حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی میت ۲۰ بهتر از هر موبایل دیگری در تست فون آرنا

نوشته

5 سال قبل | 18 دیدگاه | تست، عمر باتری، هواوی

یک هفته پیش بود که عمر باتری هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) مشخص شد و حدود ۲۰ ساعت وبگردی ما را شگفت زده کرد. حالا وقت شگفت زده شدن بیشتر است، عمر باتری هوآوی میت ۲۰ بهتر از هر موبایل دیگری در تست فون آرنا است و در ادامه با هم آن را بررسی می کنیم. با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری هوآوی میت ۲۰

عمر باتری هوآوی میت ۲۰

هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری عرضه شده است و شارژر سوپرشارژ ۴۰ واتی هوآوی را هم ندارد. در حقیقت میت ۲۰ نسبت به میت ۲۰ پرو در زمینه حجم باتری و شارژر ضعیف تر است اما این دلیل نمی شود که در مقابل رقبا ضعیف ظاهر شود. حتی ما پیش از این دیدیم که عمر باتری هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) از عمر باتری هوآوی میت ۲۰ پرو بالاتر است.

سرعت شارژ شدن هوآوی میت ۲۰

سرعت شارژ شدن هوآوی میت ۲۰

همچنین از نظر سرعت شارژ شدن در غیاب هوآوی میت ۲۰ پرو این هوآوی میت ۲۰ است که سریع ترین سرعت شارژ شدن را دارد. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری هوآوی میت ۲۰ پرو در همین تست تنها در ۶۸ دقیقه شارژ می شود. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری هوآوی میت ۲۰ تا ۱۱ دقیقه سریع تر از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گلکسی نوت ۹ شارژ می شود. این جالب است که توان شارژ گلکسی نوت ۹ و هوآوی میت ۲۰ تفاوت زیادی با هم دارند (۱۵ وات در مقابل ۲۲.۵ وات) اما فاصله آن ها کم است.

یکی از دلایل این عمر باتری بسیار خوب را می توان در نمایشگر چهارزیرپیکسله RGBW دید. این نوع پنل ها در نمایش رنگ سفید بسیار بهینه تر هستند و مادامی که تست نمایشگر سفید داشته باشد، عملکرد آن ها بهتر می شود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که واقعا عمر باتری هوآوی میت ۲۰ بهتر از هر موبایل دیگری در تست فون آرنا است.

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

میت ۲۰ سلطان باتریه واقعا البته بدون در نظر گرفتن میت ۲۰ ایکس که هنوز بررسی نشده
نکته دیگه اینکه هواوی شارژر سال قبل رو برای این گوشی انتخاب کرده اما بازم سریع تر از رقبا شارژ میشه?

Pouya

بزرگترین نقطه قوت سری میت نسبتبه رقباش

Shiral

عالیه

Mohammadreza toranj

گوشیهای اندروییدی شاید در اوایل استفاده همچین نتایج خوبی توی تست باتری داشته باشن اما نسبت به محصولات اپل چون کیفیت ساخت باتریشون پایین تر هست وجدیدا اکثرشون شارژر سریع توی کارتنشون هست خیلی زودتر دچار افت عملکرد باتری میشن و در دراز مدت اپل باتریش بهتر دوام میاره.این تجربه رو با نوت ۴ و آیفون ۶ داشتم.نوت دو بار باتریش خراب شد اما آیفون با همون طول عمر و حتی کار بیشتر هنوز بدون مشکل باتری داره کار میکنه و ۹۰ درصد باتری هلث داره.

ronin

لازم حرفای بی اساس و تعصب الکی
باتریای کیفیت پایین،!!!
والا گوشیای اپل قیمت تموم شده پایین تری دارن نسبت به اندروید

ronin

بازم°

Mohammadreza toranj

در اینکه اپل از باکیفیت ترین قطعات ممکن استفاده میکنه و دوام بیشتری داره شک نکن.ماشینای چینی هم پر از آپشن هستن وبعضا ظاهر زیبایی هم دارن اما یه خودروی ژاپنی شاید اونا رو کمتر داشته باشه.اما هم گرونتره هم دوام و کیفیتش توی دراز مدت قابل مقایسه نیست.مقایسه اپل با هواوی هم یه همچین چیزیه.حالا شما بگید تعصب و دیس لایک بدید.

