حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه عکاسی دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | لنوو

بالاخره قرار است که لنوو یک موبایل پرچمدار حقیقی تولید کند و اگر اطلاعات رسمی آن ها دوباره غلط از آب در نیاید، قرار است که چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ که با نام اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد، در قلب آن بتپد. همچنین می دانیم که دوربین سه گانه برای لنوو Z5s تایید شده است. امروز به صورت رسمی پوستری از لنوو منتشر شده که دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) را تایید می کند و همچنین یک نمونه از دوربین آن ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمونه دوربین لنوو زد ۵ اس

نمونه دوربین لنوو زد ۵ اس

اینکه لنوو دقیقا چه چیزی را با این تصویر می خواهد درباره دوربین سه گانه لنوو Z5s به ما بگوید مشخص نیست اما چیزی که می دانیم این است که احتمالا درباره عکاسی پرتره و لنز تله اشاره هایی وجود دارد چون به هر حال سوژه خیلی به دوربین نزدیک است.

همچنین واترمارک دوربین که این روزها در بین تولیدکننده های چینی اهمیت ویژه ای دارد روی تصویر قرار گرفته که دوربین سه گانه متکی بر هوش مصنوعی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) را به ما یادآور می شود. اطلاعات بیشتری درباره دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس وجود ندارد ولی روی این واترمارک به نظر می رسد که دو دوربین در ارتباط با یکدیگر هستند و یکی احتمالا عملکرد مجزا دارد.

همچنین در پوستر لنوو که تاریخ معرفی رسمی را این بار ۱۸ دسامبر مصادف با ۲۷ آذر عنوان می کند، طراحی دوربین سه گانه آن شبیه به دوربین سه گانه هوآوی پی ۲۰ پرو دیده می شود. نظر شما چیست؟ بالاخره می شود لنوو یک موبایل بدون اخبار حاشیه ای ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

دروغه
هیچ کدام از این عکس‌ها با دوربین موبایل گرفته نشده
میخواد هر برندی باشه

siavash-t

والا با اون چاخان و دروغی که سر یه موبایلشون گفتند، دیگه دروغ های دیگه هم ازشون بعید نیست!

لنوو که فعلا چاخانه فقط

JAVAD

هواوی و سامسونگ که بهترینای دوربین هستن گندش در اومد که عکساشون با دوربین حرفه ای گرفته شده و تقلبی بوده
اینم بعدا صداش در میاد، برا گرفتن همچین عکسی سنسور باید خیلی بزرگ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)