حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ همه آرزوهای ما را ندارد، شاید گلکسی اس ۱۴ اجماع آن ها باشد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پنج روز قبل بود که در ترنجی خواندیم، سامسونگ فناوری های حسگر اثرانگشت، بلندگو، ویبره و سنسورهای یکپارچه با نمایشگر را در Samsung OLED Forums 2018 معرفی کرد. این کمی کاربران را هیجان زده کرد و امیدوار به استفاده از آن در خانواده گلکسی اس ۱۰ شدند. حالا به نظر می رسد که نظر ایوان بلاس تحقق همه آن ها در گلکسی اس ۱۰ دور از ذهن است و شاید شما باید تا گلکسی اس ۱۴ منتظر بمانید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایوان بلاس در پاسخ به پرسش کاربری که پرسیده بود آیا او فکر می کند «گلکسی اس ۱۰ با یکی از فناوری های نمایشگر بدون حاشیه، سنسورهای زیر زیر نمایشگر (شاید منظور متمرکز بر دوربین باشد) و در نهایت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود یا هر سه اینها همزمان در آن رخ می دهد؟» پاسخ داده است که فکر نمی کند در گلکسی اس ۱۰ چنین اتفاقی بیفتد (احتمالا منظور اجماع سه فناوری است) و دستگاهی این کاربر باید منتظر آن باشد گلکسی اس ۱۴ است!

اینکه شاید اجماع این ۳ فناوری در گلکسی اس ۱۰ نباشد صحبت بی جایی نیست اما این هم که چهار سال دیگر برای تحقق آن باید صبر کرد صحیح به نظر نمی رسد. شما به پرچمدار چهار سال پیش تر سامسونگ یا اپل نگاه کنید، چه کسی فکرش را می کرد حالا ما این موبایل های قدرتمند و زیبا را داشته باشیم؟ حال فکر کنید موبایل های ۴ سال دیگر در چه فرم فکتوری هستند و چه فناوری هایی دارند! شاید منظور ایوان بلاس احتمالا این است که دیدن اجماع این فناوری ها در گلکسی اس ۱۰ بعید است.

نظر شما چیست؟ به هر حال دیشب دیدیم که گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود و بعید نیست این موضوع در گلکسی اس ۱۰ هم دیده شود و برای یک تغییر خوب نسبت به گلکسی اس ۸ و اس ۹ خیلی خوب است البته فقط در صورتی که حاشیه لبه پایین حذف شود!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ایوان بلس همیشه پیشبینی های درستی میکنه و خیلی کم با خطا مواجه میشن
شاید بقول شما ۴ سال الکی باشه اما امسال خبری از این فناوری ها نیست!
بقول نویسنده سایت ورج وقتی یک گوشی یهویی در همه جهات پیشرفت میکنه و چندین قابلیت بهش اضافه میشه ممکنه اشکالاتی مثل باگ نرم افزاری یا عدم هماهنگی بین بخش ها پیش بیاد
مثلا میت ۲۰ پرو این همه جهش داشت ولی چندتا مشکل نرم افزاری داره!
به نظرم سامسونگ برای اس ۱۰ یه دفعه تمام این قابلیت ها رو در نظر نمیگیره

Saeed Mohammadipouya

باشه 4 سالم صبر میکنن خخخ

کهکشان

خب من هم به دوستان گفتم که اس 10 دستگاه فوق العاده ای خواهد بود اما منتظر نباشید همه چی در اس 10 جمع بشه بهرحال سیاست های بازاری اینطور ایجاب میکنه که شرکت ها یه سری نوآوری هارو برای عرضه محصولات بعدیشونم نگه دارن ! قانونشم همینه ! شما فرض کنید اس 10 کاملترین گوشی دنیا بشه ! سال بعدش چی؟ تمام این نوآوری ها در کلمه ترند خلاصه میشه !
حالا در اس 14 نه ولی احتمالا تمام این فن آوری ها در اس 12 جمع بشه ! بعد از اون باید منتظر نوآوری های دیگه ای باشیم بخصوص در بخش دوربین و سیستم عامل

ahmad

با اون طراحی که از a8s دیدم خیلی امیدوارم به اس ۱۰

BeFair

چهار سال خیلی پیش بینی دوری هست من فکر می کنم زودتر بشه ولی خب این ایوان داداش بهتر می دونه حتما

MohammadFarhaadi

فنای سامسونگ همیشه وعده گوشی سال بعد رو میدن وقتی نا امیدی همون سال رو میبینن!سادمه از اس دو به اینور هی میگن گوشی بعدی فلانه و بهمانه.مگه چیش سخته که چهار سال زمان میبره؟همین الان می هشت هم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر داره هم فیس آیدی کدوم شرکت دیگه این کار رو کرده یا تونسته بکنه؟

MohammadFarhaadi

فنای سامسونگ همیشه وعده گوشی سال بعد رو میدن وقتی نا امیدی همون سال رو میبینن!مگه چیش سخته که چهار سال زمان میبره؟همین الان می هشت هم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر داره هم فیس آیدی کدوم شرکت دیگه این کار رو کرده یا تونسته بکنه؟

Amir Hossein

اینکه سامسونگ بخواد تمام این فناوری هارو توی S10 پیاده کنه هزینه نهایی گوشی سرسام آور میشه چون فناوری جدیدیه.پس عاقلانس که به مرور تمام این فناوری هارو اضافه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)