حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش خانواده هواوی میت ۲۰ از ۱۰ میلیون عدد عبور کرد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

هواوی رسما اعلام کرده است که خانواده میت ۲۰ تنها در مدت ۴.۵ ماه به فروش ۱۰ میلیون دستگاه رسیده اند که عدد قابل ملاحظه ای است. در حقیقت هواوی می گوید که این فروش تمام رکوردهای فروش خانواده هواوی پی (Huawei P) و هواوی میت (Huawei Mate) را می شکند. فروش خانواده هواوی میت ۲۰ از ۱۰ میلیون عدد عبور کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی میت ۲۰ پرو

هواوی میت ۲۰ پرو

عدد ۱۰ میلیون فروش در مدت ۴.۵ ماه در مقایسه با فروش پرچمدارهای سامسونگ یا “آیفون هایِ ذاتا پرچمدار” اصولا عددی نیست، به خصوص که بخواهیم یادآوری کنیم در این خانواده هواوی میت ۲۰ پرو یک دستگاه میان رده به نام پی ۲۰ لایت هم وجود دارد.

نکته مهم اینجاست که هواوی رکوردشکنی کرده و چینی ها که بیشتر موفقیت و فروش خود را مدیون میان رده، پایین رده و برند آنر هستند اما در بخش پرچمدارطوتر توانسته که پیشرفت ثبت کند و شیب حرکت آن ها مثبت است.

همچنین هواوی عنوان می کند که فروش این خانواده همچنان با قدرت خوبی در بازارهای اروپای شرقی، خاورمیانه و دیگر بازارها ادامه دارد.

آقای Yu Chengdong مدیر هواوی موبایل می گوید:

در چهار ماه و نیم، سری Mate20 Huawei 10 میلیون واحد فروش را رکورد زد! با تشکر از حمایت، ستایش و شناخت مصرف کنندگان جهانی و توجه همه. پیش بینی شده است که در سال 2019 پیشرفت های بیشتری وجود دارد و من امیدوارم که با شما از شادی پیشرفت های تکنولوژیکی برخوردار شوید!

هواوی در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۲۰۶ میلیون دستگاه موبایل هوشمند شد و جایگاه دوم پرفروش ترین برند موبایل در دنیا را از آن خود کرد. تخمین ها برای فروش موبایل هواوی در سال ۲۰۱۹ بین ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیون دستگاه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند سامسونگ را کنار بزند؟ این اتفاق در سال ۲۰۱۹ رخ می دهد یا پس از آن؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

هواوی در بخش میان رده واقعا خوب عمل کرده و اجازه خودنمایی به برندهای دیگر را نداده.این آمار برای سری میت فوق العاده است اگرچه بعیده سری بعد با افزایش قیمت‌ها این رکورد را بشکند اما در صورت مدیریت قیمت گذاری دور از دسترس نیست.البته برندهای دیگه مثل سامسونگ و شیامی بیکار ننشستند و شیامی که فعلا با داشتن یکی از اقتصادی ترین گوشی های میان رده احتمالا رقیب سرسختی برای میان رده های خوب هواوی محسوب میشه خصوصا با روند قیمتهای عجیب اخیر هواوی که مجیک دو را حدود ۸۰۰ دلار فی زده ممکنه قسمتی از بازارش را با همین سیاست به شیامی تقدیم کنه.سامسونگ هم جدیدا به این نتیجه رسیده که در بحث میان رده های رقابتی باید ورود کنه و احتمالا امسال رقابتهای خوبی شاهد خواهیم بود خصوصا با وارد گود شدن میان رده های رقابتی سامسونگ .

vahid abedi

بعید میدونم امسال بتونه فروش اش رو به سامسونگ برسونه.

اس ۱۰ فروش موفقی خواهد داشت و سامسونگ چندین سری جدید m و a جدید رو در واکنش به کاهش فروش سال قبلش معرفی و تولید کرده اونم با قیمتهای مناسب.

ولی در حقیقت رشد سالانه هواوی واقعا متحیر کننده هستش

هم در چین اولین فروشنده هستش با و۰ود رقبای قدر.

