حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه سرفیس معطف با اندرومدا کاملا لغو نشده است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

درباره سرفیس منعطف اخبار زیادی را شنیده ایم. می‌دانیم که دستگاه‌های منعطف آینده صنعت دستگاه‌های قابل حمل بوده و تمام شرکت ها در حال توسعه نسخه ویژه خود هستند.  مایکروسافت یکی شرکت‌هایی است که شایعه پیرامون سرفیس منعطف آنها زیاد است. این دستگاه که با نام اندرومدا شناخته می شد، شایعه شده بود که شاهد توقف توسعه است. حالا در گزارشی که امروز به دست ما رسیده می‌دانیم که این طور نیست و سرفیس منعطف با نام اندرومدا احتمالاً سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این گزارش بیشتر صحبت کنیم.

در این گزارش آمده است که مایکروسافت ۳ پروژه به نام های Libra  که با نام Surface Go معرفی شد و تبلت ارزان آن ها بود، پروژه Carmel که سرفیس پرو ۶ خواهد بود و در نهایت اندرمدا را داشته است. اندرومدا نام دستگاهیست که منعطف بوده و به نوعی همان موبایل سرفیسی است که بیش از دو سال منتظر عرضه رسمی آن هستیم. رندری که گفته می شود شبیه به نسخه پیش تولید این دستگاه بود خیلی‌ها را هیجان زده کرده است. این پروژه که انتظار می‌رفت تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه شود به نظر می رسد که فعلا متوقف شده و احتمالا سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه آن باشیم.

مایکروسافت نرم افزار و سخت افزار سرفیس منعطف خود را به کلی تغییر خواهد داد

خبر خوب این است که این پروژه به کلی لغو نشده و گزارش‌های متعدد از منابع مختلف به ما می‌گویند که مایکروسافت نرم افزار و سخت افزار سرفیس منعطف خود را به کلی تغییر خواهد داد. می دانیم که دستگاه‌هایی با فرم فکتور منعطف هنوز جا نیافتاده اند و نمی توان ریسک بزرگی داشت که دستگاهی را به عنوان دستگاه منعطف توسعه بدهید و به بازار عرضه کنید اما با شکست مواجه شود و مجبور به ادامه دادن راه رقبا باشید. هرچند که مایکروسافت پروژه اندرومدا خیلی امیدوار بود اما به نظر می رسد که در نهایت این پروژه مانند تبلت سرفیس مینی کنسل شود.

اکنون می‌دانیم که مایکروسافت به صورت کامل این پروژه را کنسل نکرده است و احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۹ شاهد توسعه آن به شکل دلخواه و قابل استفاده برای مصرف‌کننده باشیم.  نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام شرکت می‌تواند اولین موبایل منعطف هوشمند را عرضه کند و تفکر صحیح را ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی چیز جالبی بنظر میاد باز بشه میشه کامپیوتر بسته بشه میشه گوشی خیلی فکر خوبیه. کاش مثل سامسونگ در اندروید ها و آیفون ۶ در محصولات اپل خطا نده

ahmad

این جمله اخریم تیکه نبود ها سامسونگ بین اندرویدی ها و ایفون ۶ بین محضولات اپل خیلی خطا دادن

مایکروسافت با سورفیس کلا در کلنجار هست همش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)