حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ Galaxy A50 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ از راه رسید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ با رونمایی از Galaxy A50 و برادران آن، انقلابی را در سری گوشی‌‌های میان رده خود به پا کرد. گوشی محبوب Galaxy A50، اکنون به روزرسانی جدید خود را دریافت کرده است. آپدیت سامسونگ Galaxy A50 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١، قابل دریافت است.

آپدیت سامسونگ Galaxy A50 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد؛ اما پیش از فرا رسیدن این ماه!

پیش از این، سامسونگ آپدیت جدید Galaxy A50 را با وصله امنیتی آگست منتشر کرد. این به روزرسانی، در اواخر این ماه منتشر شد و کمی دیر هنگام بود.

 

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد

 

اما در گزارشی از Sammobile، در حالی که ما هنوز در ماه میلادی سپتامبر هستیم، سامسونگ در حال ارائه وصله امنیتی ماه آینده میلادی، یعنی اکتبر برای پرچمداران و دیگر گوشی‌هایش است. در حال حاضر، این به روزرسانی امنیتی جدید در دسترس Galaxy A50، میان رده دو سال پیش سامسونگ قرار گرفته است. گلکسی A50، اولین گوشی میان رده سامسونگ است که این به روزرسانی را دریافت کرده است و بسیاری از گوشی‌های گران قیمت سامسونگ را پشت سر گذاشته است!

گلکسی A50 این به روزرسانی را با نسخه فریمور “A505GUBS9CUI3” در کشورهای مختلفی از جمله کلمبیا، بولیوی و جمهوری دومینیکن دریافت کرده است. سامسونگ آپدیت جدید Galaxy A50 را به زودی در مناطق بیشتری گسترش خواهد داد. هرچند باید به این موضوع توجه داشته باشیم که Galaxy A50، حدود دو سال عمر دارد. بنابراین، پشتیبانی نرم افزاری آن، خیلی پر سرعت و متمرکز نیست. به غیر از اصلاحات انجام گرفته در وصله امنیتی ماه جدید، سامسونگ جزئیات دیگری را از این به روزرسانی به اشتراک نگذاشته است. این به روزرسانی، ظاهراً تغییر کلیدی یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد. اما همچنان پیشنهاد می‌کنیم تا این به روزرسانی را نصب کنید.

این روزها، به روزرسانی‌های امنیتی اهمیتی به اندازه دیگر به روزرسانی‌ها دارد و نباید آن‌ها را نادیده گرفت. خوشبختانه گلکسی ‌A50 از پشتیبانی خوبی در این بخش بهره مند است. اگر گوشی شما Galaxy A50 است، می‌توانید همین حالا از قسمت به روزرسانی‌ها، به دنبال آپدیت‌های جدید این گوشی بگردید. البته اگر به روزرسانی در دسترس نبود، نگران نباشید. زیرا به زودی آن را دریافت می‌کنید.

نظر شما در مورد آپدیت جدید سامسونگ Galaxy A50 چیست؟ آیا شما آن را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️