حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

۸ ماه پیش بود که چیپست اگزینوس 9610 سامسونگ با پشتیبانی از هوش مصنوعی و فیلم برداری FHD به نرخ 480 فریم بر ثانیه رونمایی شد. از آن زمان تاکنون سامسونگ از این چیپست روی هیچ کدام از موبایل های خود استفاده نکرده است. امروز اما خبر می‌رسد که تا حالا اولین استفاده از این چیپست در خانواده میان رده جدید سال ۲۰۱۹ سامسونگ خواهد بود. بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شده و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی a50 با اگزینوس ۹۶۱۰

گلکسی a50 با اگزینوس ۹۶۱۰

اولین موضوعی که دوست داریم به آن بپردازیم سیستم‌ عامل A50 گلکسی است. سامسونگ نشان داده که معمولاً پایین رده و میان رده های خود را با یک نسل اندروید قدیمی تر معرفی می کند. در این بنچمارک اندروید ۹ برای گلکسی A50 خیلی دلگرم‌کننده ظاهر می شود. در حقیقت اگر گلکسی A50 با اندروید ۹ معرفی شود، این اولین میان رده در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) خواهد بود که با سیستم عامل بروز فروخته شده است. البته شاید گلکسی A8s این لقب را بگیرد.

موضوع دوم نیز همان است که در مقدمه گفتیم، چیپست استفاده نشده اگزینوس ۹۶۱۰ برای اولین بار در گلکسی A50 رونمایی خواهد شد و باید دید که سامسونگ این چیپست خود را با چه قدرتی ارائه کرده است. در این بنچمارک عملکرد آن قابل توجه است.

همچنین حافظه رم ۴ گیگابایتی نیز برای گلکسی A50 قابل توجه است. به جز مدل عددی SM-A505 موضوع قابل توجه دیگری در این بنچمارک وجود ندارد. پیش از این در شایعه ای شنیدیم که گلکسی A50 و گلکسی A60 با نمایشگر LCD ارایه می شوند و همچنین حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی برای آن تایید شده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A50 دستگاه جالب توجهی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

اینطور که معلومه نه فقط سامسونگ بلکه میان رده های بسیار خوبی رو در سال 2019 شاهد خواهیم بود .
هر کی میخواد گوشی بخره به نظرم دست نگه داره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)