حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون های ۲۰۱۸ رسما اعلام شد: ۲۱ شهریور

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

مدت زیادی است که درباره آیفون های ۲۰۱۸ شایعاتی می شنویم، شایعاتی حتی به قدمت ۱ سال یعنی دقیقا فقط چند روز پس از معرفی آیفون های ۲۰۱۷ شایعاتی درباره این دستگاه ها منتشر شد. اپل امسال در حفظ اسرار خود خیلی بهتر عمل کرده و تا کنون که کمتر از دو هفته دیگر تا رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ فرصت باقی است، هیچ تصویر رسمی از این دستگاه‌ها لو نرفته است. بله درست خواندید کمتر از دو هفته دیگر آیفون های ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و این یک خبر رسمی است. اپل دعوت نامه خود را برای مراسم معرفی ۲۱ شهریور ارسال کرده و قطعاً در آن مراسم شاهد معرفی آیفون های جدید خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دعوتنامه اپل برای معرفی آیفون های ۲۰۱۸

دعوتنامه اپل برای معرفی آیفون های ۲۰۱۸

در این هیاهو نمایشگاه IFA2018 اپل خبرساز شده و دعوتنامه رسمی خود را برای تاریخ ۲۱ شهریور ارسال کرده است. این مراسم که در سالن تئاتر استیو جابز در کوپرتینو برگزار خواهد شد تنها میزبان سه آیفون جدید نیست. تا اینجا قطعا می دانیم که اپل آیفون جدید برای سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد اما دستگاه دیگری هم هستند که در این مراسم معرفی شود.

از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به سه مک بوک جدید ۱۳ اینچی و دو آیپد پرو ارتقا یافته اشاره کرد. نظر شما چیست؟ اپل می‌تواند ۲۱ شهریور کاربران را به گونه ای متقاعد کند که امسال ۳۵۰ میلیون دستگاه آیفون بفروشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

گوگل که گند زد…ببینیم اپل چه میکنه…کنجکاوم ببینم دوربینا چه پیشرفتی داشتن و اینکه صرف نظر از دگزو بهترین دوربین سال بر کدوم برند میشه

Pouya

توقع دارم بیرون زدگی دوربین رفع بشه و چیزی که تو ایفون ایکس گفتم کاش میشد اینه که اثر انگشتو حذف نمیکرد با دکمه پاور ادغامش میکرد اون ناچم اگه مثل p20 قابلیت حذفشو بزاره خوب میشه رم رو یه فکری بکنه که ریلود نشه باتری حجمشو ببره بالا بقیه چیزا مثل پردازنده و… که همیشه بهتر میشه

Amir Hossein

منتظر رمزگشایی این دعوت نامه هستم.البته نسبت به سال های گذشته ساده تره
شاید به اپل واچ دایره ای اشاره داشته باشه که با شایعات متناقض میشه اونوقت

علی شیخ زاده

حتی دعوت نامه اپل هم هیجان خاص خودشو داره چ برسه مراسم معرفی

BeFair

وووووووووو بریم که چه چهارشنبه ای داشته باشیم ما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)