حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی نوت 9 با آیفون X پلاس

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، سامسونگ، مقایسه

آیفون X پلاس؟ شیب؟ بام؟ … آ … باید بگویم منظور همان آیفون 6.5 اینچی OLED است که خانواده سه تایی آیفون های 2018 رونمایی خواهد شد و مشخصا با گلکسی نوت 9 مقایسه می شود. چطور است پیش از معرفی رسمی اپل مقایسه گلکسی نوت 9 با آیفون X پلاس را داشته باشیم. با ترنجی همراه باشید.

مقایسه گلکسی نوت 9 با آیفون X پلاس

مقایسه گلکسی نوت 9 با آیفون X پلاس

می دانیم که آیفون X از دو کم حاشیه تر از گلکسی اس 9 به نظر می رسد اما در حقیقت نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9 ببیشتر از آیفون X است و این به معنی کم حاشیه تر بودن گلکسی اس 9 است. دلیل را می توان در حاشیه های کناری کمتر در گلکسی اس 9 نسبت به آیفون X دید، آیفونی که حاشیه پایین ندارد و حاشیه بالای آن نیز به صورت بریدگی نمایشگر طراحی شده است. به همین دلیل وقتی به تصویر بالا نگاه می کنید ممکن است تصور کنید آیفون X پلاس کم حاشیه تر از گلکسی نوت 9 است و خب باید بگوییم، این بار درست فکر می کنید!

آیفون X پلاس کم حاشیه تر از گلکسی نوت 9 است

هر چند هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید منتظر اعداد و ارقام رسمی بمانیم تا ببینیم کدام یک کم حاشیه تر و خوشدست تر هستند اما اگر به اندازه نمایشگر ها دقت کنید و سپس ابعاد کلی دستگاه ها را مقایسه نمایید، می بینید که آیفون X پلاس واقعا کم حاشیه تر است چرا که نمایشگر 6.5 اینچی (در مقابل نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی نوت 9) دارد و ارتفاع آن نیز کمتر از گلکسی نوت 9 است! بد نیست بدانید آیفون X نیز بیش از 4 میلی متر کوتاه قد تر از گلکسی اس 9 است و هر دو نمایشگر 5.8 اینچی دارند اما در عرض گلکسی اس 9 بیش از 2 میلی متر کم عرض تر است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید فبلت دلبر (!) سال 2018 متعلق به اپل است یا سامسونگ؟ مشخصا آیفون X پلاس می تواند دستگاه اذیت کننده ای برای سامسونگ باشد اما نه به اندازه آیفون 6.1 اینچی LCD ارزان قیمت!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

بنظر من ایفون واقعا مدرنتر و زیباتره ?

Naranj

این دو اصلا نباید با هم مقایسه بشن

Peiman

شخصا آیفون ۶,۵ اینچی رو ترجیح میدم ،

Yasin77

قلم و باتری نوت متفاوتش میکنه

کهکشان

آیفونه خیلی ضخمته ! نوت کنارش عین باربی شده !
لعنت به ناچ !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)