حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، لنوو

اولین بار ۵ روز پیش بود که موبایل لنوو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت و ما در آن مطلب گفتیم گر به نمای جلو توجه کنید، بریدگی نمایشگر قطره طور کاملا قابل حدس است، البته می تواند هم نمایشگری مثل نمایشگر Infinity O سامسونگ باشد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. حالا اما مشخص شده که لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما در ترنجی دیدیم که لنوو Z5s با اسنپدراگون ۸۱۵۰ ارایه می شود و اولین دوربین سه گانه لنوو نیز روی همین پرچمدار ارایه می شود که هنوز درباره مشخصات آن اطلاعاتی نداریم. حالا اما تصویر و ویدیو جدیدی از Lenovo Z5s منتشر شده که آن را با سوراخ نمایشگر نشان می دهد.

 

همینطور که می بینید به نظر می رسد سوراخ نمایشگر در حال حاضر در سامسونگ گلکسی A8s، هوآوی نوا ۴، ایسوس زنفون ۶ و لنوو زد ۵ پرو‌ واقعا استفاده خواهد شد.

دستگاهی به مدل عددی L78071 از لنوو در سازمان TENAA چین ثبت شده است که در مشخصات سخت افزاری آن چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ دیده می شود. علاوه بر این نمایشگر ۶.۴ اینچی به همراه باتری ۳۲۱۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات احتمالی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) است. البته که حجم باتری کمی برای ما نگران کننده است و دلیل را شاید بتوان در ابعاد لنوو زد ۵ اس که برابر ۱۵۶.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۸ میلی متر است نیز دید.

نظر شما درباره لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) چیست؟ با توجه به چیپست آن هر چند انتظار نداریم خیلی زود شاهد رونمایی آن باشیم اما به هر حال به نظر می رسد که بالاخره شاهد یک پرچمدار تمام عیار از لنوو خواهیم بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظره من باطریش ضعیفه

BeFair

لنوو هم کم کم یه کارایی می کنه

chalton

چینی های تقلید کار و بدرد نخور.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)