حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۹ و می میکس ۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین سه گانه ارایه خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi9) پرچمدار بعدی شیائومی است که باید اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شود. یک ماه پیش بود که طرح مفهومی شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) را با دوربین سه گانه دیدیم و پس از آن یک شایعه شنیدیم که می گفت شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۱۵۰ (اسنپدراگون ۸۵۵) خواهد بود، خب باید بگوییم لنوو نقشه همه شرکت های اندرویدی که می خواستند اولین در ارایه اسنپدراگون ۸۵۵ باشند را با لنوو Z5 پرو GT برهم شد! در جدیدترین شایعه می شنویم که شیائومی می ۹ و می میکس ۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین سه گانه ارایه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشدی تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3

شیائومی تا کنون وارد بازی دوربین های سه گانه موبایل نشده است اما اینکه پرچمدارهای سال ۲۰۱۹ آن ها با دوربین سه گانه عرضه شود اصلا موضوع عجیبی نیست. همچنین چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ نیز بدون شک در قلب این دو دستگاه خواهد تپید.

شیائومی تا کنون نشان داده که پرچمدار نیمه اول سال را در خانواده شیائومی Mi و پرچمدار نیمه دوم سال را در خانواده شیائومی Mi Mix عرضه می کند. اگر این شرکت چینی هوس تغییر نام‌گذاری نکند، شیائومی می ۹ و شیائومی می میکس ۴ نام پرچمدارهای سال ۲۰۱۹ این شرکت خواهد بود.

شایعه جدید ما فقط عنوان می کند که شیائومی می ۹ و می میکس ۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین سه گانه ارایه خواهند شد. متاسفانه درباره مکانیسم دوربین سه گانه شیائومی فعلا اطلاعاتی وجود ندارد. همچنین ما می دانیم که شیائومی می خواهد نسخه ویژه ای از شیائومی می میکس ۳ را که از شبکه 5G پشتیبانی کند را نیز در سال ۲۰۱۹ ارایه کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید ترند دوربین سه گانه چقدر به پرچمدارهای شیائومی برای فروش بهتر کمک می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منتظرشونم کم کم دارم به شیائومی هم ایمان میارم

CAPCOM

شیائومی بخاطره قیمت مناسب درمقابل امکانات و طراحی موفق شده

نیما عرفانی

کیفیت ساخت می ۸ و می میکس ۳ نسبت به قیمت هاشون واقعا خوب و چشمگیر بوده. اگر کسی گوشی پرچمدار با مشخصات قوی بخواد ولی نخواد زیاد هزینه کنه ، پرچمدارهای شیائومی و وان پلاس و آنر با قیمتی معادل میان رده های سامسونگ و سونی بهترین انتخابن. اما اگر معیار های دیگه ای همچون صفحه نمایش با کیفیت ، دوربین قوی و باطری با دوام بالا و امکانات کاربردی دیگه رو با موازات قیمت های بالاتر در نظر بگیریم ، برندهای دیگه انتخاب بهتری دارن.
نکته ی بسیار با ارزش و قابل تحسین می میکس ۳ ، ارتقاء دوربین و امتیاز عالی ۱۰۳ در DXO همتراز با رقبای گرون قیمتی مانند نوت ۹ و اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با اختلاف قیمتی ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار واقعا جای تمجید داره.

MohammadFarhaadi

نمایشگر می هشت همون نمایشگر اس نه پلاسه دوربینش هم که جدیدا رفته بالای سامسونگ و خیلی از بزرگان کیفیت ساختش هم عالیه و هم رده بهترینهای بازاره سنسور فیس آیدی رو هم همراه با فینگرپرینت زیر نمایشگر بعنوان اولین گوشی تونست تو می هشت اکسپلورر بکار ببره.چیپست اسنپ دراگون هم که برا من و خیلیای دیگه تنها انتخابه و امتیاز بنچمارکش هم بالای سیصدهزاره!دقیقا چه چیزی تو بزرگان این عرصه هست که شیا توش کم گذاشته؟!تازه تو خیلی چیزا ازشون سره.هنوز گوشیای شیائومی اینفرارد دارن که واقعا کاربردیه.اندرویدش هم که فوق العاده پر امکانات و روونه.جالبه یه سری از فروشنده های عزیز! از این گوشی به عنوان میان رده اسم میبرن و سعی در گول زدن مشتری و فروش اپل و سامی دارن و سری a سامسونگ رو برتر از پرچمدار شیائومی میدونن!!!جلل الخالق.بعضیا آفریده شدن فقط جهت فحش خوری!!!

علی شیخ زاده

فکر میکنم یه سری پرچمدار می نوت هم داره اگه اشتباه نکنم

ahmad

میان رده هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)