حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این گلکسی اس ۱۰ ۵G است؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

قرار بود امروز در کره جنوبی همه اپراتورهای مطرح این کشور تست شبکه 5G را انجام دهند. البته این شبکه 5G آن شبکه ای نیست که موبایل های سال ۲۰۱۹ از آن استفاده کنند بلکه شبکه ای است که به صورت اینترنت ثابت ارایه می شود. حالا ویدیویی از کره جنوبی منتشر شده که در آن یک موبایل سامسونگ در حال تست شبکه 5G دیده می شود.. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا این گلکسی اس ۱۰ ۵G است؟

 

همانطور که در تصویر اصلی مطلب و البته ویدیو بالا می بینید، این دستگاه حاشیه لبه پایین قابل توجهی دارد، در حقیقت شبیه به گلکسی اس ۹ پلاس است. همچنین اگر توجه کنید دوربین سلفی را سمت راست لبه بالای دستگاه به وضوح می بینید. برخی معتقدند که این نسخه پیش اولید گلکسی اس ۱۰ ۵G است که البته من بیشتر فکر می کنم این گلکسی اس ۹ پلاس است که شاید با مودم 5G اگزینوس ۵۱۰۰ سامسونگ مجهز شده است.

اینکه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ را با این بی احتیاطی و بدون هیچ پوششی نشان بدهد خود عجیب است و منطقی نیست. البته من در ترنجی بارها فریم به فریم ویدیو بالا را دیدم، اسکرین شات گرفته و آن را ویرایش کردم تا چیز بیشتری دستگیرم شود اما چیزی که مشخص است طراحی پشت این دستگاه را تا کنون در محصولات سامسونگ ندیده ام:

در برخی تصاویر می توان تصور کرد که دوربین سه گانه وجود دارد اما در تصویر آخر به نظر می رسد که در میان های قاب دوربین یک چیز سفید وجود دارد و این می تواند فلاش باشد. به هر حال هر چه که هست، فکر نمی کنم چیزی شبیه به این را در محصولات قبلی سامسونگ دیده باشیم.

در انتهای ویدیو نیز یک موبایل دیگر دیده می شود که می توانیم حدس بزنیم از محصولات ال جی بوده و به نوعی موبایل 5G ال جی است که در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارد. شباهت های آن با ال جی جی ۷ قابل درک است:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موبایل های 5G که در ارایه آزمایشی همزمان شبکه 5G توسط سه اپراتور بزرگ کره جنوبی چه دستگاه هایی هستند؟ آغاز دسامبر ۲۰۱۸ با آغاز موفق تست گستره شبکه 5G در کره جنوبی مصادف شده است!

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ال جی که فکر کنم جی ۷ هست ولی سامسونگ مشخص نیست

Soheil Rezayi

اون الجی V40 هس G7 حاشیه پایین اینقدر کم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)