حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) مشخص شد: ۱۵ آذرماه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | لنوو

درباره لنوو Z5s شایعاتی شنیده ایم ولی با توجه به اینکه با اسنپدراگون ۸۱۵۰ دیده شد ما انتظار معرفی آن به این زودی ها را نداشتیم. امروز اما خبر می رسد که تاریخ معرفی رسمی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) مشخص شده و ۱۵ آذرماه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی رسمی لنوو Z5s

تاریخ معرفی رسمی لنوو Z5s

می دانیم که امروز چیپست پرچمدار جدید کوالکام رسما معرفی خواهد شد و حتی امروز ما در ترنجی خواندیم اسنپدراگون ۸۵۵ (Snapdragon 855) با پشتیبانی از 5G و NPU اختصاصی و ویژگی مخصوص بازی امروز رسما معرفی می شود.

اینکه لنوو اولین شرکت استفاده کننده از چیپست جدید پرچمدار کوالکام باشد و آن هم در ابتدای ماه آخر سال ۲۰۱۹ رونمایی شود خیلی سخت قابل هضم است. با توجه به اینکه لنوو پیش از این اطلاعات رسمی ایهام دار و اشتباه هم منتشر کرده باید احتمال عدم استفاده از اسنپدراگون ۸۵۵ در لنوو Z5s را هم در نظر داشت و یا اگر با آن معرفی شد، تا چند ماه آتی به بازار عرضه نخواهد شد.

تا کنون می دانیم که دوربین سه گانه لنوو روی Lenovo Z5s ارایه می شود و همچنین لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر دیده شد. با توجه به اینکه تاریخ معرفی رسمی گلکسی A8s مشخص شده و ۱۹ آذر است و همچنین تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۴ مشخص شده و ۲۶ آذرماه خواهد بود، می توان گفت آذرماه ۹۷ ماه معرفی اولین موبایل ها یا سوراخ نمایشگر است!

نظر شما چیست؟ لنوو همه را غافلگیر کرده و پنج شنبه همین هفته با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

مرگ بر چینی تقلید کار.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)