حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی Mi 8 گوشی پرچمدار ۲۰۱۸ شیائومی بود. طراحی جدید آن با ناچ عریض و تراشه کوالکام Snapdragon 845 قابل توجه است. البته که طراحی به شدت الهام گرفته از iPhone X را نمی توان در آن ندید. امروز خبر می رسد که آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 رسما ارایه شده است. خب پس از ۳ سال و برای گوشی اندرویدی آن زمان می تواند خبر خوبی باشد. از یاد نبرید که این آپدیت با اندروید ۱۰ است و نه اندروید ۱۱.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8

شیائومی Mi 8 قبل از آپدیت

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 جدیدترین رابط کاربری شیائومی است. شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای عموم دستگاه های واجد شرایط در سراسر جهان ارائه کرده است. اکنون، با تکمیل به روزرسانی پرچمداران و میان رده های جدید، این شرکت شروع به به روزرسانی گوشی های هوشمند برتر قدیمی خود مانند Mi 8 کرده است.

هفته گذشته، شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای تعدادی از پرچمداران کلاسیک خود تأیید کرد. یکی از آنها Mi 8 بود و اکنون این به روزرسانی را با شماره ساخت V12.5.1.0.QEACNXM در چین دریافت می کند.

در حال حاضر، این بیلد نرم افزار در مرحله ‘Stable Beta’ است. این بدان معنی است که برای چند دستگاه منتخب در چین بصورت دسته ای در حال پخش است. با این وجود باید در روزهای آینده به همه گوشی ها برسد. به همین ترتیب، سایر گزینه های منطقه ای (جهانی، روسیه) نیز باید دریافت به روزرسانی را انجام دهند.

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رسما معرفی شد

شیائومی Mi 8 با رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید ۸.۱ به صورت رسمی معرفی شد. تاکنون، این گوشی سه به روزرسانی MIUI دریافت کرده است که یعنی MIUI 10 در کنار MIUI 11 و MIUI 12. علاوه بر این، دارای دو آپدیت اساسی اندروید یعنی Android 9.0 و Android 10 است. طبق سابقه بروزرسانی شیائومی این گوشی نباید آپدیت Android 11 و MIUI 13 را دریافت کند.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی در ارایه آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsenahmadi2694

اصلا معلوم نیست چطور آپدیت میده هنوز برای mi 9t pro نداده اونوقت میره برای mi 8 میده

m.b

چینه دوست عزیز… Mi 9t pro گلوبال هستش…

Mahdi

بگو ماشاالله مصطفی ، من که برام نمیاد

m.b

برا منم اور بیاد آخریه احتمالاً… دوست داشتم 13 رو هم روی گلوبال تجربه کنم…

Mahdi

کاش این ۱۲.۵ رو واسه من بده

m.b

“طبق سابقه بروزرسانی شیائومی این گوشی نباید آپدیت Android 11 و MIUI 13 را دریافت کند.”
تو گلوبال درست گفتید اما تو چین سابقه تا الان 4 بروزرسانی بوده… نمونه هاش هم همه مدل های mi 4 و mi 5 و mi 6 که همگی 4 سال miui رو گرفتن… بعدی که mi 8 باشه هم miui 13 رو طبق این روال باید بگیره اما فقط تو چین… مگر بخاطر نسخه 12.5 که سابقه جدیدی محسوب میشه دیگه 13 رو تو چین هم ندند…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)