حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس آیفون های 2018 لو رفت، تایید دانسته ها

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

حقیقتا موضوع جدیدی نیست! ما این موارد را از قبل هم می دانستیم اما این بار یک تصویر منتشر شده که به دانسته های ما رنگ و لعاب حقیقت می دهد، رنگ و لعابی بیشتر! امروز گلس آیفون های 2018 لو رفته و تایید دانسته های ما را سبب می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تصویرها داشته باشیم و حاشیه نمایشگر آیفون های 2018 را با یکدیگر مقایسه کنیم.

کمتر از یک هفته پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر کم حاشیه آیفون 9 چقدر کم حاشیه است؟ نمایشگر کم حاشیه آیفون 9 در مقابل نمایشگر آیفون X یا نسخه های 2018 آن کمی پر حاشیه تر است. در حقیقت آیفون 9 که نمایشگر 6.1 اینچی LCD دارد کم حاشیه است اما نه خیلی! این به دلیل محدودیت در ساخت پنل LTPS IPS با حاشیه کم است. همچنین پیش از آن آیفون 9 را در کنار آیفون X دیده بودیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، آیفون 6.1 اینچی که پنل IPS خواهد داشت، حاشیه قابل توجهی دارد اما به صورت کلی هنوز کم حاشیه محسوب می شود. در حقیقت اپل طراحی کلی حاشیه این آیفون را همانند آیفون X در نظر گرفته اما با چند میلی متر ضخامت بیشتر. اگر بخواهیم به تصویر گلس آیفون های 2018 روح و جان بهتری بدهیم، تصویر پایین را خواهیم دید:

آیفون های 2018

آیفون های 2018

به این ترتیب، می دانیم که باید برای هزینه کمتر، پنل AMOLED با کیفیت و بسیار کم حاشیه را بی خیال شوید! نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اپل تصمیم درستی گرفته است؟ به نظر می رسد آن ها به یک گزینه ارزان قیمت خوب برای بازارهایی مثل هند و چین که در آن ها مشکل فروش دارند و اولین و سومین بازار بزرگ موبایل در دنیا هستند، نیاز دارند. می دانیم که در نیمه اول 2018 اپل تنها 1 میلیون آیفون در هند فروخته است. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آیفون ۶,۵ اینچی بالا که بزودی معرفی میشه ایده آل منه

ahmad

منم آیفون 5.8 اینچی رو مناسب خودممیدونم اندازش برام خوبه ولی هرگز آیفون نمیتونم بخرم

علی شیخ زاده

عجب چیزی بشه ایفون ۶.۵ اینچی

نام گذاری آیفون ها هم در نوع خودش عجیبه. قبلا پرش در نام گذاری ها رو دیده بودیم. مثلا ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ یا حتی همین آیفون ۸ به آیفون ۱۰
اما این مدلی رو دیگه ندیده بودیم که اول شماره ۱۰ یک محصول بیاد، بعد شماره ۹

هر چند آیفون ناچ دار ۲۰۱۷ با نام آیفون X معرفی شد ولی خیلی جاها با اسم آیفون ۱۰ معرفی شده.

اینکه سال ۲۰۱۷ آیفون ۱۰ میاد و سال ۲۰۱۸ آیفون ۹ واقعا عجیبه و یک مقدار سردرگمی در نحوه نام گذاری رو نشون میده.

بهتر بود آیفونی به اسم آیفون ۹ رو نمیساختن. مثل این هستش که مایکروسافت امسال ویندوز ۹ رو معرفی کنه، بعد از ویندوز ۱۰. مسخره نیست؟

Naranj

ایفون هشت و ایکس دو سری مجزا هست.منظور اپل از ایکس ده نیست حالا هر کی هر چی بگه.نه در ادامه هشت هست و ایکس ها هم در ادامه ایکس ۲۰۱۷
اگر حرف شما درست یاشه اپل باید برای دو تا اولد اسم ۱۱ بذاره یا XI که اینطور نیست

chalton

مضخرف ترین برند اپل،هیچ نواوری نداره فقط به صورت درست و زیرکانه از برندهای دیگه تقلید میکنه البته الان چند سال هست که شروع کرده به تقلید کردن قبلا بد نبود،کلا هیچی نداره و کم ترین امکانات رو گنده میکنه و بعضی از امکانات برندهای دیگه رو بر میداره اسمشون رو عوض میکنه معرفی میکنه همه هم فکر میکنن چخبره البته دیگه فروش جهنیش کمتر شده و مشتریهای وفادارش چند درصدشون به سمت برندهای دیگه رفتن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)