حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از اپل پنسل (Apple Pencil) در آیفون های 2018 ممکن است

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

حقیقتا دوست دارم به اپل تبریک بگویم چون ما کمتر از یک ماه دیگر تا معرفی آیفون های 2018 فاصله داریم و هنوز حتی یک تصویر از آیفون های 2018 منتشر نشده است. توجه کنید که منظور تصویر از اصل محصول است نه رندر و ماکت هایی که بر اساس شنیده ها ساخته شده باشد. امروز اما یک بخش دیگری از شنیده ها را درباره آیفون های 2018 شاهد هستیم که در آن گفته می شود پشتیبانی از اپل پنسل (Apple Pencil) در آیفون های 2018 ممکن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بخوانیم.

به گفته TrendForce و همانطور که در تصویر بالا می بینید، اندازه و نوع نمایشگر هر مدل تقریبا همان چیزی است که ما از قبل می دانستیم. درباره حافظه رم نیز به نظر می رسد که اپل همچنان خساست ویژه خود را به خرج داده و اینجا هم حداکثر 4 گیگابایت حافظه رم را شاهدیم که امیدواریم مشکل مدیریت رم همانند آیفون X گریبان گیر آیفون های 2018 نشود.

اما نکات مهم این گزارش چیست؟ ابتدا قیمت! قیمت گذاری که برای 3 آیفون 2018 عنوان می کنند عبارت اند از:

قیمت آیفون X 2018 (مدل 5.8 اینچی OLED): بین 899 تا 949 دلار
قیمت آیفون X Plus 2018 (مدل 6.5 اینچی OLED): حدودا 999 دلار
قیمت آیفون 9 (مدل 6.1 اینچی LCD): بین 699 تا 749 دلار

این قیمت ها کمی عجیب است به خصوص برای مدل بزرگتر چون اگر تفاوت فقط 50 دلار باشد خب خیلی از کاربران شاید به سمت آن پیش بروند اما اختلاف 100 دلاری قابل هضم تر است. گفته می شود که مدل 6.5 و 5.8 اینچی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز عرضه خواهند شد و مدل 6.1 اینچی با حافظه داخلی حداقل 64 و حداکثر 256 گیگابایتی عرضه می شود.

پشتیبانی از اپل پنسل (Apple Pencil) و دو سیم کارت در آیفون X پلاس 2018

پیش از این شایعه آیفون دو سیم کارت در بین آیفون های 2018 را شنیده بودیم. برخی معتقد بودند انتخاب دو سیم کارت به آیفون ارزان تر 6.1 اینچی LCD خواهد رسید اما حالا به نظر می رسد گران ترین مدل یعنی آیفون X پلاس احتمالا مدل دو سیم کارت هم خواهد داشت. پشتیبانی از قلم اپل یا همان اپل پنسل (Apple Pencil) احتمالا به آیفون 6.5 اینچی OLED اضافه شود و این کمی برای گلکسی نوت 9 شرایط را سخت می کند. هر چند ابعاد اپل پنسل اساسا به شکلی نیست که خیلی به صورت همراه بخواهید آن را با آیفون X پلاس داشته باشید و البته هزینه اضافه خرید آن نیز منطقی نیست اما به هر حال گویا زیرساخت و امکان استفاده از آن فراهم خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییرات چقدر در افزایش سهم اپل از بازار تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

گوشیای عالی و بی نقصی خواهند بود…و فکر کنم رکورد فروش رو کلا جابجا کنه… البته ترکیه اپل رو تحریمش کرده نگرانم ورشکست کنه یوقت?

علی شیخ زاده

خیلی خوشم اومد از کار ترکیه مث ما که نیستن

Amir Hossein

بنظرم اپل به سیاست عدم استفاده از اپل پنسل در آیفون ها ادامه میده

Naranj

کاربرد قلم به داشتن جا توی گوشی هست

Peiman

اگه قیمت ها همین باشه به نظرم تو بخش فروش رشد خیلی خوبی رو تجربه میکنه

saman1670

نمی دونم هر چیزی که لو رفته درسته یا نه،ولی اگر درست باشه من توقعم بیشتر بود و توقع داشتم 5G داشته باشه و ای سیم هم همین طور.چون فاصله مون تا 5G شرکتای دیگه خیلی خیلی کمه.

saman1670

سال دیگه خیلی دیره آخه.تا یه سال دیگه قرار نیست گوشی دیگه ای بزنه و خیلی عقب می افته.اونم در حالی که حتی پیکسل 2 هم ای سیم داره.تا چند ماه دیگم همه دارن به همراه 5G.

علی شیخ زاده

اپل خیلی دیر قابلیت دو سیمکارت رو ارایه کرد از اونجایی ک همیشه هر چیزی رو به سبک خودش استفاده میکنه شک ندارم متفاوت تر از اون چیزی ک روی گوشی های اندرویدی هست اجرا میکنه یعنی یه جوری ایفون دو سیم میزنه ک دو سیمکارته های قبل اون سوءتفاهم ب نظر بیان

کهکشان

انقدا مطمئن نباش دوست عزیز
اپل جا مونده و کم کم شرایط براش سخت تر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)