حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی فروش 350 میلیون دستگاه آیفون در یک سال آینده

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

بررسی های جدید نشان می دهد که احتمالا آیفون های 2018 اپل قرار است فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. به گزارش GBH Insights احتمالا شاهد فروش 350 میلیون آیفون در مدت یکسال (آغاز از ابتدای عرضه آیفون های 2018) باشیم. این پیش بینی اگر رخ بدهد اپل نه تنها جایگاه دوم را از هوآوی پس می گیرد بلکه به احتمال زیاد از سامسونگ نیز عبور کرده و به جایگاه پرفروش ترین برند موبایل می رسد، این دستاورد بسیار بزرگی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به عقیده آن ها، خیل عظیمی از کاربران آیفون که قدمت موبایل آن ها به آیفون 6 مربوط به 4 سال پیش باز می گردد، با ارایه آیفون های 2017 یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X راضی به ارتقا نشدند و احتمالا با عرضه آیفون های 2018 و به خصوص آیفون ارزان تر 6.1 اینچی، شوق به خرید پیدا کنند. مسلما تعداد این کاربران قابل توجه است.

علاوه بر آیفون 6.1 اینچی ارزان قیمت، آیفون X پلاس 2018 نیز ارایه می شود که برای علاقه مندان به فبلت ها می تواند جالب باشد. به این صورت انتظار می رود که اپل بتواند فروش بسیار خوبی را برای آیفون های 2018 خود رقم بزند.

در این بین اما 100 میلیون کاربر چینی آیفون حضور دارند که احتمالا بین 60 تا 70 میلیون نفر آن ها در بازه 18 ماهه آتی نیاز به ارتقا آیفون خود داشته باشند. در هر صورت ما فکر ما می کنیم که این پیش بینی خیلی خوش بینانه باشد و فروش 350 میلیون دستگاه آیفون دور از ذهن ماست اما چیزی که مشخص است، فروش اپل در سال گذشته به دلیل ضعف فروش آیفون X پایین بود و این فروش در سال آتی قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

۳۵۰ میلیون یه خورده خوشبینانه هست ولی امسال فروش اپل عالی خواهد بود خصوصا بخاطر ایفون ۶.۱ اینچی غوغا میکنه

Naranj

1 مورد خیلی دور از دسترس هست. پشت سرگذاشتن سامسونگ

Naranj

جاش رو از هواوی پس بگیره سامی پیشکش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)