Naranj

گوشیهای چینی بله ولی شما توی کامنت اول گفتی اندرویدی ها که شامل سامسونگ و سونی و… هم میشه

Amin

چقدر ملت باحال شدن!
مرد حسابی ماشینای چینی رو داری به شرکت به عظمتی و غولی سامسونگ قیاس می‌کنی؟ اصلا می‌دونی سامسونگ خودش تولید‌کننده‌ی تاپ باتریه و برای خیلی از خودروسازای مشهور باتری می‌سازه؟ اصلا می‌دونستی اپل خودش تکنولوژی باتری نداره یا باید از سامسونگ بگیره یا از الجی یا از شرکتای دیگه‌ی چینی؟
اون گندی هم که به گوشیت زدی بستگی به نحوه‌ی استفادت داره از هر گوشی‌ای تو هر سالی بد استفاده کنی خراب می‌شه.
درست استفاده کنیم!

اپل بهترین قطعات رو استفاده می‌کنه؟ بیشتر از نصف قطعاتش که از این و اون می‌گیره قطعاتی هم که دیزاین خودشه که تولید‌کننده‌ش نیست بازم! مثال چیپستشه که TSMC می‌سازه! اصلا خود گوشی رو فاکس‌کان چین می‌سازه!

کاش اول اطلاعات کسب کنیم بعد نظر بدیم
کاش متعصب نباشیم
کاش برده‌ی برند نباشیم

pouya

كاش عقده اي نباشيم
كاش بتونيم به نظر ديگرانم احترام بزاريم

Amin

خب پس شما هم به نظر من احترام بذار دیگه.
چرا ناراحت شدی؟

عزیزم عقده‌ای ایشونه زیر پستی که هیچ ربطی به سامسونگ نداره اومده چرت و پرت گفته!

کهکشان

تازه حافظه داخلی و صفحه نمایششم سامسونگ میزنه
اپل از خودش هیچی نداره جز ios ! که اونم بهتره اسمشو بذاریم باگ او اس ! هر نسخه جدید که میده تا نسخه بعدی فقط آپدیت میده باگ فیکس کنه

Pouya

اون بالا میای میگی سام پایین مثال ماشینای چینی رو میزنی؟خوبی ؟ خوشی؟ کسی منگر کیفیت خوب اپل نیس و اینم که اکثر قطعاتش رو از این و اون میگیره هم درسته و سام هم کیفیتش اصلا پایین نیست شاید پایین بوده ولی الان دیگه پایین نیست تا سال ۲۰۱۴ من خیلی باهاش حال نمیکردم ولی از ۲۰۱۵ ب بعد خیلی خوب شد ن تنها سام بلکه سونی اچ تی سی و خیلیای دیگه هم هستن که کیفیتشون بالاست خود هواویم من نداشتم تا حالا ولی میدونم از p9 پیشرفت خیلییی بالایی داشته

Soheil Rezayi

۰چهارتا پیکسل
خخخخخ
الجی G7 هم اینطوریه بعدا اختلاف عمر باتریو

siavash-t

حداقل تو این بنچمارک که واقعا عمر باتری خیلی خوبی داره. ای کاش می شد گوشیها رو با افراد عادی هم تست کرد تا فهمید تو زندگی عمر باتریشون چجوریه.

amirpers

لطفا عمر باتری شیائومی می مکس 2 رو هم نگاه کنید.
اون بالاتره و عنوان مطلب شما رو زیر سوال می بره.

علی شیخ زاده

اون یه میانرده سال پیشه نه پرچمدار!

amirpers

بله درسته. اما تو عنوان مطلب گفته نشده پرچم دار.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)