حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس منعطف دارای حالت ویژه بازی خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

درباره سرفیس منعطف مایکروسافت اخبار زیادی شنیدیم و تقریبا می دانیم که با یک دستگاه انقلابی رو به رو هستیم، دستگاهی که قرار است جایگاه از دست رفته مایکروسافت در دسته بندی موبایل ها را جبران کند و در عین حال دستگاهی برای ارضا نیازهای کاربران دسکتاپی هم باشد. حالا به نظر می رسد که مایکروسافت دید گسترده تری برای سرفیس منعطف دارد که قرار است یک دستگاه قابل حمل مخصوص بازی هم در دید آن ها باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه جدید پیرامون سرفیس منعطف صحبت کنیم.

چندی پیش رندری از سرفیس منعطف توسط آقای David Breyer بر اساس شنیده ها منتشر شد و در آن شاهد یک دستگاه تاشو از مایکروسافت بودیم، دستگاهی با نمایشگر منعطف که در حالت موبایل و تبلت قابل استفاده است.

رندر حالت دسکتاپ سرفیس منعطف

رندر حالت دسکتاپ سرفیس منعطف

امروز آقای Breyer رندرهای جدیدی را توییت کرده که در آن ها دو حالت ویژه برای سرفیس منعطف دیده می شود. اولین آن ها که حالت دسکتاپ است و در رندر بالا می بینید و دومین آن ها که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید و در تیتر هم به  آن پرداخته ایم، بله گویا سرفیس منعطف دارای حالت ویژه بازی خواهد بود.

به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد لبه دوم نمایشگر را در حالت لپتاپی به نمایش کیبرد مجازی برای حالت های مختلف از جمله بازی بهینه کند. نظر شخصی من این است که چنین استفاده ای دلچسب نیست، حتی دکمه های مجازی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس بهتر از کیبرد یا کیپد بازی روی نمایشگر است. برای برخی موارد واقعا نیاز است کلیدی را بفشارید و بدون نگاه کردن به صفحه و فقط با لمس کلیدها، آن ها را تشخیص دهید مخصوصا بازی!

به صورت کلی ایده، ایده جالبی است اما از نظر ما فقط جالب است، نه کارا! شما چطور فکر می کنید؟ فکر می کنید پروژه اندرومدا مایکروسافت بتواند فرم فکتور صحیح دستگاه های منعطف را تبیین کند یا باید همچنان منتظر اپل ماند؟ انتظار می رود سرفیس منعطف در کنار موبایل منعطف سامسونگ این اسفند در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)