حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جذابی از هوآوی میت 20 (Huawei Mate 20) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

درباره هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 تا کنون شایعات متعددی شنیده ایم اما هیچ کدام به ما یک ظاهر واحد از این دستگاه ها را نشان نداده اند. امروز اما رندر جذابی از هوآوی میت 20 (Huawei Mate 20) منتشر شده که توجه ما را به خود جلب کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این رندر جذاب داشته باشیم.

اولین موضوع را می توانید در بخشی از رندر هوآوی میت 20 (Mate 20) که به عنوان تصویر اصلی مطلب انتخاب کرده ایم، ببینید. دوربین سه گانه برای هوآوی میت 20 یا شاید میت 20 پرو کاملا قابل انتظار است، حال شاید بین اینکه هر دو فبلت دارای این دوربین سه گانه هستند یا خیر شک وجود داشته باشد اما قطعا یکی از آن ها دوربین سه گانه دارد. طراحی دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو جالب بود اما همیشه سایه شبیه به دوربین دوگانه آیفون X روی آن بود. حالا به نظر می رسد هوآوی می خواهد با پرچمدارهای سری میت 20 این تصور را دور کند.

بریدگی نمایشگر قطره ای میت 20

بریدگی نمایشگر قطره ای میت 20

این تصور حتی با بریدگی نمایشگر متفاوت نیز قرار است دور شود، به بریدگی نمایشگر تصویر بالا نگاه کنید. این بریدگی مانند آن چه که در اسنشال فون دیده ایم است اما کوچکتر. اصطلاحا بریدگی نمایشگر قطره ای طور که در Oppo F9 نیز تقریبا شبیه به آن را دیده بودیم. حاشیه لبه پایین همچنان به اندازه سال گذشته است.

البته که این شایعه با شایعه ای که در آن مشخصاتی درباره نمایشگر هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) لو رفته بود متفاوت است و آنجا عنوان شده بود که عرض بریدگی نمایشگر بیشتر است. به هر حال این را می توانید اینطور تصور کنید که آن شایعه برای مدل پرو و این برای مدل عادی است! چرا می گوییم این برای مدل عادی میت 20 می تواند باشد؟ تصویر زیر را ببینید:

جک 3.5 میلی متری صدا موضوعی است که می تواند به ما بگوید این رندر هوآوی میت 20 است نه میت 20 پرو چون از سابقه هوآوی در میت 10 و میت 10 پرو به یاد داریم که مدل عادی جک 3.5 میلی متری صدا داشت و مدل پرو آن را نداشت. بلندگوی دوگانه برای میت 20 عنوان می شود و همانند هوآوی پی 9 پلاس، بلندگوی دوم در بلندگوی مکالمه قرار داده شده است.

درباره نمایشگر اما شایعات دیگری وجود دارد، مثلا اینکه در ترنجی خواندیم هوآوی میت 20 با بریدگی نمایشگر و سیستم تشخیص چهره 3 بعدی عرضه خواهد شد و نمایشگر هواوی میت ۲۰ می‌تواند اولد خمیده باشدما حتی شنیده ایم که هوآوی میت 20 با قیمت 1000 دلار و تا اوایل مهر به بازار ارایه می شود!

این رندر اما متفاوت با آن چیزی است که تا کنون ما تصور می کردیم و باید صبر کرد تا حقیقت مشخص شود! نظر شما چیست؟ این رندر برای هوآوی میت 20 می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

فوق العاده زشت
اگر همین طراحی پشت برای نوت۹ بود که نامتقارن میگفتید ولی حالا شده جذاب!
اون قطره اش هم اخر ضدحاله!

ahmad

اصلا جذاب نیست و چیزی که مشخصه اینه که صفحه نمایشش آمولد نیست چون حاشیه پایین نمایشگر خیلی زیاده در کل من فکر میکنم میت 20 پرو گوشی بی نقصی خواهد بود نه میت 20

Amir Hossein

طراحی دوربین سه گانه افتضاحه?

Naranj

چندش اوره

Pouya

افتضاح

Peiman

خداوکیلی کجاش جذابه؟???

آقای عطا.یی چقدر سلایق متفاوتن!
چون به نظر منم چیدمان ۳ تا دوربین تصویر فوق در کنار فلاش، شکل جالبی رو درست کرده که منحصر به فرده و من شخصا خوشم اومد.

ali

بینظیره به نظرتون چقدر روی s9plusبزارم می تونم اینو بخرم.

علی شیخ زاده

چ ضدحالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)