حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو نام ساعت هوشمند آتی این شرکت کره ای است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه روز پیش بود که در ترنجی دیدیم ساعت هوشمند گلکسی اسپرت (Galaxy Sport) لو رفت. پیش از آن اما دیدیم که ساعت هوشمند سامسونگ با کدنام پالس (Pulse) لو رفت.‌ حالا امشب می شنویم که سامسونگ گلکسی واچ اکتیو نام ساعت هوشمند آتی یا یکی از ساعت های هوشمند آتی این شرکت کره ای است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در گزارش‌های جدید گفته می‌شود که احتمالا نام ساعت هوشمند سامسونگ نه گلکسی واچ اسپرت، که گلکسی واچ اکتیو است. البته من این احتمال که چند ساعت هوشمند از سوی سامسونگ معرفی شد را نیز می دهم.

این گزارش حتی به ما می گوید که ساعت هوشمند سامسونگ با چیپست اگزینوس ۹۱۱۰ و سیستم عامل تایزن ۴.۰.۰.۳ در حال تست است. چون مدل عددی آن SM-R500 است احتمالا ما درباره همان ساعت هوشمند سامسونگ که با کدنام پالس در حال توسعه بود، صحبت می کنیم.

مشخصات نمایشگر گلکسی واچ اکتیو از سال ۲۰۱۸ آمده و در اندازه ۱.۳ اینچ و رزلوشن ۳۶۰*۳۶۰ ارایه خواهد شد. باتری این ساعت هوشمند جدید سامسونگ تنها ۲۳۰ میلی آمپر است که نسبت به باتری ۳۰۰ میلی آمپری نسل قبل کاهش قابل توجه دارد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو مجهز به LTE و GPS داخلی، بلندگو، حسگر ضربان قلب، NFC و قابلیت پرداخت توسط آن است. به احتمال زیاد این ساعت هوشمند همراه با خانواده گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۱ اسفند رونمایی شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

یه سوال
مراسم سامسونگ رو پوشش زنده میدید آیا؟
مراسم وان پلاس و هواوی چطور؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)