حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 گلکسی A30 و گلکسی A50 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره خانواده جدید گلکسی ام (Galaxy M) و سری جدید گلکسی A 2019 که احتمالا نام گذاری ۲ رقمی داشته باشد اطلاعاتی شنیده ایم و حالا اطلاعاتی بیشتر درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 گلکسی A30 و گلکسی A50 لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام و گلکسی ای ۲۰۱۹

گلکسی ام و گلکسی ای ۲۰۱۹

همانطور در جدول بالا می بینید، پس از گلکسی نوت ۹ سفید سامسونگ قصد دارد تا رنگ سفید را به تعداد بیشتری از موبایل های خود اضافه کند. برای رنگ بندی گلکسی ای ۲۰۱۹ (Galaxy A 2019) چهار رنگ سفید، نقره ای، آبی (گلکسی ای ۵۰) ، صورتی (گلکسی ای ۵۰)، قرمز (گلکسی ای ۳۰) و مشکی مشاهده می شود. این تعداد انتخاب بیشتری نسبت به خانواده گلکسی ام (Galaxy M) است.

سامسونگ برای رنگ بندی گلکسی ام (Galaxy M) فقط دو رنگ آبی و خاکستری تیره را در نظر دارد. همین محدودیت انتخاب رنگ هم به ما می گوید این خانواده در رده پایین تری نسبت به خانواده گلکسی A قرار دارد. البته که ما در ترنجی خوانده ایم خانواده گلکسی ام برای جایگزینی با خانواده گلکسی جی ارایه خواهد شد.

درباره انتخاب های حافظه داخلی اما جالب است که مثلا گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با نسخه پایه ۶۴ گیگابایت ارایه می شود و این با گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) برابری می کند. متاسفانه سامسونگ هنوز حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت را بازنشسته نکرده و نسخه پایه گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) با این حافظه ارایه می شود.

نظر شما درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 گلکسی A30 و گلکسی A50 چیست؟ فکر می کنید ارتش خوبی برای تصاحب پایین رده تا میان رده آویز سامسونگ را شاهد باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

مدلهای مختلف و مشخصات گوناگون برای حفظ جایگاه

علی شیخ زاده

جنگ جنگ میانرده هاس برای تصاحب سهم بیشتر.
هرچقدر شدت بیشتری بگیره به نفع مشتریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)