حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه اندرومدا و سرفیس منعطف مایکروسافت در حق اختراع دیگری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، مایکروسافت

حدود سه سال است که مایکروسافت هیچ موبایل جدیدی را تولید نکرده است. تقریبا دو سالی از شایعه سرفیس منعطف مایکروسافت می گذرد و از آن زمان تاکنون حق اختراع های متنوعی را از این شرکت ردموندی دیده ایم. سرفیس منعطف مایکروسافت با پروژه نرم افزاری اندرومدا ارایه خواهد شد و مشخصا مایکروسافت تلاش ویژه ای را در ارایه یک پلتفرم جامع دارد. امروز پروژه اندرومدا و سرفیس منعطف مایکروسافت در حق اختراع دیگری دیده شده و در ادامه با هم آن را بررسی خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

سرفیس منعطف مایکروسافت

سرفیس منعطف مایکروسافت

سرفیس منعطف مایکروسافت

سرفیس منعطف مایکروسافت

 

مایکروسافت در محصولات سرفیس خود لولاهای بی نظیری را ابداع و تولید کرده است. از تبلت های سرفیس تا سرفیس بوک و البته سرفیس استودیو همه و همه نمونه های موفقی هستند که مایکروسافت ارایه کرده است. مشخصا شما هم می دانید که بخش مهمی از یک دستگاه منعطف همان لولا آن است.

در حق اختراع جدید مایکروسافت برای سرفیس منعطف ما شاهد یک دکمه قفل هستیم که با آن می توان حالت بسته بودن یا قابل باز شدن بودن آن مشخص کند. همچنین گفته می شود می توان در زاویه مشخصی آن را قفل کرد، مثلا زاویه ۹۰ درجه تا به صورت لپتاپ استفاده شود. صحبت اینجاست که مگر کلا سرفیس منعطف چند اینچ هست که بخواهید آن را از وسط به دو نیم کنید و در حالت لپتاپی از آن بهره ببرید؟ به نظر ما این کاربرد بیهوده ای است.

ثبت این حق اختراع ها لزوما به معنای تحقق آن ها نیست اما این امیدواری را به ما می دهد که ارزشمندترین شرکت دنیا در تکاپو برای تصاحب آینده فناوری است و این یعنی یک تلاش جدی. نظر شما چیست؟ آینده دستگاه های منعطف در اختیار چه شرکتی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

اگه دوستان منفی ندن، به نظرم شرکتها یه جورایی به پیسی خوردند که ابتکار جدیدشون شده سوراخ دوربین یا گوشیهای منعطف. به نظر من چیزهایی هستند که هنوز هم جای پیشرفت دارند. صفحه نمایش بهتر، صدای بهتر، دوربین بهتر، امنیت بالاتر و مهمتر از همه، باتری بهتر. یه سری پیشرفتها روی باتری نسل جدید انجام شده بود.چی شد؟ نمیگم سوراخ دوربین و گوشی منعطف مهم نیستند. میگم هنوز تو امکانات گوشی جای پیشرفت هنوز هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)