هم در اروپا اولین برند چینی هستش

و همچنین در اروپا هواوی رتبه ۲ کل فروش رو داره

البته در اروپا رتبه ۱ سامسونگ و ۲ هواوی و ۳ اپل هستش.

همین رتبه ۲ در اروپا با وجود اپل و رقبای دیگر بزرگترین موفقیت هواوی هستش
چون در اوایل فقط در اسیا و افریقا فروش بیشتری داشت.

ولی با تلاش و کوشش در سال ۲۰۱۸ رتبه دوم فروش کل قاره اروپا رو‌ هواوی به دست اورد و میزان فروشش در اروپا از اپل بیشتر شد.

تنها مشکل هواوی بازار امریکا و مشکلات سیاسی با امریکا هستش.

بازار امریکا از این جهت مهم هستش که به علت قدرت خرید بالا درصد فروش پرچمداران به نسبت بقیه محصولات رقم بالایی هستش

و فروش بیشتر فلگ شیپ یعنی سود بیشتر و درامد بیشتر

به هر حال موفقیت اتفاقی نیست و استمرار ان یک درصد هم اتفاقی نیست.
چه بین برندها چه کشورها و چه افراد این قاعده موفقیت صدق میکنه.

رتبه ۱ تا ۳ فروش موبایل در جهان بین سامسونگ و هواوی و اپل هستش.
و این ۳ شرکت تنها شرکتهای تولید کننده موبایل هستند که پردازنده های محصولات خودشون انحصاری خودشون هستش

پس بی ربط نیست که ۳ برند اول دنیا تنها برندهایی هستند که از پردازنده های خودشون استفاده میکنند.
در اصل از زمان فاجعه اسنپ ۸۱۰ و مشکلات ان برای ال جی سونی و اچ تی سی و بسیار شرکتهای دیگر این سامسونگ با اس ۶ و نوت ۵ و هواوی با میت ۷ و p8 تونستن اعتماد مصرف کنندگان رو بعچه خودشون جلب و فاصله خودشون رو با رقیبان افزایش دهند.

عدم وابستگی سامسونگ و هواوی به اسنپ دراگون و خودکفایی انها در ان یکی دوسال منجر به رشد شتاب دار سامسونگ و هواوی شد و همچنین بالعکس موجب افول الجی و سونی و اچ تی سی شد

Shiral

بله تفسیر زیبایی بود.سپاس
قطعا سامسونگ امسال فروش خیلی خوبی داره خصوصا با اومدن سری نوت که مشکلات جزیی سری اس را کاهش خواهد داد و مشتریان خاص خود را دارد.
البته آمار رسمی ندارم اما فکر کنم فروش پرچمداران سامسونگ و اپل خیلی بیشتر از هواوی می‌باشد و در تعداد ممکنه هواوی تو بعضی بازارها رتبه اول رو کسب کنه اما احتمالا همچنان حاشیه سود بالا متعلق به دو ابرقدرت بزرگ اپل و سامسونگ خواهد بود.نمیدونم این چندمین باره که هواوی تعداد فروش یکی از پرچمداران اش رو لو میده اما احتمالا دفعات اوله و تاکنون تفکیک درستی نکرده بود

vahid abedi

دوست عزیز از لطفتون ممنونم.

تفکیک با جزییات رو‌که هواوی دقیق اعلام نکرده

اما از زمان p9 امار فروش کلی پرچمداران رو تقریبا اعلام کرده

میزان فروش گروه p9 حدود ۱۰ میلیون دستگاه اعلام شد

گروه p10 حدود ۱۲ میلیون

گروه p20 حدود ۲۰ میلیون دستگاه.

البته p20 و پرو و لایت هر ۳ باهم.
که البته فکر کنم حدود ۸ میلیون دستگاه p20 لایت بود(نوا ۳ e) و حدود ۱۲ میلیون دستگاه هم p20 و p20 pro.
اگر لینکش رو پیدا کنم براتون میزارم.

m.b

اگر همین روند رشد برای چهار برند اول ادامه پیدا کنه، طبق آمار، یک سال دیگه در q1 2020 فروش هوآوی به سامسونگ و فروش شیائومی به اپل میرسه…
بعدشم هر دو جلو خواهند زد…

Milad7

فروشش هنوزم خیلی کمتر از سری گلکسی اس سامسونگه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)