حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی A50 سامسونگ ارائه شد: پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

در سی‌ویکمین روز از اکتبر ۲۰۲۲ وصله امنیتی این ماه اندروید به یک گوشی قدیمی سامسونگ راه پیدا می کند. بله، امروز آپدیت جدید گلکسی A50 سامسونگ ارائه شده و کم کم به همه دستگاه ها خواهد رسید. چند ماه دیگر این گوشی میان رده سامسونگ وارد چهارسالگی خود خواهد شد و داشتن یک آپدیت جدید، دلگرم کننده است.

آپدیت جدید گلکسی A50 سامسونگ

اگرچه گلکسی A50 از آوریل 2022 به آپدیت‌های امنیتی ۳ ماهانه تنزل پیدا کرد، اما اکنون زمان آن رسیده است که سطح امنیتی این گوشی میان‌رده 2019 دوباره ارتقا یابد. سامسونگ در حال انتشار وصله امنیتی اکتبر 2022 برای گلکسی A50 بوده و از هم اکنون، این به روز رسانی در چندین منطقه در دسترس است.

به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2022 اکنون برای کاربران گلکسی A50 در هند قابل دانلود است و ورژن A505FDDS9CVJ1 را دارد. همچنین برای انواع اپراتور ایالات متحده (با ورژن A505USQSKDVJ1) و در بسیاری از کشورهای اروپایی در دسترس است، جایی که کاربران می‌توانند آن را با ورژن A505FNXXS9CVJ2 دریافت کنند.

در سراسر اروپا، این به‌روزرسانی برای Galaxy A50 در اسپانیا، بریتانیا، فرانسه، اسلواکی، لهستان، اسلوونی، ایرلند، سوئیس، رومانی، آلمان، قبرس، ایتالیا، کرواسی، هلند، جمهوری چک و یونان در دسترس است. کشورهای بیشتری باید به زودی به این فهرست بپیوندند.

گلکسی A50

گلکسی A50

به‌روزرسانی جدید فقط وصله امنیتی اکتبر 2022 را ارائه می‌کند که سامسونگ در ابتدای ماه جزئیات آن را توضیح داد. این آپدیت شامل 32 اصلاح در مورد سیستم عامل اندروید است و 18 آسیب پذیری در نرم افزار سامسونگ را برطرف می کند.

شما این آپدیت امنیتی Galaxy A50 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)