حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Z5s با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ و اندروید ۹ عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | لنوو

شش ماه پیش بود که لنوو زد 5 (Lenovo Z5) با اسنپدراگون 636 رسما معرفی شد. پس از عدم تحقق خیلی از وعده های لنوو کم کم کاربران به آن بی اعتماد شدند. مدتی پیش شایعه ای شد که لنوو Z5s با اسنپدراگون ۸۵۵ (اسنپدراگون ۸۱۵۰) رسما عرضه خواهد شد اما حالا می بینیم که تیزرهای رسمی این شرکت می گویند لنوو Z5s با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ و اندروید ۹ عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بله، لنوو می خواهد لنوو Z5s را با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ و اندروید ۹ معرفی کند اما موضوع این است که چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ نداریم اصلا! نهایتا تا اسنپدراگون ۶۷۵ در خدمت شما هستیم (!). احتمالا کوالکام قصد معرفی چیپست جدیدی داشته باشد و این بعید نیست چون ما شایعات اسنپدراگون ۶۱۵۰ و اسنپدارگون ۷۱۵۰ را نیز پیش از این داشته ایم و شاید این چیپست نام یکی از این دو چیپست باشد. البته به نظر ما می تواند یک نسخه اصلاح شده از اسنپدراگون ۶۷۵ که هنوز استفاده هم نشده است (!)‌باشد.

سیستم عامل اندروید ۹ برای لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s)‌ می تواند امیدوارکننده ظاهر شود. تاریخ معرفی رسمی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) مشخص شد و ۱۵ آذرماه شاهد معرفی آن خواهیم بود. تا کنون درباره لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) مطالب متفاوتی خواندیم. مثلا لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر دیده شد و نمونه عکاسی دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) منتشر شد.تا کنون گفته می شود که دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس با رزلوشن های ۱۳+۵+۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

فکر می کنید لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

۶۷۸?????????

CAPCOM

ای کاش بجای این ۶xx برای میانرده ها فقط روی ۷xx تمرکز میکرد

Mortazavi

آخه دوربین ۵و۲ تو سال ۲۰۱۸ چه آپشنیه؟
فقط میخان بزور دوربین و ۳تا کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)