حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این نمونه اولیه گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) است؟

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) پرچمدار سال ۲۰۱۹ کره ای ها خواهد بود و از این بابت می تواند خیلی برای آنها اهمیت داشته باشد که دهمین سالگرد خانواده گلکسی اس است. البته این بحث سالگرد ها را اپل خیلی برجسته کرد اما به هر صورت امسال که دهمین سالگرد گلکسی اس (Galaxy S) سامسونگ هم سعی می‌کند از این موضوع استفاده کرد و علاوه بر ارزش یک دستگاه انقلابی تر توجه کاربران را به این نسل بیشتر کند. حالا یک تصویر لو رفته که ادعا می‌شود مربوط به نسخه پیش تولید گلکسی اس ۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه صحبت کنیم.

این یک رندر غیر رسمی از گلکسی اس ۱۰ است و موضوع غیرعادی یا انتظار را نشان نمی دهد. نمایشگر کم حاشیه تر از پیشین شده و دوربین دوگانه وسط قاب پشتی با گوشه های گرد تر دیده می شود. شایعات به ما یک تصویر از نمونه پیش‌تولید گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) را نشان می دهند که ما به عنوان تصویر اصلی مطلب آن را برای شما قرار داده ایم. این تصویر را می‌توانید پایین تر هم ببینید:

این تصویر که خیلی به هم نمی‌رسند واقعی باشد ادعا می‌شود که مربوط به نمونه پیش‌تولید گلکسی s۱۰ است. در هیچکدام از لبه های دستگاه حاشیه زیادی دیده نمی‌شود، اگر این دستگاه واقعی باشد می‌توان گفت که سامسونگ یا باید برای دوربین سلفی مکانیسم مکانیکی در نظر گرفته یا دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را توسعه داده باشد. اگر دوربین سلفی مکانیسم مکانیکی داشته باشد شاهد دستگاهی شبیه به ویوو نکس (Vivo NEX) و اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) را شاهد خواهیم بود اما به دلیل سخت بودن ضدآب کردن چنین دستگاهی به نظر نمی‌رسد که سامسونگ بخواهد قابلیت به این مهمی را در حالی که آیفون ایکس این قابلیت را دارد، حذف کند. پس حالت دیگر این است که امیدوار باشیم سامسونگ دوربین سلفی زیر نمایشگر را توسعه داده باشد.

برای بلندگوی مکالمه چندی پیش در ترنجی خواندیم که سامسونگ در حال توسعه بلندگوی یکپارچه با نمایشگر است. موضوع دیگر حسگر اثر انگشت که روی قاب پشتی در بالا دیده نمی‌شد، اینجا احتمال دارد که سامسونگ حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده نماید. البته اگر آنها دوربین یکپارچه با نمایشگر را توسعه داده باشند، برای آنها خیلی سخت نیست که سیستم تشخیص چهره سه بعدی را نیز زیر نمایشگر جای دهند و بدین وسیله AR Emoji خود را غنی تر کند.

شما چطور فکر می‌کنید این تصویر می تواند واقعی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اگه این باشه که عالیه ولی قطعا این نیست

Amir Hossein

از واقعیت به دوره!

شگفت انگیزه اگر این باشه

کهکشان

فتوشاپه
طرف انقدرم غیر حرفه ای کار کرده که حاشیه لبه ها با حاشیه صفحه نمایش تو یه خط موازی نیست

vahid

عجیبه

vahid

خیلیم عالی بهترینه

vahid

اگه اولی نباشه دومی هست

vahid

لااقل دیگه اگه دوم نباشه سوم هست

vahid

چجوری باید اول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)