حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی 3 مک بوک 13 اینچی جدید همراه با معرفی آیفون های 2018

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به گزارش DigiTimes انتظار می رود که اپل همراه با معرفی آیفون های جدید 2018 خود از 3 مک بوک جدید 13 اینچی نیز رونمایی کند. مک بوک هایی که جانیشن مک بوک ایر 13 اینچی و مک بوک پرو 13 بدون تاچ بار می شوند، دستگاه هایی که دیگر تولید نخواهند شد و یکی از آن ها جانشین مک بوک 12 اینچی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

تقریبا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم مک بوک پروهای جدید با چیپست های جدید اینتل نسل هشت و کیبرد نرم تر معرفی شدند. کمی پس از آن نیز شنیدیم که مک بوک پرو i9 جدید لپتاپ خوبی است اما وقتی درون فریز باشد! البته گویا اپل این مشکل را تا حدودی رفع کرده است.

حالا قرار است 3 مک بوک جدید (نه مک بوک پرو) معرفی شود. گفته می شود که این مک بوک ها با پردازنده Kaby Lake دارای معماری 14 نانومتری ارایه می شوند و آغاز قیمت آن ها از 1200 دلار خواهد بود. از جمله دیگر شایعات حضور نمایشگر رتینا و پورت Type C به جای پورت USB Type A یا همان USB سایز کامل عادی است. درباره وجود یا عدم وجود درگاه SD card صحبتی نشده است.

بالاتر گفتیم که اپل از 3 مک بوک جدید 13 اینچی نیز رونمایی کند. مک بوک هایی که جانیشن مک بوک ایر 13 اینچی و مک بوک پرو 13 بدون تاچ بار می شوند، دستگاه هایی که دیگر تولید نخواهند شد و یکی از آن ها جانشین مک بوک 12 اینچی می شود. اگر اهل لپتاپ های اپل باشید می دانید که این شرکت در حال حاضر 5 دسته لپتاپ دارد که عبارت اند از:

مک بوک ایر 13 اینچی
مک بوک 12 اینچی
مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

حالا این پنج دسته به صورت خلاصه تبدیل به 3 دسته خواهند شد:

مک بوک 13 اینچی رده پایین
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

در حقیقت مدل بدون تاچ بار و مدل 12 اینچی دیگر تولید نخواهند شد. علاوه بر این مک بوک ها DigiTimes ادعا می کند که باشد شاهد معرفی 2 آیپد پرو جدید در این مراسم باشیم. آیپدهایی با نمایشگر 11 و 12.9 اینچی که حاشیه نمایشگر کمتری خواهند داشت و در آن ها Face ID نیز جایگزین Touch ID (یا حسگر اثرانگشت) می شود.

این آیپد پرو های جدید احتمالا با شارژر 18 واتی USB Type C و کابل Type C به Lighting ارایه شوند که از شارژر های 10 و 12 واتی فعلی آیپدها سریع تر خواهد بود. درباره آیپد مینی خبری نیست و احتمالا اپل یا نسخه قبلی را بدون آپدیت به فروش برساند یا به کل توقف تولید شود.

در پایان اپل شارژ بی سیم AirPowe دارای 3 خروجی را با قیمتی بین 150 تا 200 دلار آماده فروش خواهد کرد. به نظر می رسد مراسم کاملا شلوغی برای شهریور 97 از اپل انتظار داریم، آیفون های جدید، مک بوک های رفرش شده، آیپد پروهای کم حاشیه و لوازم جانبی جدید! نظر شما چیست؟ هیجان زده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)