حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس 20 پلاس یودی ( Vivo X20 Plus UD ) با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی شد

بعد از شایعات متعدد و زیاد در خصوص ایکس 20 پلاس یودی  بلاخره این تلفن‌همراه به صورت رسمی رونمایی شد، اما این تلفن‌همراه ویژگی دارد که از دیگر تلفن‌های همراه بازار، آن را خاص‌تر می‌سازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت‌‎های چینی، هر روز درحال پیشرفت هستند و به احتمال زیاد آینده تلفن‌های همراه در دست این شرکت‌ها خواهد افتاد و دیگر کمتر کسی سمت تلفن‌های برند‌های معروف می‌رود.

ویوو ایکس 20 پلاس یودی  یکی از گوشی‌های شرکت Vivo است که به تازگی با ویژگی اثر انگشت زیر صفحه نمایش  رونمایی شده است. این موبایل از صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ( 1080×2160 ) و نسبت تصویر 18:9 برخوردار است. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی آن را ارتقا دهید، البته برای قرار گرفتن کارت حافظه جانبی باید قید استفاده از سیمکارت دوم را بزنید.

ویوو برای ایکس 20 پلاس یو دی  از یک دوربین دوگانه استفاده کرده است که یکی از سنسور‌های آن 12 و دیگری 5 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دریچه دیافراگم سنسور 12 مگاپیکسلی، 1.8 می‌باشد. همچنین برای دوربین جلوی گوشی، ویوو از یک سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی استفاده کرده است.

وظیفه تامین انرژی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی را یک باتری 3905 میلی آمپری بر عهده دارد، از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به بلوتوث 5.0، پشتیباتی از شبکه 4جی و رابط یو‌اس‌بی سی ( USB -C ) اشاره کرد.

ویوو از ساعت 10 روز 1 فبریه اقدام به فروش رسمی این موبایل با قیمت 565 دلار خواهد کرد و تنها یک رنگ برای خرید موجود خواهد بود و آن هم رنگ مشکی می‌باشد. البته نوار دور دوربین دوگانه گوشی یک نوار طلایی رنگ خواهد بود که به لوکس بودن گوشی کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

در کل مشخصات خوبی داره . قیمتش هم معقول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji