حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به جای شیائومی می 7 به مناسبت هشتیمن سالگرد فعالیت این شرکت عرضه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

این روزها همه سالگرد می گیرند … چرا؟ چون اپل سالگرد گرفت است! حال مهم نیست این پانزدهمین سال فعالیت شرکتی مثل اوپو باشد یا هشتمین سال فعالیت شرکتی مثل شیائومی! امشب خبر می رسد که شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به جای شیائومی می 7 به مناسبت هشتیمن سالگرد فعالیت این شرکت عرضه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این شایعه چه می گوید!

امشب تصویری از نمای جلویی جعبه و پنل نمایشگر دستگاهی از شیائومی لو رفته است. چون روی جعبه این دستگاه عدد 8 دیده می شود و امسال هشتیمن سالگرد فعالیت شیائومی است، به نظر می رسد که این دستگاه بخواهد نام پرچمدار سال 2018 خود را به جای شیائومی می 7، شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) انتخاب کند! خب این منطقی به نظر می رسد اما گویا باید شاهد اولین موبایل شیائومی با بریدگی نمایشگر نیز باشیم! به تصویر زیر که ادعا می شود متعلق به پنل جلویی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) است دقت کنید:

شیائومی می 8

شیائومی می 8

با توجه به بریدگی نمایشگر شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) که اندازه بزرگی هم دارد می توان حدس زد که شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که پس از اپل از سیستم تشخیص چهره 3 بعدی خود (شبیه به Face ID آیفون X) رسما رونمایی می کند! البته احتمال دوربین سلفی دوگانه نیز وجود دارد اما ما بیشتر به احتمال اول معتقدیم. حاشیه پایین اما هنوز زیاد است و مثل آیفون X به اندازه حاشیه های کناری نیست. به صورت کلی می توان حدس زد که شیائومی می 8 با چیپست اسنپدارگون 845 عرضه شود و اندروید 8.1 را نیز ارایه کند.

نظر شما چیست؟ این شایعه درباره شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) صحت خواهد داشت؟ فکر می کنید بهتر نبود شیائومی به روال تولید موبایل های کم حاشیه خود مثل سری می میکس (Mi Mix) می پرداخت تا اصالت طراحی اش حفظ شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ویوو با X20 Plus UD و X21 ثابت کرده که میشه بدون ناچ هم نسبت صفحه نمایش به بدنه خیلی خوبی داشت، حتی بهتر از آیفون ایکس.

منم با نظر شما موافقم. اگر طراحی می میکس رو در همین سری هم ادامه بده، جذاب تره تا اینکه بیاد مثل اون ۲۰، ۳۰ مدل که عکساشون رو دیشب گذاشتیم، یه ناچ بندازه بالای گوشی و همچنان حاشیه پایین زیاد باشه.

اگر این طرح شیائومی تایید بشه و اون گوشی HTC U12 Life هم دقیقا همون شکلی ساخته بشه، عملا شیائومی و HTC هم میرن توی دسته ناچ داران!

فقط سامسونگ و سونی و میزو وارد نشدن. با توجه به اون پتنتی که چند وقت پیش از سامسونگ دیدیم، شاید اونم بره، ولی امیدوارم که این اتفاق نیوفته و پتنت دوم اجرایی بشه که تمام صفحه بود.

میزو احتمالش هست که سمت ناچ بره. هر چند میزو الگوی خودش رو سامسونگ قرار داده.

در این بین بعید میدونم سونی اصلا حال داشته باشه که سمت ناچ بره. چون اصولا خیلی ترند نیست گوشی هاش و توی یک عالم دیگه ای سیر میکنه. توی اوج رقابت بر سر نسبت صفحه نمایش به بدنه و سبک و نازک کردن گوشی ها، شاهکاری مثل XZ2 پریمیوم رو خلق کرد! به همین خاطر بسیار بسیار بعید هست که سونی سمت ناچ بره.

s.p.a.r.r.o.w

متاسفانه همون xz2p رو هم در همه کشور ها از جمله ایران عرضه نمی شه و اینکه تاریخ عرضه جهانیش شهریوره! بنظر می آد رو گوشی هنوز دارن کار می کنن… من خودم به جز چندتا رندر کامپیوتری و عکس اولیه خود عکسای واقعی گوشی رو ندیدم یا ویدیویی ازش تاحالا نیومده نمی دونم سونی داره چیکار می کنه!
.
.
راستی دلیل اینکه شرکتای اندرویدی نمی تونن حاشیه پایین دستگاه رو حذف کنن چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)