حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر هواوی میت ۲۰ می‌تواند اولد خمیده باشد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

نه! این اولین مرتبه ای نیست که هواوی از نمایشگر دو لبه خمیده اولد استفاده می کند. پیش از آن در هوآوی میت ۹ پرو و هوآوی Mate RS porsche design نیز استفاده از این نوع نمایشگر را شاهد بودیم. هرچند هوآوی سال پیش با میت ۱۰ دو راهبرد متفاوت برای نمایشگر را در نظر گرفت و در یکی از آنها از پنل اولد و در دیگری از نمایشگر ال سی دی ۴ زیر پیکسله استفاده کرد (همینطور برای هوآوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو) اما به نظر می‌رسد که امسال چینی‌ها می‌خواهند دستگاهی ویژه تر را ارائه کنند. گفته می شود نمایشگر هواوی میت ۲۰ می‌تواند اولد خمیده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات به ما می گویند که هواوی تصمیم دارد تا در میت ۲۰ از نمایشگر اولد خمیده استفاده کند تا از هموطن های خود مانند اوپو عقب نباشد. البته همانطور که گفتیم هوآوی پیش از اوپو از نمایشگر لبه خمیده استفاده کرده بود و در حقیقت آنها پس از سامسونگ دومین شرکتی بودند که این فناوری را به صورت تجاری عرضه کردند.

هواوی برای دو نسل قبلی با ال‌جی همکاری کرده بود اما حالا به نظر می رسد که این شرکت کره‌ای را با شرکت هموطن خود جایگزین خواهد کرد. شرکت BOE شرکتی است که از این به بعد نام آن را بیشتر خواهیم شنید. این شرکت توانایی تولید پنل نمایشگر oled خمیده را دارد و به همین دلیل در دستگاه‌های منعطفی که در آینده شرکت های چینی شاهد خواهیم بود می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شما چطور فکر می کنید؟ آیا نمایشگر اولد خمیده فاکتور مهمی در خرید شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)