حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر سه عضو خانواده گلکسی اس 10 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین بار سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با حسگر اثرانگشت یک پارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد. پس از آن به صورت رسمی و پیش از معرفی گلکسی نوت 9 شنیدم که گلکسی اس 10 حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد اما اپتیکال نیست، در حقیقت سامسونگ از نوع اولتراسونیک استفاده خواهد کرد که پتنت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر UltraSonic گلکسی اس 10 را با هم دیدیم. شایعات قبلی اما می گفتند که مدل ارزان تر گلکسی اس 10 (از بین 3 عضو این خانواده) بدون حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود که حسگر اثرانگشت را روی لبه کناری بدنه دستگاه ارایه خواهد کرد. حالا شایعه دیگری می گوید هر سه عضو خانواده گلکسی اس 10 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شوند که خب البته اینجا هنوز یک تبصره وجود دارد! در ادامه ترنجی همراه باشید تا ببینیم آن تبصره چیست؟

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک

یک حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک تا 3 برابر گران تر از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال است. همچنین ایمنی آن بیشتر خواهد بود چون یک تصویر 3 بعدی از انگشت شما می گیرد، در اثر خیس یا کثیف بودن انگشت غیر قابل استفاده نیست و البته زنده بودن شما را نیز بررسی می کند!

اما تبصره استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک در خانواده گلکسی اس 10 چیست؟ باید بگوییم این حسگر فقط در 2 عضو بالایی استفاده می شود و عضو سوم که ارزان تر است با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال مجهز می شود. اگر می پرسید این کدام حسگر اثرانگشت است باید بگوییم همین حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگری که تا کنون دیده اید!

بررسی های IHS Markit عنوان می کند که سال 2019 شاهد فروش 100 میلیون موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهیم بود که با استفاده سامسونگ در پرچمدارهای خود و اقبال عمومی دیگر برندهای چینی که 6 ماه است این فناوری را از نوع اپتیکالش دارند، قابل هضم است.

نظر شما چیست؟ کدام راه احراز هویت؟ حسگر اثرانگشت، تشخیص چهره 3 بعدی یا اسکن عنبیه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بی صبرانه منتظرشم

اقای ع طایی یه زمانی طنزنامه بود دیگه خبری نشد امیدی هست برگرده به ت.رنجی؟خیلی منتظرشم اگه درست بگم ایدش رو مهر داد چرا.غی داد از ایشون خبر دارید؟ به خاطر انتقاد بعضی کاربرا که نمیخواستن با برند مورد علاقشون شوخی شه ادامه پیدا نکرد؟ واقعا دلم برا اون پستا تنگ شده

Pouya

?????

chalton

کلا بحث اس 10 با تمام گوشی ها فرق میکنه،سامسونگ اس 10 رو برای دگرگونی دنیای موبایل میخواد معرفی بکنه،یه جورایی با معرفی اس 10 اختلاف سامسونگ با برندهای دیگه خیلی زیاد میشه و بقیه خیلی عقب میمونن،از هر نظر که حساب کنید صفحه نمایش،دوربین،پردازنده(اکزینوس) و یه رکورد فروش هم به ثبت میرسه.

من قطعا اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر رو انتخاب میکنم. از هر نظر عالیه. کاش روی نوت ۹ هم میذاشت. اما نگه داشت برای S10

اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر هم که نباشه باز من اثر انگشت معمولی رو به اسکن سه بعدی چهره و عنبیه چشم ترجیح میدم

saman1670

امیدوارم هر چه سریع تر بیاد،واقعا بهترین جاست برای حسگر اثرانگشت.چندین ساله منتظرشم،هر چند گوشیای چینی هم زدن و قابل تقدیره،ولی بازم اپتیکاله و من منتظر اولترا سونیکاش هستم.

علی شیخ زاده

اس ۱۰ یه گوشی عالی خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)