حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۱۵۰ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، شیائومی، کوالکام

بله من هم به یاد دارم که پنج شب پیش اولین موبایل منعطف دنیا با نام FlexPai توسط Rouyu Technology با اسنپدراگون ۸۱۵۰ و قیمت ۱۳۰۰ دلار رسما معرفی شد اما منبع این مطلب اینطور عنوان می کند که شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۱۵۰ خواهد بود. شاید منظور آن ها به صورت جهانی و گسترده است و شاید هم منظور از بین رقبای مطرح تر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

یک هفته از معرفی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) می گذرد و کم کم درباره پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ این شرکت چینی محبوب در هند، شایعاتی در هند پیچیده است. اگر شیائومی بخواهد طبق همین روال نام گذاری پیش برود، دستگاه مذکور باید با نام شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) عرضه شود و حالا گفته می شود که احتمالا در بین نام های مشهور مثل سامسونگ، سونی، ال جی، اچ تی سی و دیگر شرکت های چینی که انتظار داریم از چیپست پرچمدار کوالکام برای پرچمدار نیمه اول خود استفاده کنند، اولین دستگاهی باشد که با اسنپدراگون ۸۱۵۰ (Snapdragon 8150) رسما عرضه می شود.

ما انتظار داریم که کوالکام در اسنپدراگون ۸۱۵۰ شبیه به هوآوی کایرین ۹۸۰ عمل کند و دارای ۳ کلاستر باشد.

در حقیقت پردازنده مرکزی یا همان CPU اسنپدراگون ۸۱۵۰ به قرار زیر خواهد بود:

۱- چهار هسته ای با هسته های Silver

۲- دو هسته ای با هسته های Gold 

۳- دو هسته ای با هسته های Gold+

همچنین شارژ سریع ۵ کوالکام (Quick Charge 5.0) با قدرت 32 وات برای شارژ سیمی و 15 وات برای شارژ بی سیم ارایه می شود و انتظار داریم اسنپدراگون ۸۱۵۰ این فناوری را داشته باشد. شیائومی یک از شرکت هایی است که عموما جدیدترین فناوری شارژ کوالکام را در موبایل های خود ارایه می کند و احتمالا شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) هم از این قاعده مستثنی نباشد.

درباره خود شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) هیچ سرنخی ارائه نشده است و فقط درباره پیشرو بودن در استفاده از اسنپدراگون ۸۱۵۰ سرنخ داریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فاکتور به شیائومی در فروش پرچمدار نیمه اولش کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

امیدوارم این چیپست موفق و سربلند بشه
یادش بخیر اولین باری که نام شیائومی رو دیدم تو سایت دانلود کاستوم رام miui بود اونموقع رام دانلود میکردیم واسه htc hd2

vahid abedi

فکر نمیکنم اولین باشه

احتمال میدم سامسونگ اولین استفاده کننده اسنپدراگون جدید باشه

در کل یکی از بزرگترین مزیت های موبایل های شیاوومی استفاده از اخرین پردازنده های قدرتمند کوالکوم هستش.

شیائومی می ۹ … اصلا کسی به می ۸ توجه هم کرد؟

BeFair

خود دستگاه مهم تر از اول داشتن چیپسته، اونو همه میگیرن بالاخره

Shiral

نیازی به سرکوب این برند نیست.کمی به امار فروش این برند در چین و هند بعلاوه عمر این برند گویای خیلی از مطالبه.همین طور قیمت های بسیار رقابتی که با توجه به افت توانایی خرید حداقل در کشور ما قطعا بزودی خیلی بیشتر از این برند میشنویم…بله همه ما میدانیم هنوز با برندهایی مثل سامسونگ و اپل فاصله زیادی دارد.اما سرعت رشد تقریبا خیره کننده است چه بپذیریم چه نخواهیم بپذیریم

Pouya

کاملا موافقم

MohammadFarhaadi

باور کنید از نظر کیفیت و امکانات کم که نداره تازه زیاد هم داره به نسبت برندهای بزرگ.من خیلی دقت کردم ببینم از کجا میزنه که اینقدر ارزونه ولی تازه متوجه شدم تو خیلی جاها از بقیه به روزتره مثل رم مودم ال تی ای سنسور دوربین و واقعا کیفیت ساخت کم نظیری هم داره .شما ببینید می هشت تنها گوشی امساله که هم سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر داره هم فیس آیدی همپای اپل و فینگر پرینتش هم تنها سنسوریه که حساس به فشاره.

ronin

من هنوزم در عجبم‌چچوری mi mix 3 رو اونقد خوش قیمت میده?
واقعا برند عالی ایه
متاسفانه همین گوشیای اقتصادی ام دست نیافتی شده برای ما

siavash-t

کوالکام جدا پردازنده های خوبی می سازه.

علی شیخ زاده

اگه شیاومی به صورت رسمی بیاد ایران عالی میشه تمام سهم کشور رو درو میکنه?

BLACK

با آرزوی موفقیت برای شیائومی نه تنها خودش برای مشتری احترام قائل میشه بلکه بقیه برند هارو هم مجبور میکنه بیشتر به فکر خریدار باشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)