حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در ویدئویی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، شیائومی

همین چند دقیقه پیش بود که درباره احتمال نام گذاری شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به جای شیائومی می 7 به دلیل هشتمین سالگرد فعالیت شیائومی صحبت کردیم و حالا اولین شایعه با نام جدید منتشر شده است! حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در ویدئویی لو رفته و در ادامه با هم نگاهی به آن خواهیم داشت. با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در ویدیو کوتاه 4 ثانیه ای بالا دیدید، نمایی بسته از نمایشگر دستگاهی ناشناخته اما با رابط کاربری شیائومی با نام MIUI منتشر شده و حسگر اثرانگشت یکپارچه با تمایشگر را نشان می دهد. این اولین مرتبه ای نیست که ما شاهد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هستیم بلکه بیش از 3 ماه پیش ویوو ایکس 20 پلاس یودی ( Vivo X20 Plus UD ) با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی شد و پس از آن نیز شاهد هوآوی Mate RS پورشه دیزاین بودیم اما این اولین مرتبه ای است که احتمالا شاهد رونمایی از موبایلی با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر با تولید در مقیاس صنعتی خواهیم بود.

اینکه با این ویدیو کوتاه ما به صورت قطعی بگوییم شیائومی می 8 (Mi 8) در تصویر دیده شده است یا اینکه تمام نسخه های پرچمدار بعدی شیائومی با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شوند، حدس پر خطایی است. شاید شیائومی هم مثل هوآوی نسخه ویژه ای از پرچمدار 2018 خود را با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر همراه کند و شاید هم اصلا این ویدیو صحیح نباشد!

از این به بعد ما مشخص شدن داشتن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر با حدس کم خطایی می توان گفت که پنل نمایشگر دستگاه از نوع امولد است چون فعلا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رو ینل نمایشگر دیگری پیاده سازی نشده است.

نظر شما چیست؟ شیائومی با پرچمدار 2018 خود چه خواهد کرد؟ چه نامی دارد و آیا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تنها روش تاییدیه امنیتی کاربری است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر این اتفاق بیوفته، احتمال اینکه گلکسی نوت ۹ هم سنسور اثر انگشت درون صفحه ای داشته باشه بالا میره.

به نظر من این اختراع خیلی مفید و کاربردی هست. چون من هنوز نتونستم ارتباط خوبی با سنسورهای اثر انگشت در پشت گوشی داشته باشم. به نظرم خیلی حال میده که انگشتت رو بذاری روی صفحه و قفل گوشی باز بشه.

توی یکی از ویدیوهای جری یا i fix بود که مکانیسمش رو کامل نشون داد. مکانیسمش واقعا مبتدیانه اس. اینکه با یه طلق مشکی صفحه رو تیره کردن و با دقت کردن به صفحه نمایش، بتونی اون سنسور زیرش رو ببینی. باید یکم بهینه تر بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)