حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی‌های قدیمی هواوی آپدیت HarmonyOS 4 را تا زمستان ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، هواوی

چندی پیش سیستم عامل جدید هواوی HarmonyOS 4.0 رسما معرفی شد. این شرکت لیست محصولاتی که آپدیت هارمونی او اس ۴ را دریافت می‌کنند را ارائه کرد. به تازگی نیز مشخص شده که این گوشی‌های قدیمی هواوی آپدیت HarmonyOS 4 را خیلی زود و تا زمستان ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند.

آپدیت HarmonyOS 4 برای این گوشی‌های قدیمی هواوی

هواوی به تازگی و رسما اعلام کرده که در سه ماهه اول سال 2024 گوشی‌های سری پی 30 و میت 20 را به هارمونی او اس ۴ به روز می کند.

این به‌روزرسانی فقط برای گوشی‌های کاربران چینی عرضه می‌شود، اما همچنان یک عملکرد شگفت‌انگیز است. این عملکرد از نظر سرعت ارائه آپدیت و البته محصولاتی که با آن به‌روز می‌شوند قابل توجه است، زیرا هیچ یک از این محصولات در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده رسمی قرار نداشتند. برای یادآوری بد نیست بگوییم سری‌های میت 40 و میت 50 و سری پی 50 و پی 60 پرچمداران نسل کنونی هواوی هستند.

سیستم عامل HarmonyOS 4 تابستان امسال و با موتور Ark Engine سریعتر و کارآمدتر، ویجت های جدید، صفحه قفل قابل تنظیم، پنجره زنده شبیه به جزیره پویا آیفون و دیگر قابلت‌ها رونمایی شد.

این سیستم‌عامل جدید برای انواع سخت‌افزارها از تلفن های هوشمند گرفته تا تبلت ها، تلویزیون ها و حتی اتومبیل ها ساخته شده است و تاکنون بیش از 100 میلیون دستگاه فعال دارد.

نظر شما درباره عملکرد هواوی در عرضه آپدیت HarmonyOS 4.0 برای محصولات قدیمی‌اش چیست؟ برای مقایسه سری گلکسی نوت ۹ هم دوره با میت ۲۰ عرضه شده بود و سری گلکسی S10 همزمان با هواوی P30. نه تنها هیچ‌کدام از این نماینده‌های سامسونگی آپدیت جدید سیستم‌عامل دریافت نمی‌کنند بلکه نسل بعدی آن‌ها یعنی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۲۰ یا گلکسی S20 هم آپدیت جدید نمی‌گیرند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)