حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند گلکسی اسپرت (Galaxy Sport) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش بود که ساعت هوشمند سامسونگ با کدنام پالس (Pulse) لو رفت. امروز اما رندر دیگری از ساعت هوشمند گلکسی اسپرت (Galaxy Sport) لو رفته است که به نظر می رسد ساعت هوشمند بعدی این شرکت کره ای با تمرکز روی ورزش باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی اسپرت

گلکسی اسپرت

همانطور که می بینید، طراحی کلی گلکسی اسپرت شبیه به ساعت هوشمند جدید سامسونگ است که با کد نام پالس دیده بودیم.

متاسفانه ایده مناسب حلقه چرخان از ساعت هوشمند سامسونگ حذف شده است

شیشه ساعت هوشمند گلکسی اسپرت کمی با لبه های خمیده است. دکمه ها متفاوت بوده و متاسفانه ایده مناسب حلقه چرخان از ساعت هوشمند سامسونگ حذف شده است.

این ساعت با کد عددی SM-R500 ارایه می شود و اولین ساعت سامسونگ با دستیار هوشمند صوتی بیکسبی سامسونگ خواهد بود. همچنین احتمالا بیشتر روی ویژگی ورزشی متمرکز خواهد بود تا برای علاقه مندان به ورزش دستگاه بهتری برای خرید باشد.

البته سامسونگ هم اگر می خواهد ساعت هوشمندش به خوبی بفروشد باید قابلیت های پایش زندگی کاربران مانند شناسایی افتادن یا ثبت ضربان قلب را ارایه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ساعت هوشمند گلکسی اسپرت (Galaxy Sport) که لو رفته است می تواند دستگاه جذابی باشد؟ فکر می کنید این موضوع که حلقه چرخان از ساعت هوشمند سامسونگ حذف شده است، اتفاق خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

ساده و زیباست

mosayebso

اینجا حالت مکانیکی حذف شده اما از اونجا که تایزن روی این حالت برنامه نویسی شده و اپ های زیادی ( همه اپ ها در اصل) از این حالت بهره میبرن پس فقط یک حالت میمونه و اونم اینه ک حلقه چرخان بشکل لمسی و با استفاده از موتور لرزشی امکان پذیر میشه که هم طراحی رو ساده تر و جذابتر کرده و هم تجربه کاربری رو مدرنتر و جذابتر کرده

علی شیخ زاده

خیلی ساده و شیک بنظر میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)