حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصله امنیتی ماه May 2021 ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A50 یک میان رده محبوب از این شرکت کره ای است. فروش خیلی خوب آن و آغازکننده دوره ای جدید برای گوشی های میان رده سبب اهمیت این مهره در میدان است. اگر این دستگاه از سامسونگ را دارید، خبر خوبی برای شما دارم. آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصله امنیتی ماه May 2021 ارایه شده است.

آپدیت گلکسی A50

هفته اول ماه May است، اما سامسونگ قبلا ۱۲ عدد از تلفن های هوشمند گلکسی خود را با جدیدترین وصله امنیتی به روز کرده است. این به روزرسانی ابتدا در گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت یعنی Galaxy S21 و سپس در سایر دستگاه ها ارائه شد. یک هفته پس از انتشار وصله امنیتی May 2021 برای گلکسی A51 حالا این شرکت شروع به عرضه آن به گلکسی A50 کرده است.

سامسونگ به روزرسانی جدید گلکسی A50 را امروز در کره جنوبی منتشر کرد. این آپدیت نرم افزاری جدید که دارای ورژن A505NKSU5DUD2 است، وصله امنیتی May 2021 را به گوشی هوشمند اضافه می کند. این شامل اصلاحاتی از طرف Google برای سه آسیب پذیری مهم و ده ها مورد دیگر برای رفع آسیب پذیری های با خطر بالا و متوسط ​​در اندروید خام است. این آپدیت نرم افزاری جدید همچنین شامل رفع اشکال برای ۲۳ مورد آسیب پذیری خود سامسونگ است که در رابط کاربری این شرکت وجود داشته است.

آپدیت گلکسی A50

آپدیت گلکسی A50

این به روزرسانی برای نسخه های آنلاک و نسخه های تحت اپراتوهای کره ای LG Uplus ، KT و SK Telecom در دسترس است. اگر کاربر Galaxy A50 در کره جنوبی هستید، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روزرسانی نرم افزار و سپس تپ کردن روی دانلود و نصب، این آپدیت را چک کنید.

بد نیست یادآوری کنم که Galaxy A50 حوالی اسفند ۹۷ با اندروید ۹ و رابط کاربری One UI معرفی شد. این دستگاه سال گذشته به روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۰ و One UI 2.0 را دریافت کرد. همچنین سال بعدش به روزرسانی One UI 3 مبتنی بر اندروید ۱۱ برای آن عرضه شد.

شما Galaxy A50 دارید؟ عملکرد سامسونگ در ارایه آپدیت های نرم افزاری را چطور ارزیابی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

اندروید 11 گلکسی a50 1 ماه بعد a51 اومد حالا ببینیم این آپدیت امنیتی واسه a50 کی میاد

Tanha122

برا من دو ساعت پیش اومد

صدرا مخملی

منظورتون آپدیت اندروید 11 هست یا امنیتی ؟

اگه امنیتی هستش پس من یه زنگ به دوستم بزنم به احتمال خیلی زیاد برایاون هم اومده

Tanha122

اندروید ۱۱ ک روز های اول عید انسال اومد برام وصله امنیتی رو میگم

A50 سامسونگ آغاز یه فروش جدید برای سامسونگ بود.
سامسونگ ها نه بقیه بادقت بخونید….!!

Milad7

گوشی داغونی بود انصافا 🥲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)