از عملکرد نه چندان مناسب و وجود مشکل در حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 خبر داده‌اند که شرکت کره‌ای را مجاب به پاسخگویی کرده است.

آپدیت گلکسی اس ۱۰ در ایران ارایه شد: افزایش کیفیت دوربین، بهبود عملکرد حسگر اثرانگشت و تغییر وظیفه دکمه بیکسبی

 

سامسونگ در واکنش به طرح این مشکل در گلکسی اس 10 اعلام کرده که شرایط و وضعیت‌های متفاوتی برای استفاده از اثر انگشت اولتراسونیک را می‌توان متصور شد که کاربران حس می‌کنند سنسور به درستی کار نمی‌کند. از جمله این شرایط می‌توان به خشکی محیط اطراف، خشکی بیش از حد انگشت و البته وجود خراش یا زخم روی انگشت مورد استفاده اشاره کرد.

سامسونگ همچنین در پاسخ به افزایش طرح این مشکل گلکسی اس 10 عنوان کرده یک آپدیت جدید اخیرا منتشر کرده که عملکرد حسگر اثر انگشت پرچمداران این شرکت را بهبود می‌دهد اما برای اطمینان بیشتر اظهار داشته که در آینده آپدیت‌های بیشتری برای بالا بردن دقت این سنسورها منتشر خواهد شد.

با وجود آنکه این مشکل گلکسی اس 10 برای همه کاربران پیش نیامده اما برای بالا بردن دقت عملکرد این سنسور بهتر است استفاده از هر گونه محافظ صفحه را از یاد ببرید.

سامسونگ در روز معرفی سری گلکسی اس 10 اعلام کرده بود که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اولین گوشی‌های دنیا با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هستند که امنیت، سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسخه نوری در میت 20 پرو و وان‌پلاس 6 تی دارند. حال باید دید آپدیت‌های بعدی می‌توانند سامسونگ را به این ادعا نزدیک کنند و یا استفاده از یک فناوری جدید حتی می‌تواند برای این محصول مشکل‌ساز شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر انتخاب خوبی هستند یا سیستم تشخیص چهره Face ID آیفون ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

یکی از ایرادات اس ۱۰ همین این سنسور اثر انگشت زیر نمایشگره که با گلس کار نمیکنه و زیر نور، قابل رویته: https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10/Finger-print-problem-Galaxy-s10/td-p/474965

مشکل دیگه ای که برای اس ۱۰ گزارش شده سنسور مجاورته که درست کار نمیکنه وقتی گوشی داخل جیب باشه خاموش نمیشه و روشن میمونه.

HasanHoseinPoor

هیچی بهتر سنسور تو پشت گوشی نیست
اینطوری‌ خیلی بهتره‌
هم‌ ژست حرکتی‌ هست هم جا دکمه‌ هوم کاربرد داره
جلو گوشی فقط باید فیس ایدی کپی اپل و مادون قرمز و عنبیه‌ و دوربین tof باشه
زیر نمایشگر به درد نمیخوره‌
بهترین حالت رو می‌ میکس‌ ۳ داره.

Milad7

روند آپدیت دهی سامسونگ به نسبت دو سال قبل خیلی بهتر شده👌

.Alireza.

یه سوال هر چند بی ربط هست چرا به جز اپل بقیه شرکت ها نمیتونن اون حاشیه پایین گوشی رو جذف کنن؟اونجا چیز خاصی هست که حذف نمیشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)