حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف مایکروسافت در پروژه اندرومدا سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

مدت زیادی است که درباره پروژه اندرومدا مایکروسافت یا سرفیس منعطف می شنویم. امروز دوباره خبرهایی درباره آن منتشر شده و می گوید که موبایل منعطف مایکروسافت در پروژه اندرومدا سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سرفیس منعطف به دلیل تاخیر پروژه اندرومدا مایکروسافت به تاخیر افتادو یک ماه پس از آن خبر رسید که پروژه سرفیس معطف با اندرومدا کاملا لغو نشده است.

یک ماه پیش با ارایه language pack پروژه اندرومدا در فروشگاه مایکروسافت شایعات جدید درباره آن قوت گرفت. می دانیم که آینده آینده یک دستگاه های منعطف است و در این اصلا شکی نیست. ارایه یک دستگاه موفق در این دسته هنوز ناشناخته نیازمند ارایه یک فرم فکتور موفق است. شرکت های مختلف در تقلا برای شناسایی فرم فکتور هستند و مایکروسافت هم همینطور.

توسعه پروژه اندرومدا مایکروسافت در حال ادامه است

آن ها مدت زیادی است که روی موبایل منعطف یا به عبارت صحیح تر، دستگاه منعطف خود هستند ولی مشخصا در تبیین فرم فکتور نهایی مشکل دارند، مثل دیگر شرکت های فعال در این زمینه البته! حالا به نظر می رسد توسعه پروژه اندرومدا مایکروسافت در حال ادامه است و اطلاعات جالبی درباره آن منتشر شده که احتمال از شامل شدن برخی ویژگی های موبایل طور نیز را مطرح می کند.

در کتابی به نام «زیر پوست سرفیس» آمده که موبایل / تبلت منعطف مایکروسافت سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد شد. همچنین در آن در افسانه هایی درباره اینکه چطور مایکروسافت در مدت یک سال یک میلیارد دلار از دستگاه های سخت افزاری سرفیس خود درآمد داشته نیز صحبت هایی می شود.

در حال حاضر تقریبا تمام شرکت ها در حال توسعه موبایل / تبلت منعطف هستند که از ارتباطات 5G پشتیبانی می کند. مایکروسافت با توسعه نسخه اندرومدا ویندوز تلاش دارد با ارایه یک سیستم عامل منحصر به فرد و کاراتر از رقبا پیش بیفتد. درباره تبلت سرفیس منعطف گفته می شود که احتمالا با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی تجهیز شود که جالب توجه است.

نظر شما چیست؟ مایکروسافت که این روزها لقب ارزشمندترین شرکت دنیا را دارد، می تواند در فرم فکتور دستگاه منعطف خود را وارد دستگاه های قابل حمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بدون شک سال 2019 و 2020 سال عجیب و هیجان انگیزی میشه
تقریبا تمام شرکت ها به دنبال ساخت گوشی-تبلت منعطف هستن ( مایکروسافت با پروژه اندرومدا که خودم به شخصه اعتقاد دارم اگه مایکروسافت بتونه سیستم عامل یکپارچه با پشتیبانی از تمام اپ های ویندوز 10 رو با رابط کاربری بهینه باهم کانفیگ کنه به جرأت میگم شروع انقلاب بزرگی در تکنولوژی صنعت موبایل و دیوایس های ویندوزی میشه ، به علاوه شرکت های دیگری که هرکدوم طرح ها و پتنت های خودشون رو دارن)
سونی ،الجی ، سامسونگ ، اپل ، اوپو ، هواوی و سایر شرکت ها هم به این ترند وارد میشن و رقابت جذابی رو به وجود میارن.
به امید اینکه تمام شرکتهای با اصالت به دوران اوج خودشون برگردن ( نوکیا ، سونی ، اچ تی سی و الجی ).

BeFair

مایکروسافت روی نرم افزار انگار توی ویندوز بد گیر کرده اونم روی دسکتاپ

CAPCOM

مایکروسافت قطعا میتونه موفق بشه و حالا منتظره اپل هستیم که دراین باره ایده خودرا معرفی کند وبعداز اون شرکتای چینی

Omidiha93

تبلت فقط باید ویندوزی باشه
نه اینکه همین اندروید با محیط بزرگ
حیف که ماکروسافت قطره چکونی تغییرات رو اضافه و سیستم رو یکپارچه می‌کنه‌.
بابا کل ویندوز رو فلوئنت دیزاین کن بره دیگه
هنوز کنترل پنل و this PC به این شکل قدیمی موجود هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)