حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید شیائومی Mi 8 و Mi 8 Pro منتشر شد: خبری از MIUI 12.5 نیست

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

شیائومی Mi 8 Pro گل سرسبد سری گوشی های هوشمند Mi 8 شیائومی در سال 2018 بود. این دستگاه در حال حاضر در 3 سالگی خود به سر می‌برد اما خبر می‌رسد که به روز رسانی سیستمی جدید آن در بازار های جهانی ارائه شده است. آخرین نسخه نرم افزار برای این گوشی پس از گذشت یک سال از آخرین به روز رسانی که در پایان سال 2020 منتشر شده بود، حال از راه رسیده است. اما خبر بد اینکه همچنان از MIUI 12.5 خبری نیست و آپدیت جدید شیائومی Mi 8 pro صرفاً یک آپدیت افزایش امنیت و بهینگی است.

 

 

جالب است که همچنین مدتی پیش این آپدیت برای شیائومی Mi 8 نیز ارائه شد که حدود 3 سال و 8 ماه از معرفی آن می‌گذرد و ممکن است این آپدیت آخرین آپدیت رسمی این دستگاه باشد و کاربران جهانی این گوشی را در رسیدن به آرزوی MIUI 12.5 ناکام بگذارد. به هر حال، آپدیت جدید شیائومی Mi 8 حجمی 250 مگابایتی دارد و لیست ساده‌ای از تغییرات صرفا در زمینه بهینگی و امنیت را با خود به این دستگاه‌ آورده است. شماره ساخت و جزئیات این آپدیت را می‌توانید در عکس های زیر که یکی از کاربران به دست ما رسانده است ببینید:

آپدیت جدید شیائومی Mi 8

در هر صورت این ممکن است آخرین پیشکش شیائومی برای کاربران این دو دستگاه باشد که این شرکت شروع به عرضه این  به روز رسانی سیستمی جدید برای Mi 8 و Mi 8 Pro در بازارهای بین المللی کرده است. این به روز رسانی در حال حاضر برای دو منطقه، یعنی جهانی و روسیه، ارائه شده است.

آپدیت Mi 8 Pro جهانی با کد V12.0.2.0.QECMIXM برای همه کاربران ارائه می‌شود. در روسیه نیز کد این آپدیت V12.0.2.0.QECRUXM خواهد بود.

متأسفانه درباره Mi 8 Pro نیز تغییرات برای به روز رسانی هیچ چیز جالبی را نشان نمی‌دهد و فقط می گوید که این نسخه نرم افزار جدید، عملکرد سیستم را بهینه می کند و امنیت سیستم و همچنین ثبات آن را بهبود می بخشد.

در چین، این گوشی قبلاً در خرداد ماه به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده است. اما به دلایلی، شیائومی همین آپدیت را برای بازار های بین المللی به تعویق می اندازد که حتی ممکن است حاکی از عدم ارائه آن برای بازار هلی جهانی باشد. و در حال حاضر، مطمئن نیستیم که Mi 8 Pro به MIUI 12.5 Enhanced Edition دسترسی پیدا کند یا خیر. اما با اطمینان می توان گفت که این گوشی برای MIUI 13 واجد شرایط نیست.

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رسما معرفی شد

شیائومی می 8 و می 8 پرو با رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید 8.1 معرفی و راه اندازی شدند. این دستگاه ها در طول عمر خود، دو به‌روزرسانی اندروید (شامل اندروید 9.0 و 10) و سه به‌ روزرسانی رابط کاربری (شامل می‌یو‌آی 10، 11 و 12) دریافت کرده اند.

 

روند آپدیت شیائومی را برای این دستگاه ها را کافی و قانع کننده می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

شیایومی دیگر اون شبا سابق نیست من که ازش نا امید شدم

david2arc

بعید می‌دونم ۱۲.۵ رو جهانی نده، چون زور اصلی رو زده و واسه چین ارایه داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری