حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس منعطف به دلیل تاخیر پروژه اندرومدا مایکروسافت به تاخیر افتاد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

برای آن هایی که شایعات را دنبال می کردند و با بررسی سرفیس منعطف و نگاهی امیدوار به پروژه اندرومدا مایکروسافت تصمیمی برای خرید آن داشتند، خبر خوبی نداریم. شایعات می گویند سرفیس منعطف به دلیل تاخیر پروژه اندرومدا مایکروسافت به تاخیر افتاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شایعات داشته باشیم.

در ارایه یک دسته بندی کاملا جدید که نه، در ارایه یک فرم فکتور جدید که فرهنگ استفاده ویژه خود را دارد، چندین موضوع مهم دخیل است. ابتدا فرم فکتور فیزیکی دستگاه اهمیت دارد که چقدر بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و کارا باشد. مایکروسافت می تواند با فاصله بهترین شرکت در ارایه دستگاه های دارای لولا نام بگیرد، به همین دلیل می توان از پیاده سازی با کیفیت طرح ها اطمینان داشت اما نرم افزار چطور؟

نرم افزار یا همان سیستم عامل اصلی ترین عامل کوتاهی دست مایکروسافت از بازار موبایل است. سیستم عامل ویندوزفون توانایی های خوبی داشت اما توسعه دهنده ها آن را پشتیبانی نکردند، پس راهی به جایی نبرد. با پروژه اندرومدا مایکروسافت آشنایی دارید و می دانیم برگ آث مایکروسافت برای عرضه یک سرفیس منعطف در قامت تجربه در هم تنیده موبایل و تبلت است. این پروژه که قرار بود بخشی از آپدیت رداستون ۵ ویندوز ۱۰ باشد، به نظر می رسد که با تاخیر در عرضه مواجه شده است. طبیعتا به سبب این تاخیر، سرفیس منعطف هم نمی تواند به بازار راه پیدا کند.

توجه داشته باشید که ردموندی ها تقاضای زیادی را برای این دستگاه جاه طلبانه نخواهند دید اگر قرار باشد در بخش نرم افزاری کاربر فقط به فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت محدود باشد! چهار روز پیش بود که در ترنجی دیدیم سرفیس قابل حمل در جیب (سرفیس منعطف) بار دیگر لو رفت، البته برخی نیز این عقیده را دارند که سرفیس منعطف لزوما یک دستگاه قابل حمل در جیب نیست و شاید نگاهی به آینده تبلت ها یا لپتاپ ها باشد!

احتمالا تا سال 2019 خبری از سرفیس منعطف نباشد

نگاه ها و شایعات بسیار متفاوت هستند، دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم سرفیس منعطف دارای حالت ویژه بازی خواهد بود. به هر صورت هر چه که هست احتمالا تا سال 2019 خبری از سرفیس منعطف نباشد و احتمال غیبت مایکروسافت از بازار سخت افزاری دستگاه های قابل حمل به سال سوم خود ورود کند.

شما چطور فکر می کنید؟ چه دیدی برای یک دستگاه منعطف دارید؟ این روزها تمام شرکت ها بدون شک روی دستگاهی با فرم فکتور جدید دارای نمایشگر تاشو سرمایه گذاری کرده اند و انتظار داریم در IFA 2018 گوشه ای از آن را ببینیم که نهایتا تا MWC 2019 شاهد عرضه نسخه های تجاری باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

تبلت های با یک نمایشگرش دست من و شما بین پنج تا بالای ده میلیون میفته بسته به مشخصات.با دوتا نرم افزار وقتی ویوو و هواوی نه میلیون و ده میلیون هستند قابل حدسه چند دست مشتری میگیره ??
حداقل بیست میلیون تومان به بالا

Shiral

ببخشید دوتا نمایشگر منظورم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)